Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

    Първоначално публикуван от JOF Преглед на мнение
    Мисля, че не са ти казали, че трябва да си държиш и леко натисната спирачката, за да ти свети стопа - още повече да зарежда акумулатора
    Шегувам се! Дано да стане нещо, макар че не виждам логика!
    ...ХС-то по презумпция е без мигачи, без две светлини, без стоп и габарит. Единствената едножична крушка е тази във фара.
    Mitsubishi L200 DobbleCab

    KTM XC 450 RW 2009
    KTM 350 SX 2011

    Коментар


    • #32
      До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

      Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
      ...ХС-то по презумпция е без мигачи, без две светлини, без стоп и габарит. Единствената едножична крушка е тази във фара.
      Аз съм с EXC-R и затова съм се объркал, просто правя аналогия с моя.
      Но и за него вече в "Hard Parts" има изложен "Статор", само чакам да видя мнението и впечатленията ти от смяната.

      Коментар


      • #33
        До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

        Първоначално публикуван от JOF Преглед на мнение
        Аз съм с EXC-R и затова съм се объркал, просто правя аналогия с моя.
        Но и за него вече в "Hard Parts" има изложен "Статор", само чакам да видя мнението и впечатленията ти от смяната.
        Извинявай, чак днес(като го подкара Ади) разбрах, че има и габарит. Но стоп - не.
        Mitsubishi L200 DobbleCab

        KTM XC 450 RW 2009
        KTM 350 SX 2011

        Коментар


        • #34
          До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

          Miki, жив ли си бе човек? Казвай какво направи, че аз вече вдигнах ръце. Смених задната гума и реших да атакувам едно било в гората, водещо до непреодолимо дере, т.е. отникъде не можеш да се върнеш освен по обратния път. Да ама билото беше обрасло и от старата пътека, която се е ползвала не бе останало нищо и бе обрасла, а и тук таме имаше паднали дървета, които нанадолу ги минах без проблеми, но интересното беше нагоре!!! Все се намираше дърво, камък, мъх или куп от шишарки, където се виждах принуден да спра и независимо от мъките рано или късно мотора изгасваше. Акумулатора даде фира още много рано /независимо, че го бях заредил преди да тръгна/. Лошото е, че не съм правил реглаж на клапаните и ритах, ритах /зло магаре щеше да ми завиди/, но пущината не палеше и не палеше. Единствения начин да го запаля беше да го вдигна, обърна и пак надолу - отначало. Това се повтаряше от 2 часа следобяд до 6. Накрая, не блузата, ами якето ми беше плувнало в пот - буквално, а на мен ми се виеше свят от обезводняване. Надишах се с пари от антифриз върху нагорещен радиатор, а телефона ми нямаше обхват /като се прибрах час и половина по-късно пеша, тъкмо бяха сформирали група да ме търсят/. От предното изречение трябва да е станало ясно, че реших да оставя мотора да нощува сред природата - на чист въздух. Другия ден, с една брадва, направих пътека за добрите хора, да видят, къде аджеба е нощувал един КТМ 530 ЕХС. Бях взел и едно въже, и един добър приятел, но това само за всеки случай. Но важното е, че казах това неможе повече да продължава така. ПРОБЛЕМА С АКУМУЛАТОРА ТРАБВА ДА СЕ ОПРАВИ. Не е детска болест. ДЕМЕНЦИЯ! ДЕМЕНЦИЯ!
          Шегувам се!
          Miki да каже успял ли е да направи нещо по проблема!!!!!!!!!!!!!!!!!

          Коментар


          • #35
            До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

            Първоначално публикуван от JOF Преглед на мнение
            Miki, жив ли си бе човек? Казвай какво направи, че аз вече вдигнах ръце. Смених задната гума и реших да атакувам едно било в гората, водещо до непреодолимо дере, т.е. отникъде не можеш да се върнеш освен по обратния път. Да ама билото беше обрасло и от старата пътека, която се е ползвала не бе останало нищо и бе обрасла, а и тук таме имаше паднали дървета, които нанадолу ги минах без проблеми, но интересното беше нагоре!!! Все се намираше дърво, камък, мъх или куп от шишарки, където се виждах принуден да спра и независимо от мъките рано или късно мотора изгасваше. Акумулатора даде фира още много рано /независимо, че го бях заредил преди да тръгна/. Лошото е, че не съм правил реглаж на клапаните и ритах, ритах /зло магаре щеше да ми завиди/, но пущината не палеше и не палеше. Единствения начин да го запаля беше да го вдигна, обърна и пак надолу - отначало. Това се повтаряше от 2 часа следобяд до 6. Накрая, не блузата, ами якето ми беше плувнало в пот - буквално, а на мен ми се виеше свят от обезводняване. Надишах се с пари от антифриз върху нагорещен радиатор, а телефона ми нямаше обхват /като се прибрах час и половина по-късно пеша, тъкмо бяха сформирали група да ме търсят/. От предното изречение трябва да е станало ясно, че реших да оставя мотора да нощува сред природата - на чист въздух. Другия ден, с една брадва, направих пътека за добрите хора, да видят, къде аджеба е нощувал един КТМ 530 ЕХС. Бях взел и едно въже, и един добър приятел, но това само за всеки случай. Но важното е, че казах това неможе повече да продължава така. ПРОБЛЕМА С АКУМУЛАТОРА ТРАБВА ДА СЕ ОПРАВИ. Не е детска болест. ДЕМЕНЦИЯ! ДЕМЕНЦИЯ!
            Шегувам се!
            Miki да каже успял ли е да направи нещо по проблема!!!!!!!!!!!!!!!!!
            Всичко направено до сега оправя ДО ИЗВЕСТНА СТЕПЕН положението, но като цяло разликата не е очакваната. Остава последния и основен жокер...

            Новия американски КТМ-статор е при мен от 2-3 седмици, ама нали експериментирах още "с фар или без фар"... И все не намирах време да го сменя. През седмицата се прибирам късно, пък е и студено и все не ми достига желание да го свърша...А дойде ли събота и неделя - ако се отвори прозорец - караме.

            Явно е от "обществено значение" да свърша тази работа и обещавам, че тази събота и неделя ще карам с НОВИЯ ел.комплект!
            Mitsubishi L200 DobbleCab

            KTM XC 450 RW 2009
            KTM 350 SX 2011

            Коментар


            • #36
              До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
              ...Вече има 7Ah и за КТМ (Varta май бяха), ...
              Би трябвало да е доста по добре все пак 7Ah е доста, изглежда много интересно, и бил подсилен! Обаче струва към 800лв. магазинска цена!!!

              А пробвали ли сте да сложите разширителен съд като на WR, доколкото знам може и било най ефикасно против извиране?!

              Коментар


              • #37
                До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                Би трябвало да е доста по добре все пак 7Ah е доста, изглежда много интересно, и бил подсилен! Обаче струва към 800лв. магазинска цена!!!

                А пробвали ли сте да сложите разширителен съд като на WR, доколкото знам може и било най ефикасно против извиране?!
                Като сменям статора, ще снимам и разширителния си съд - при мен е от R1-ца май. И съм го сложил на интересно място. Така, че и да извира - влиза в съда и после си го дърпа обратно. ...Но проблема вече не е в това дали извира, а в тока, който черпи бързо стартера без толкоз бързо да го "възстановява" сегашния статор...

                Чинел, Десо да не ти е купил хондата бе???
                Mitsubishi L200 DobbleCab

                KTM XC 450 RW 2009
                KTM 350 SX 2011

                Коментар


                • #38
                  До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                  Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                  Би трябвало да е доста по добре все пак 7Ah е доста, изглежда много интересно, и бил подсилен! Обаче струва към 800лв. магазинска цена!!!

                  ...
                  Нещо не мога да схвана?!? 800 лв за 7 Ah акумулаторче за морковче?
                  Слушам и не вярвам на очите си!!!

                  Но и 100 Ah да е ако генератора не може да компенсира поне енергията, която се черпи от запалване, електроника и вентилатор /от всички консуматори/ рано или късно се стига до зарядното.

                  100 Ah ли написах?!? Има тема и за кросак на електричество.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #39
                    До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                    В каталога на Аунер има маркучи които много бързо топлоотдават заедно със алуминиеви радиатори по тях(нещо като оребрени пръстени) мисля че също и имаше допълнителен съд за антифриза който е включен в кръга а не служи само за преливник. Покрай проблемите със една друга машина там проблема е решен със реле нещо като потенциометър и подава при определена температура със какви обороти да се върти перката и оттам следователно и консумацията и мощност на ток(вентилатора е КТМ-ски) А като се замисля не може да няма и по голям радиатор(афтърмаркет)

                    П.П. При мен доста подсказва и Вапора и ако има възможност спирам докато не изгасне лампата, нагласил съм го при 103 градуса да светка жълто и при 108 червено некой друг градус преди да изкипи антифриза. При моя КТМ системата побира 1,5л. обаче кипне ли изчезва почти всичко не минавам само с малко. Нормалната работна температура е от 75 до към 90 градуса, като на 88 градуса включва перката а като падне на 86 спира.
                    Последно редактирано от Tpunep; 05-11-09, 17:43.
                    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                    Коментар


                    • #40
                      До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                      Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                      В каталога на Аунер има маркучи които много бързо топлоотдават заедно със алуминиеви радиатори по тях(нещо като оребрени пръстени) мисля че също и имаше допълнителен съд за антифриза който е включен в кръга а не служи само за преливник. Покрай проблемите със една друга машина там проблема е решен със реле нещо като потенциометър и подава при определена температура със какви обороти да се върти перката и оттам следователно и консумацията и мощност на ток(вентилатора е КТМ-ски) А като се замисля не може да няма и по голям радиатор(афтърмаркет)

                      П.П. При мен доста подсказва и Вапора и ако има възможност спирам докато не изгасне лампата, нагласил съм го при 103 градуса да светка жълто и при 108 червено некой друг градус преди да изкипи антифриза.
                      Не е много по темата, ама на моя КТМ при 70С измерено повърхностно на корпуса на главата и вентилатора тръгва да върти и не спира дълго.

                      Обаждах се в представителството, те изпратили меъл до централата, но още отговор нямам.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #41
                        До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                        При мен е точно измерването, слагал съм допълнително температурен датчик който е на радиатора и следователно меренето е със няколко градуса по малко от това на цилиндъра, тъй като оригинално няма никой, а сетих се и нещо друго може да ви се види странно преди месец бях разтурил целата машинка(след 120-130часа работа преди това беше още в магазина) ламелите на радиатора се бяха задръстили безобразно а от вътре изтече такава тиня че не е истина.
                        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                        Коментар


                        • #42
                          До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                          Така, заради повишения интерес - току що приключих със смяната на статора.

                          Братята (х)американци първи са го направили, съответно КТМ си присвоява името на кутията...






                          Както обикновено, просто и ясно е описано като за западняци как се прави "едно плюс две" :


                          Това, между прочем е единствената част, която не е нужна за ХС-то, т.к. е за ЕХС -то. Но, нали върви в комплект - пращат я. Ако му трябва на някой - да свирка.


                          Новия, по-голям регулатор на напрежението.


                          И новия статор.



                          Т.к. по-нагоре споменах за "по-особения" начин на хващане на разширителния съд - днес специално при разглобяването го снимах. И за да предотвратя веднага постове със забележки - "Ама така не пречи ли на охлаждането на левия разиатор?" - отговарям още сега - НЕ ПРЕЧИ! Разлика не констатирах, въпреки че се опитах.




                          Единствената ми проста идиотска грешка беше, че в началото продължавах да пълня радиаторите до заводското ниво(като без разширителен съд) и ефекта беше "изкъпващ"...ама буквално, т.к. между двата обема автифриз(нали пълнех и разширителния съд до половината) оставаше налична въздушна възглавница.

                          А сега да продължа. Така изглеждат сравнени двата регулатора на напрежението - оригиналрният и хард-парта!


                          А тук нейде шЪ търся място на статора!


                          Мотора, неизмит(Ади го отнесе) е поставен в "туш".




                          Капака е отворен. Малко трудно го извадих, ама после загрях, че е заради магнитните корпуси!








                          Внимателно се борави с въпросната гарнитурка, щото нямах нова, въпреки препоръката в указанията. На последващите снимки при затварянето не се вижда, но я обезмаслих нея както и повърхностите на капака и корпуса, след което при самото затваряне тънко "положих" слой черен силикон за двигатели(просто такъв произвежда комшията ми).


                          Тези двете въпросни болтчета също при обратното стягане на новия статор се обезмасляват и се капва локтайт, пак по указанията. То те си и бяха с локтайт фабрично...че трудничко вървяха на отвиване.


                          Сравнени, един до друг двата статора. Левият е новия.


                          Това малкото винтче с шестограм също се обезмаслява и се стяга с локтайт.


                          Тук вадя скобичката, която се стяга с малкото винтче и която пък стяга за корпуса на капака снопа кабели.


                          Капака с новия статор - изчистен, обезмаслен, с поставен силикон и готов за обратен монтаж.


                          А това е вече монтиран новият регулатор на напрежение. Малко е по-големичък, но пък мястото е точно за него - един мм по-голям и няма да влезе.



                          Та това е от тази вечер. Оставих да се зарежда акумулатора за уикенда и ...ще споделям впечатления като се приберем евентуално събота вечер...ако не ме домързи де.

                          Чукам на дърво.
                          Mitsubishi L200 DobbleCab

                          KTM XC 450 RW 2009
                          KTM 350 SX 2011

                          Коментар


                          • #43
                            До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                            Е това е работа само се чудех защо си си монтирал разширителния съд така,че да ти запушва полoвината радиатор така на лявия радиатор ползваш само полoвината охладителна площ и е нормално и от там да имаш лек проблем наща група си монтираха казани от ВР отзад може и на друго място няма значение дължината на маркуча.
                            Последно редактирано от Тануцо; 07-11-09, 20:32. Причина: правопис
                            Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                            Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                            Sofrace Offroad Team

                            Коментар


                            • #44
                              До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                              Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                              При мен е точно измерването, слагал съм допълнително температурен датчик който е на радиатора и следователно меренето е със няколко градуса по малко от това на цилиндъра, тъй като оригинално няма никой, а сетих се и нещо друго може да ви се види странно преди месец бях разтурил целата машинка(след 120-130часа работа преди това беше още в магазина) ламелите на радиатора се бяха задръстили безобразно а от вътре изтече такава тиня че не е истина.
                              Нещо не разбрах точно, но според твоя пост аз разбирам, че отвън радиатора е бил затлачен с кал, и освен това от самия радиатор е изтекла боза.

                              Ако е само отвън, не ми се струва ненормално, но ако и вътре антифриза е станал на боза, това ми се струва невъзможно за машина на една година.

                              Поправи ме ако греша.
                              Последно редактирано от s_s1; 06-11-09, 10:42. Причина: буквички
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #45
                                До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                                Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                                И за да предотвратя веднага постове със забележки - "Ама така не пречи ли на охлаждането на левия разиатор?" - отговарям още сега - НЕ ПРЕЧИ! Разлика не констатирах, въпреки че се опитах.
                                Разлика може би не си констатирал сравнено с времето когато изобщо не е имало разширителен съд, което би означавало (ако е такова сравнението ти) че пречи поне до толкова че да нулира ефекта от слагане на разширителен съд. Иначе няма как да спреш свободната циркулация на въздух през половината радиатор и това да не повлияе отрицателно на охлаждането! А разширителния съд можеш да го сложиш навсякъде по мотора. Даже има мотори, при които е монтиран заводски на нивото на скоростната кутия почти, пък радиатора си е пак горе високо. Т.е. нямат значение нито дължината на маркучите, нито нивото на което се монтира съда.
                                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X