Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подобряване на Китайче

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Чудото Никасил

    Придържайте се към темата!!!

    Виж колко теми има за ауспух

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...74&postcount=3
    MG RACING

    Коментар


    • #17
      До: Чудото Никасил

      Не е виновна майката а сигурно някой друг,Но според мен тези два или три месеца не са решаващи.След като ти трябват пари и за други неща не ги хвърляй на вятъра излищно.Послушай хора дето са минали по този път или както се казва:Ти на където отиваш,ние от там се връщаме.
      [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

      Коментар


      • #18
        До: Чудото Никасил

        Не давай и стотинка. Карай си го така, и събирай за по-голям. Ако правиш експерименти - направи в гугъл търсене Claryx Перник, те правят ауспуси, може да имат нещо и за теб. Но вече не са и много евтини. Но най-малкото ще могат да ти дадат акъл какво да правиш и какво не.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #19
          До: Чудото Никасил

          Благодаря много за информацията Гоблин надявам се след като ми отговорят на запитването тезата ми да се потварди че от родното по добро няма
          Последно редактирано от _-McCoy-_; 05-02-09, 23:45.
          В този свят се живее и умира само по веднъж - очаквам и за двете поне номинаций за "Оскар"
          Варна, Сузуки ДР650РС

          Коментар


          • #20
            До: Чудото Никасил

            Първоначално публикуван от _-McCoy-_ Преглед на мнение
            Благодаря много за информацията Гоблин надявам се след като ми отговорят на запитването тезата ми да се потварди че от родното по добро няма
            Не знам обаче според мен от ауспух на тази машина няма да усетиш кой знае каква разлика и парите, които ще дадеш не са оправдани според мен Най-добре направи така, както ти казват хората по горе ... Събирай си тези пари и в един момент ще си купиш по-голям мотор . Казвам ти го от опит... И аз като бях на 16 имах скутер и наще ми даваха да си карам само него не искаха да помислят за друг мотор. Пък и си изкарах М категория и ми беше добре. Бях дал сумати пари за тунинг части и го бях направил резачка, обаче с времето го продадох и си взех този . И да ти кажа тогава ако не бях давал тия пари за тунинги и други глупости и го бях продал, щях да имам пари сега сигурно да си взема 2005та година мотор За това те съветвам да си ги пазиш тези пари и да си караш този мотор така. После го продай и си вземи друг, защото най-добрия тунинг е смяната с по-голям мотор

            Коментар


            • #21
              До: Чудото Никасил

              Абе хора аз и без да си продавам мотора(което няма и да стане) това лято мога да си взема по голям вапроса е самвсем друг

              В момента това сузуки е с 5степ.скор.кут. на тази 5-та развивам 135-140км/ч ; на тази 5-та карам с 40км/ч давам газ и... воала ускорение(и то задоволително) ; на тази 5-та с двама по нагорнище мотора от максималните 10500об/мин пада на макс.върт.мом. и с 120км/ч нито километар по доло не мърда.


              Следователно от моя страна се породи един мерак тъй като е супермото и главно го карам по аспфалт и на дълги пътища реших да му сложа вместо 42отзад 35зъба но за да не ми се намали ускорението предварително търся начини да му повиша мощноста отначало ми доиде на акъла да му никилирам ризата-МН тунинг риза,бутало,глава... - прекалено скупо и части неоткриваеми -МН и щом и от този ауспух няма да има полза ми остава единствено с зъбчатката да му взема една по-добра от сегашната ламаринена верига и каквото постигне тя толкова.
              В този свят се живее и умира само по веднъж - очаквам и за двете поне номинаций за "Оскар"
              Варна, Сузуки ДР650РС

              Коментар


              • #22
                До: Чудото Никасил

                Така и не се разбра сузуки ли е твоето или Scoot. Но така или иначе - разлика седем зъба отзад е огромна. Не прави такива скокове. Тунинг не му прави, там всяко нещо отзад повлича сто. Намери ги тия Claryx, а за това дали от българското по-добро няма - ми няма, когато копираш чужд дизайн остава само изработката, а нея българите я умеят. Та питай ги дали ще има някакъв ефект, и дали могат да ти скалъпят нещо. Но със сигурност това е малък двигател, няма да постигнеш кой знае какво. Виж ако сложиш читава верига и венци наистина може да има някакъв ефект, там наистина ако оригиналните са калпави могат да се получат големи загуби.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #23
                  До: Чудото Никасил

                  Гоблин мотора за който говорим го закупих от един Варненски магазин с надписи SCOOT а на талона ми от кат пише QINGQI др-то което е в youtube като тръсих клипове с моя го имаше като още 100 марки с по 100 модела на същия мотор

                  Казвам че е сузуки др 200 понеже от магазина ме уверяваха 3 часа че двигателя е по лиценз на сузуки др200( да се надяваме )

                  За зъбците и веригата не ми се говори значи всеки божи ден ( карам некарам няма) я смазвам както трябва с едно френско флаконче обаче не . Последният път когато се забих в една кал (по погрешка) с тва супермото напрао незнай както и да е успях да излезна прибирам го и почвам както винаги да гледам насам натам по него веригата от кал като агренажен ремък станала , ни прешлени ни майка , отварям аз капака на скоростнота кутия ( от ляво кадето трябва да има зъбчатка) и кво сигорно 2-3 кг кал само от там искарах свалям веригата в банята топла вода (нямах тогава водоструйка) с една четка давай давай от четирите страни 3 часа не се изми тва после в един тиган(тефлон) да се загрее веригата => спрей спрей и пак спрей направо я удавих както и да е един ден в кома но все пак успях да я съживя но по интересното около веригата е че като я вдигна изправена в ваздуха тя се извива настрани като обръч на бъчва такаче ми устава веригата и зъбците да ме дръпнат от батака а за ауспуха от claryx вече им писах и сега само чакам да ми отговорят каква че е далаверата

                  Още нещо от 42 ако ще и на 30 да слезна пак няма да е кой знае колко голяма трагедия то попринцип мислих за 30 но викам да е по плавно после може още да смаля
                  В този свят се живее и умира само по веднъж - очаквам и за двете поне номинаций за "Оскар"
                  Варна, Сузуки ДР650РС

                  Коментар


                  • #24
                    До: НиКаСил на Китайче - възможно ли е?

                    Как от 42 на 30 ако слезеш няма да е голяма трагедия бе...???Моя случаи вярно, че е друг ама от 46 на 47 като качих и си ям ушите от яд понякога защото нямам скорост (може и да си втълпявам), а ти за 12 зъба мислиш.По-добре смени само предния с 1 по-голям или задния го намали с 2-3 зъба, а най-добре събираи пари за друг и тоя му сменяи само консумативите.Ако си го прежалил ходи да шлаифаш главата и да си играеш с всмукателните и изпускателните отвори и прочие ама иди при някой който ги разбира тея работи и пак не се знае какво ще се случи с мотора после.
                    Иван Маринов
                    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                    ЕНДУРО ВАРНА

                    Коментар


                    • #25
                      До: НиКаСил на Китайче - възможно ли е?

                      Броят зъби ти е изчислен според мощността, и съдейки по максималната ти скорост - изчислен е добре. Ако сложиш по-малък венец отзад - просто по някое време последната ти предавка ще стане неизползваема - няма да може да имаш мощност да караш на нея. Не ги гледай китайците как са сглобили мотора. Все пак не са лишени от акъл.

                      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=%E7%FA%E1%E0
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #26
                        До: НиКаСил на Китайче - възможно ли е?

                        ае от тези ваши коментари.. мотора ми не иска да излезе от гаража на вън (ще си берете последствията) най-актоалната схема за очовечяване на китаеца е следната: оригинален колянов вал за сузиДР200 с бутало и сегменти, шлайв на главата за по-голяма компресия(намаляване на горивната камера или пространството от ГМТ до главата), премахване на катализатора реекат(вече изпълнено => голяма разлика само от това а при ФМФ ауспух не искам да коментирам ) и накрая зъбаци( предния не може да се оголеми заради една бронзова пластина която предпазва кабелите на инсталацията ако веригата подскочи) в комплект с една италианска верига от тези с нещо като сегменти в отделните прешлени(със сегашното предавателно число при скорост 30км/ч на 5та при обороти граничещи с угаснал двигател при малко по-прицизно подаване на газ за нула бройки укорявам до 140 такаче не ми е хрумнало това за зъбите токутака а пък и още нещо което ме дразни адски много когато карам на по дълъг път кача ли го веднъж на 5та от уважение все едно карам с вариатор само газ и спирачка даве и с двама да съм) и естествено един ауспух понеже тоя в момента невероятно много ме изнервя понеже както каза ванко в едно ЛС е от калпаво желязо.

                        П.П. инвестицията в този макар и китайски мотор не ми е проблем дори няма да ми повлиае и при закопуванео на по-голям, не ми е в природата да продавам просто във всичко влагам творческа мисал с времето и не мога да се разделя а и няма смисал понеже колта е лесен за каране и приложим за всеки ден мотор все пак не съм професионален състезател а карам за удоволствие и съм готов да си плащам цените на кг/удоволствие все пак мерси за съветите в голяма степен ми повлияха на избора а за Ванко и грудите критици след като съм нацяло готов с побългаряването ще ви потърся за да ви представя крайния резултат в който съм сигорен
                        В този свят се живее и умира само по веднъж - очаквам и за двете поне номинаций за "Оскар"
                        Варна, Сузуки ДР650РС

                        Коментар


                        • #27
                          До: НиКаСил на Китайче - възможно ли е?

                          Само да спомена, че не съм казвал, че ауспуха е от скапан метал.Изобщо за материалите използвани за направата на Колта не съм говорил.Просто ти бях предложил да полираш тук таме някоя тръбичка. А инче щом парите не са проблем действаи.И после непременно да се обадиш да направим една дръпка с РМХа. (леле колко ще ме е срам ако китайчето ме дръпне, но мисля че няма такава опасност )
                          Иван Маринов
                          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                          ЕНДУРО ВАРНА

                          Коментар


                          • #28
                            До: НиКаСил на Китайче - възможно ли е?

                            И си приготви парички за нов двигател, с това вдигане на компресията на КИТАЙСКИ двигател с въздушно охлаждане. Подготви се психически за прегряване.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #29
                              До: НиКаСил на Китайче - възможно ли е?

                              Момчета незнам за ползата от марков ауспух но само дето му махнах "редовно оплождания" катализатор(REEcat) коренна промяна и в варвене и в разхода ае много яко се осети разликата.
                              Сега на баир с 140 а преди с 120 и най-много се зарадвах на бензиностанцията- мотора на резерва до там сипвам му 5л 98Н и с втори човек в Варна 100км пробег и с останалото безпроблемно при пълен тормоз още 100км извънградско средно 2,5л/100км и то при яко каране ако му сменя сега и веригата със зъбците незнам какво ще става на него но няма да откажа ако ми се появят един оригинален к.вал с бутало поне тогава би трябвало да има по-такава разлика.

                              Ае имам едно допълнително запитване. Какво да направя зада не ми избива постоянно ръжда по целия ауспух, ако го занеса за никелиране дали ще устои на тая сол и луга по пътищата, или препоръчаите някоя по-добра боя евентуално или метод.

                              Гоблин и без това темата загуби цялостно връска с никасила защо не й словиш едно обобщаващо заглавие "очовечаване на един китаец"
                              В този свят се живее и умира само по веднъж - очаквам и за двете поне номинаций за "Оскар"
                              Варна, Сузуки ДР650РС

                              Коментар


                              • #30
                                До: Подобряване на Китайче

                                Абе според мен по-добре не се занимавай да "тунинговаш" този мотор.Един мой приятел има същия.Карал съм го много пъти и ми стана ясно, че тоя мотор си е направен да е издръжлив и да върви нормално.Продавай го и си вземи нещо по-мощтно.Успех.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X