До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали
За съжаление това е схема , а не чертеж.На нея е описано действието само на отделен кръг (в случая главен и допълнителен горивни жигльри)-за смукача нищо не е показано.
Пак казвам-имал съм две Ямахи-ТТ и ХТ и на тях не съм им разглобявал единствено карбураторите(не е имало нужда,а пък и ме беше страх да не ги разбъзикам)-та каквото и да ти кажа ще е в сферата на предположенията.
Но все пак-в момента имам една Хонда ХР400 която подготвям за сезона.За да съм полезен на колегите от форума от време на време правя по някоя и друга снимка.Тъй като свалях карбуратора за да го почистя имам снимки на смукача на Хондата.Ще ти ги кача за да се ориентираш как изглежда класически смукач:

черното лостче е палеца на смукача-при Хонда той прави махово движение,докато при Ямаха се издърпва навън(към крака на водача)
това е клапата на смукача в полуотворено положение:

това е в отворено:

а така е в затворено:

Не знам как е направен карбуратора на Ямахите.Възможно е изобщо да няма клапа. Предполагам знаеш , че идеята на смукача е когато двигателя е студен да подава допълнително гориво(по точно да пропуска по-малко въздух като намалява дебита на дифузора(клапата застава напряко на отвора и му намалява сечението),създава се голямо разреждане зад клапата и ДВГ смуче повече бензин) защото основното гориво кондензира , качеството на сместта е лошо и ДВГ работи зле.Поне така е при класическия смукач(този от снимката).Възможно е при теб схемата да е друга-например жилото да е закачено за игла и при издърпване тя да отваря канал по който да се подава допълнително бензин(т.е. изобщо да няма клапа).
И отново дебело подчертавам-не познавам в подробности карбуратора на 600куб Ямаха.Ще се наложи да действаш внимателно и да се ориентираш на място.
За съжаление това е схема , а не чертеж.На нея е описано действието само на отделен кръг (в случая главен и допълнителен горивни жигльри)-за смукача нищо не е показано.
Пак казвам-имал съм две Ямахи-ТТ и ХТ и на тях не съм им разглобявал единствено карбураторите(не е имало нужда,а пък и ме беше страх да не ги разбъзикам)-та каквото и да ти кажа ще е в сферата на предположенията.
Но все пак-в момента имам една Хонда ХР400 която подготвям за сезона.За да съм полезен на колегите от форума от време на време правя по някоя и друга снимка.Тъй като свалях карбуратора за да го почистя имам снимки на смукача на Хондата.Ще ти ги кача за да се ориентираш как изглежда класически смукач:

черното лостче е палеца на смукача-при Хонда той прави махово движение,докато при Ямаха се издърпва навън(към крака на водача)
това е клапата на смукача в полуотворено положение:

това е в отворено:

а така е в затворено:

Не знам как е направен карбуратора на Ямахите.Възможно е изобщо да няма клапа. Предполагам знаеш , че идеята на смукача е когато двигателя е студен да подава допълнително гориво(по точно да пропуска по-малко въздух като намалява дебита на дифузора(клапата застава напряко на отвора и му намалява сечението),създава се голямо разреждане зад клапата и ДВГ смуче повече бензин) защото основното гориво кондензира , качеството на сместта е лошо и ДВГ работи зле.Поне така е при класическия смукач(този от снимката).Възможно е при теб схемата да е друга-например жилото да е закачено за игла и при издърпване тя да отваря канал по който да се подава допълнително бензин(т.е. изобщо да няма клапа).
И отново дебело подчертавам-не познавам в подробности карбуратора на 600куб Ямаха.Ще се наложи да действаш внимателно и да се ориентираш на място.

, но хората казаха че това е типичен проблем ако се скапе смукача спира да пали като е топъл щот се дави.. та обнадежден съм...
, проблема се оказа една смачкана пружинка и едно буталце с прорез, което беше дефектирало... голям зор беше да извадя буталцето, щото се беще разширил отвора в който влизаше жилото и не искаше да излезе, беще се заклинило в дъното... 
, а сега на къде... идеи.. ще купя нова свещ да видя да не е от там.. поне не гасне на idle.. от смукача не е със сигурност вече, ама пак ми мирише на богата смес..



Коментар