Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

    Милко, браво за материала!
    Дано вече всичко да се подреди, че това не е каране - постоянно да го мислиш ще изкипи ли или не.

    Разлика преди и след монтажа на казанчето не усещаш, защото мотора има проблеми при бавно каране в джандема.
    Т.е. тогава почти не се движиш или го правиш бавно(на първа).
    Та и с казанче и без казанче въздух пак няма да преминава, защото просто нямаш скорост. Та от там не намираш разлика.
    Разлика ще има при по-скоростно каране на ръчка.
    Тогава машината пак грее, но движението с по-голяма скорост охлажда добре радиаторите, обаче при така монтирано казанче ще има леко затруднение с левия.
    Според мене проблеми, с така монтирано казанче, може да имаш само на мотокрос трасе, при по-продължително каране(над 15 мин.), на яка ръчка и то в големите летни горещини. Същото важи и за як супермото режим.
    Почти гарантирано, че ако го сбара някой карач на тези режими, ще му загрее.
    Не те подценявам но на теб ще ти е трудно да го вкараш в този режим продължително време, а и не съм сигурен, че имаш желание точно за такова каране.
    Така че карай си го спокойно така.
    Единствено ако има място можеш да подложиш нещо м/у казанчето и радиатора. Нещо което да остави 15-20мм фуга между двете.
    Това ще ти е предостатъчно.

    Коментар


    • #47
      До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
      Милко, браво за материала!
      Дано вече всичко да се подреди, че това не е каране - постоянно да го мислиш ще изкипи ли или не.

      Разлика преди и след монтажа на казанчето не усещаш, защото мотора има проблеми при бавно каране в джандема.
      Т.е. тогава почти не се движиш или го правиш бавно(на първа).
      Та и с казанче и без казанче въздух пак няма да преминава, защото просто нямаш скорост. Та от там не намираш разлика.
      Разлика ще има при по-скоростно каране на ръчка.
      Тогава машината пак грее, но движението с по-голяма скорост охлажда добре радиаторите, обаче при така монтирано казанче ще има леко затруднение с левия.
      Според мене проблеми, с така монтирано казанче, може да имаш само на мотокрос трасе, при по-продължително каране(над 15 мин.), на яка ръчка и то в големите летни горещини. Същото важи и за як супермото режим.
      Почти гарантирано, че ако го сбара някой карач на тези режими, ще му загрее.
      Не те подценявам но на теб ще ти е трудно да го вкараш в този режим продължително време, а и не съм сигурен, че имаш желание точно за такова каране.
      Така че карай си го спокойно така.
      Единствено ако има място можеш да подложиш нещо м/у казанчето и радиатора. Нещо което да остави 15-20мм фуга между двете.
      Това ще ти е предостатъчно.
      Абе писах аз на Евгени, че монтажа на разширителен съд на ТОЗИ модел КТМ си е за отделна тема, ама...

      1. Жоре, аз съм му осигурил 1,5 мм от радиатора, ама не се вижда. Ако намериш място за още поне толкова - ще почерпя. Ти искаш цели 15 -20... Мерил съм - РЕАЛНО покрива 1/3 от левия радиатор и то с отстъп от 1,5 мм.



      2. На пътека при въртене на място това не оказва влияние - ако загрее, се включва вентилатора на десния.

      3. При каране на ръчка, но не мотокрос каквото не мога и не съм карал, мотора не грее, дори не включва перката на вентилатора.

      4. ЕДИНСТВЕНОТО място, където загрява и включва перка е дране по баир или например като пътеките от последното Бухово. А ако и не съм забравил да дам ток на веригата на датчика за перката на вентилатора - НЕ КИПИ!

      5. Пак казвам - проблема ПРЕДИ новия статор е САМО в недостиг на ток за стартера при палене на шибано място.

      6. Ако някой друг е слагал разширителен съд на ТОЗИ модел - да споделя веднага. Аз съм умувал и пробвал доста преди да реша къде да го сложа. Отзад, където всички ги слагат под лявото крило (или дясното) - на ТОЗИ модел не става, просто няма как ПОДОБЕН ТИП разширителен съд да се сложи там.
      Евентуално трябва да се измисли специален съд, който знам къде да се сложи, но засега поне аз не съм открил друго решение.

      Освен това в умуването за ТОЗИ съд, повярвайте ми, съм включил и доста хора, които това им е работата - да дадт съвет. Е...по-добро място засега не намерихме. Пламен Янков е единия от тях, той поне имаше( вярно, за кратко, мамицата им р...) такъв модел КТМ. То и разширителния съд той ми го намери.
      Последно редактирано от Chinela; 06-11-09, 13:52.
      Mitsubishi L200 DobbleCab

      KTM XC 450 RW 2009
      KTM 350 SX 2011

      Коментар


      • #48
        До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

        Нека и аз да дам своя скромен принос в тая тема.
        Ето за собствениците на по старите модели преди 2007.
        http://www.rlrproducts.com/Install.html

        Коментар


        • #49
          До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

          на същото място на радиатора сложих на моят ктм само ,че SX и то доста по-малко шишенце и вършеше пак работа

          Коментар


          • #50
            До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

            Първоначално публикуван от kol1o0 Преглед на мнение
            на същото място на радиатора сложих на моят ктм само ,че SX и то доста по-малко шишенце и вършеше пак работа
            Мойто шише е вьрзано пред левия радиатор,ако се наложи да доливам става по-бьрзо и лесно.Днеска карах без перка ,според мен нямаше файда отнея но след 2 изтарвания на мотора и много вьртене пак останах без акумалатор.

            Коментар


            • #51
              До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

              Така, мисли след днешното каране.

              Аз ли съм с някакви фантастични очаквания, или нещо друго не ми е наред по системата...но драстична промяна НЕ НАБЛЮДАВАХ.

              Това, което чувсвително се подобри е, че тотално падналия на пътеката акумулатор го "вдигах на крака" с малко ток за 5-10 минути каране. Критерия беше - въртене на стартера с палене.

              Моето неземно очакване не се сбъдна.Мотора не кипеше, но вентилатора си се включваше и тока ... уйде у ряката!

              Наистина - доста по-късно акумулатора падна, но все пак падна...

              Моите планове за по-натам:

              1. По съвет на всички в темата - махане на разширителния съд от гърба на радиатора въобще или търсене на подходящ съд(като от линка на Чинела). Махането ще го направя още утре сутринта, за да експериментирам в неделя без него.

              2. Ще си взема нов датчик, който да включва перката още на по-висока температура, на 98 градуса и ще изключва на по-висока също. В магазина имаше и такъв от БМВ, що не го взех и него...

              3. Ще потърся специалист да ми прегледа цялостната ел. система.

              4. Един нов, по-хубав акумулатор, макар, че в България не ми е ясно откъде да го взема, че и да не е чак 600 лв. А моя оригиналния е Yasso, т.е. според Събин не би следвало да е лош.


              Мотора си ми харесва и няма да го сменям, ако Чинела има пак някаква идея от тоз сорт!

              Ако някой има и други идеи - целия съм в слух!
              Mitsubishi L200 DobbleCab

              KTM XC 450 RW 2009
              KTM 350 SX 2011

              Коментар


              • #52
                До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                Моето неземно очакване не се сбъдна.Мотора не кипеше, но вентилатора си се включваше и тока ... уйде у ряката!

                Наистина - доста по-късно акумулатора падна, но все пак падна...

                Моите планове за по-натам:

                1. По съвет на всички в темата - махане на разширителния съд от гърба на радиатора въобще или търсене на подходящ съд(като от линка на Чинела). Махането ще го направя още утре сутринта, за да експериментирам в неделя без него.
                Ако някой има и други идеи - целия съм в слух!
                Правили ли сте опити да заврете някакъв съд зад предната маска /не виждам на снимките дали имаш фар/? Там обикновенно все се намират 200-300 мл. свободно място.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #53
                  До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                  Колко голям трябва да е разширителя? Що не пробваш да си купиш от ГасГас? Нали си виждал как на моя съда се е "обвил" около колоната на кормилото.

                  Коментар


                  • #54
                    До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                    Тази сутрин махнах разширителя.
                    Днес карахме средно трудно трасе, щото имахме двама новобранеца и се движехме кат охлюви. Най-трудните пътеки бяха тези от миналогодишното виктори около Ябланица. Новобранеца се потроши и себе си и мотора и се върна.
                    Времето беше малко по-студено от вчера, но пак топло за сезона - около 15 градуса.
                    Резултат - никъде не успя да ми се включи вентилатора. НО и дране нямаше като хората.
                    Акумулатора определено не държи много ток.
                    Mitsubishi L200 DobbleCab

                    KTM XC 450 RW 2009
                    KTM 350 SX 2011

                    Коментар


                    • #55
                      До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                      1. По съвет на всички в темата - махане на разширителния съд от гърба на радиатора въобще или търсене на подходящ съд(като от линка на Чинела). Махането ще го направя още утре сутринта, за да експериментирам в неделя без него.
                      ..може би мога да помогна ..имам 2 разширителни съда от кдх200 и кдх 220 и са доста по малки и удобни за захващане там..на 220 то дори оригинално е хванат точно зад радиатора по малък е и издължен така че няма да закрива почти радиатора..освен да почвам да ровя в гаража за да го намеря..на 200 то пък е направен да се хване под задната кора и може би също ще е по удобен

                      идеята на краси за гас гасов съд също е добра на гасовете е около кормилната колонка и не пречи на нищо

                      Коментар


                      • #56
                        До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                        Добре де аз пак нещо не схващам разширителя ще го махнеш ок но това с тока си е проблем щом и новия статор не помогна значи полужението е тежко но от наща група има едно момче с ктм незнам точно годината и модела 400-450 ендуро с правоъгален фар предполагам,че е някаде 2003-2005 на прехода ком емине на 2-рия ден когато на хондата ми акумулатора приключи курса той още си палеше това е два дни по цял ден на перка и палене на всеки 5 мин най много смятай,че е имало моменти в който се е палело на всеки 30секунди по 1-2 пъти когато аз започнах да ритам той още си палеше и на мен не ми се вярваше но фактите са факти а аз нали съм по хитър за прехода спецялно си смених акумулатора купих си нов е така да не ме изостави стария за всеки случай. След втория ден после си се зареди и проблеми не съм имал. Какъв е тоя проблем какво е тва нещо е..х му мамата тия кретени ще ни докарат да монтираме по някое динамо като на колелата бива ли такова нещо?
                        Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                        Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                        Sofrace Offroad Team

                        Коментар


                        • #57
                          До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                          Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                          Добре де аз пак нещо не схващам разширителя ще го махнеш ок но това с тока си е проблем щом и новия статор не помогна значи полужението е тежко но от наща група има едно момче с ктм незнам точно годината и модела 400-450 ендуро с правоъгален фар предполагам,че е някаде 2003-2005 на прехода ком емине на 2-рия ден когато на хондата ми акумулатора приключи курса той още си палеше това е два дни по цял ден на перка и палене на всеки 5 мин най много смятай,че е имало моменти в който се е палело на всеки 30секунди по 1-2 пъти когато аз започнах да ритам той още си палеше и на мен не ми се вярваше но фактите са факти а аз нали съм по хитър за прехода спецялно си смених акумулатора купих си нов е така да не ме изостави стария за всеки случай. След втория ден после си се зареди и проблеми не съм имал. Какъв е тоя проблем какво е тва нещо е..х му мамата тия кретени ще ни докарат да монтираме по някое динамо като на колелата бива ли такова нещо?
                          С кики.т преди 2,5. години си взехме два еднакви КТМ ЕХС 2007 450.
                          Аз след около година ми се скапа акумулатора, но не чак толкова колкото този КТМ. Киро и оня ден си караше неговия със СТАРИЯ акумулатор и НЯМАШЕ никакви проблеми....
                          А кажи ...
                          Явно ще пробвам и нов акумулатор и пак ще мисля....
                          Mitsubishi L200 DobbleCab

                          KTM XC 450 RW 2009
                          KTM 350 SX 2011

                          Коментар


                          • #58
                            До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                            След качването на новия статор замери ли напрежението?
                            Замери го без консумация,
                            след това само с перка,
                            след това с перка и фар.
                            Щом пак ти пада батерията, значи при консумация трябва да има недозареждане.
                            Колко ампера е генератора с новия статор? Поне на книга как го дават?
                            Колко вата ти е перката? Фара и габарита предполагам са не повече от 50W??

                            Нещо става с тоя ток, как така да се губи...
                            Да не е проблема в релето ново, ново, ама знаеш ли...

                            Коментар


                            • #59
                              До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                              Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                              След качването на новия статор замери ли напрежението?
                              Замери го без консумация,
                              след това само с перка,
                              след това с перка и фар.
                              Щом пак ти пада батерията, значи при консумация трябва да има недозареждане.
                              Колко ампера е генератора с новия статор? Поне на книга как го дават?
                              Колко вата ти е перката? Фара и габарита предполагам са не повече от 50W??

                              Нещо става с тоя ток, как така да се губи...
                              Да не е проблема в релето ново, ново, ама знаеш ли...
                              Жоро, казвам аз ,че ми трябва специалист, че нищо не разбирам...

                              А, че става нещо - става. В неделя установих, че въпреки смяната на крушката на фара, която беше изгоряла - новата крушка МЪЖДУКА, само жичката свети. Мен ми писна и съм дал указания на Ади да смени и онази част-кабелчето, дето било само за ЕХС...и да видим дали тогава ще светне...

                              А батерията, след разряда в събота - не я заредих умишлено и в неделя се надявах, че ще се зареди по време на карането.
                              Последно редактирано от miki64; 10-11-09, 20:50.
                              Mitsubishi L200 DobbleCab

                              KTM XC 450 RW 2009
                              KTM 350 SX 2011

                              Коментар


                              • #60
                                До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                                Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение

                                А батерията, след разряда в събота - не я заредих умишлено и в неделя се надявах, че ще се зареди по време на карането.
                                Съвременните генератори/алтернатори не могат да заредят батерията добре от нула-винаги се използва зарядно! Това си беше в зоната на старите динама.

                                Явно нещо странно се случва с твоя мотор-защо не опиташ от спортна гледна точка да провериш всички маси по мотора-започваш с тая от акумулатора. Всяка една има шанс да е окислена и/или прекъсната някъде в накрайник или под изолацията....
                                Сваляш, проверяваш с мултицет,кълчейки проводника и ако е ок, чистиш контакта/рамката и завиваш яко.

                                Мисля си, че съвременните методи за производство и контрол на качеството са доста надеждни, за да се търси проблем в някое реле-регулатор.....Нещата може да са по-прости!

                                KISS-Keep It Simple S....
                                A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X