До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"
Милко, браво за материала!
Дано вече всичко да се подреди, че това не е каране - постоянно да го мислиш ще изкипи ли или не.
Разлика преди и след монтажа на казанчето не усещаш, защото мотора има проблеми при бавно каране в джандема.
Т.е. тогава почти не се движиш или го правиш бавно(на първа).
Та и с казанче и без казанче въздух пак няма да преминава, защото просто нямаш скорост. Та от там не намираш разлика.
Разлика ще има при по-скоростно каране на ръчка.
Тогава машината пак грее, но движението с по-голяма скорост охлажда добре радиаторите, обаче при така монтирано казанче ще има леко затруднение с левия.
Според мене проблеми, с така монтирано казанче, може да имаш само на мотокрос трасе, при по-продължително каране(над 15 мин.), на яка ръчка и то в големите летни горещини. Същото важи и за як супермото режим.
Почти гарантирано, че ако го сбара някой карач на тези режими, ще му загрее.
Не те подценявам но на теб ще ти е трудно да го вкараш в този режим продължително време, а и не съм сигурен, че имаш желание точно за такова каране.
Така че карай си го спокойно така.
Единствено ако има място можеш да подложиш нещо м/у казанчето и радиатора. Нещо което да остави 15-20мм фуга между двете.
Това ще ти е предостатъчно.
Милко, браво за материала!
Дано вече всичко да се подреди, че това не е каране - постоянно да го мислиш ще изкипи ли или не.
Разлика преди и след монтажа на казанчето не усещаш, защото мотора има проблеми при бавно каране в джандема.
Т.е. тогава почти не се движиш или го правиш бавно(на първа).
Та и с казанче и без казанче въздух пак няма да преминава, защото просто нямаш скорост. Та от там не намираш разлика.
Разлика ще има при по-скоростно каране на ръчка.
Тогава машината пак грее, но движението с по-голяма скорост охлажда добре радиаторите, обаче при така монтирано казанче ще има леко затруднение с левия.
Според мене проблеми, с така монтирано казанче, може да имаш само на мотокрос трасе, при по-продължително каране(над 15 мин.), на яка ръчка и то в големите летни горещини. Същото важи и за як супермото режим.
Почти гарантирано, че ако го сбара някой карач на тези режими, ще му загрее.
Не те подценявам но на теб ще ти е трудно да го вкараш в този режим продължително време, а и не съм сигурен, че имаш желание точно за такова каране.
Така че карай си го спокойно така.
Единствено ако има място можеш да подложиш нещо м/у казанчето и радиатора. Нещо което да остави 15-20мм фуга между двете.
Това ще ти е предостатъчно.
Мерил съм - РЕАЛНО покрива 1/3 от левия радиатор и то с отстъп от 1,5 мм.
Коментар