Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

    За съжаление това е схема , а не чертеж.На нея е описано действието само на отделен кръг (в случая главен и допълнителен горивни жигльри)-за смукача нищо не е показано.
    Пак казвам-имал съм две Ямахи-ТТ и ХТ и на тях не съм им разглобявал единствено карбураторите(не е имало нужда,а пък и ме беше страх да не ги разбъзикам)-та каквото и да ти кажа ще е в сферата на предположенията.
    Но все пак-в момента имам една Хонда ХР400 която подготвям за сезона.За да съм полезен на колегите от форума от време на време правя по някоя и друга снимка.Тъй като свалях карбуратора за да го почистя имам снимки на смукача на Хондата.Ще ти ги кача за да се ориентираш как изглежда класически смукач:



    черното лостче е палеца на смукача-при Хонда той прави махово движение,докато при Ямаха се издърпва навън(към крака на водача)

    това е клапата на смукача в полуотворено положение:



    това е в отворено:



    а така е в затворено:



    Не знам как е направен карбуратора на Ямахите.Възможно е изобщо да няма клапа. Предполагам знаеш , че идеята на смукача е когато двигателя е студен да подава допълнително гориво(по точно да пропуска по-малко въздух като намалява дебита на дифузора(клапата застава напряко на отвора и му намалява сечението),създава се голямо разреждане зад клапата и ДВГ смуче повече бензин) защото основното гориво кондензира , качеството на сместта е лошо и ДВГ работи зле.Поне така е при класическия смукач(този от снимката).Възможно е при теб схемата да е друга-например жилото да е закачено за игла и при издърпване тя да отваря канал по който да се подава допълнително бензин(т.е. изобщо да няма клапа).
    И отново дебело подчертавам-не познавам в подробности карбуратора на 600куб Ямаха.Ще се наложи да действаш внимателно и да се ориентираш на място.
    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
    Джон Кенеди

    Коментар


    • #47
      До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

      На тези двигатели Ямаха са сложили от другия принципно различен вид смукач - с така нареченото "кладенче". Та въпросното кладенче го затваря едно буталце с гумичка на челото . Когато дръпнеш смукача - буталцето отваря един жигльор и вместо да ограничава подаването на въздух /него го затваря дросела/ , от там се изсипва повече гориво.Те затова препоръчват да се пали без газ. В крайна сметка ефекта е горе долу същия - по-богата горивовъздушна смес. Ако жилото което изтегля буталцето ти е клеясало в положение леко отворено или гумичката на челото на буталото се е скапала /замърсила/ или самото буталце е запекло /от остатъчни смоли вследствие пропускане и изпарение на бензин/ резултата е един и същ - отворен смукач и давене. При работа в обороти това не оказва голямо влияние, но като се затвори дросела нещата се променят яко. И мотора гаснеееее.

      Та мисълта ми е - отваряй тоз смукач да премахнеме с общи усилия /ние с Емо ще се напъваме от място/ вероятността от давене и после да врачуваме за други неща. Ако все пак не мож се опраи сам идвай тука да го бориме заедно.

      ПП. Експриментално за да потвърдиме , че е смукач - пробвал ли си да го палиш топъл с навит масур /отворен дросел/? Не се препоръчва , че е малко опасно ,но ако е поотворен смукача леко е редно да запали.
      Последно редактирано от Жоро Нешев; 27-03-09, 20:58.
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • #48
        До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

        Отлина информация ЕМО леко започва да ми просветва как е на Ямахата.. представлява кух болт с малко жигльорче, което е закачено към жилото на смукача... явно увеличава дебита на бензина/намалява въздуха някак си... проблема при мен е че това жигльорче го затваря една пружинка.... явно при мен тя е заминала сега трябва да извадя този болт, но достъпа до него е много труден...



        Ще се справя и ще пиша как е минало.. от един американски форум днес успях да изкопча че е много лесно да прецакаш прижунката и цялата тази система.. и след това 60$ кеш за нови , но хората казаха че това е типичен проблем ако се скапе смукача спира да пали като е топъл щот се дави.. та обнадежден съм...
        | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

        Коментар


        • #49
          До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

          Благодаря за подкрепата Жоро, ама ако угасна м/у софия и банкя ми се пише голяма почивка хехе , за сега ще опитам сам.. гадното е че мястото около този болт е 5см и няма с какво да бръкна, просто гагост.. утре ще пробвам няколко различни идеи дано успея.. а днес като си поритах наволя докато беше топъл каква детонация ми спретна щеше да ми избие тъпанчетата в гаража, докато не го фиксна това няма да го паля повече..
          | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

          Коментар


          • #50
            До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

            Мисля че го преборих , проблема се оказа една смачкана пружинка и едно буталце с прорез, което беше дефектирало... голям зор беше да извадя буталцето, щото се беще разширил отвора в който влизаше жилото и не искаше да излезе, беще се заклинило в дъното...



            следкато го извадих, смазах цялата система сложих нова пружинка и го затворих - РАБОТИ ! май това беше проблема, като го загрях, загасих и запали без проблем.. но да видим как ще се справи в движение, за сега нямах възможност да го карам че вали цял ден !!! Благодаря на всички отзовали се и помогнали със съвети
            | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

            Коментар


            • #51
              До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

              Браво! Радвам се , че всичко е на 6.
              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
              Джон Кенеди

              Коментар


              • #52
                До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                Да ама вчера го покарах и като го развъртя добре и загреее яко пак не пали топъл... драма... , а сега на къде... идеи.. ще купя нова свещ да видя да не е от там.. поне не гасне на idle.. от смукача не е със сигурност вече, ама пак ми мирише на богата смес..
                | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

                Коментар


                • #53
                  До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                  Е сега можеш вече да отвориш и поплавковата камера.... пиша прибързано. Ако нямаш автоматично кранче за бензина ще трябва да провериш нивото при поплавъка /да не ти изпуска иглата/. Щом смукача е бил клеясал то и иглата няма да е в цветущо състояние. С други думи си си за основно почистване на карба та може би и за подмяна на някои елементи......
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • #54
                    До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                    Здравеите
                    аз също имам Ямаха СРХ 600.
                    Аз го имах същия проблем и се надявам да помогна.Проблема е че иглата "изпуска "
                    1.Сваляй смело карбураторите - основно почистване -
                    и продухване .
                    2. Провери МНОГО внимателно кога затваря иглата - ако не затваря както трябва - регулирай - ако ли не - ,сваляш поплавъка , вадиш иглата сваляш тялото - то е една бронова втулка с цедка в задния край , вземаш клечка за уши и с финна шлайф паста
                    /или малко цимент /шлайфаш леглото докато започне да затваря перфекто . Ако не става ще ти кажа откъде да си купиш игла с втулка.

                    Мотора го купих от един "изтезател" и няма чарк който да не сам развивал.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                      Ето я и моята Ямаха
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #56
                        До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                        Здравейте ... сега.. карбураторите бяха свалени и основно почистени... бяха съвсем чисти за нещастие и това почистване не ми реши проблема.. сега съм на момент реглаж на клапаните, компресията е 7... при условие че трябва да е 11-12, може пък и накрая да се окаже проблема е от клапаните...

                        Сблъсках се с ново предизвикателство ... не мога да отвия тапите на главата и на коляновия вал, здраво са запекли.. идеи с какво не ги пръсках...






                        С червенко съм оградил въпосните тапи.

                        На горната картинка е пластмасова и тръгва да се чупи като се напъне... help....
                        | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

                        Коментар


                        • #57
                          До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                          Първоначално публикуван от mdimitrovm Преглед на мнение
                          Ето я и моята Ямаха
                          Хе-хе! Това ли било Ямаха ЦРХ-за пръв път виждам такава!Добре изглежда-харесва ми!

                          Релакс-долната тапа(№12) не ти трябва-остави какво пише в мануала.Отвий свещта за да можеш прецизно да превърташ двигателя и с манивелата прикарай буталото така , че клапаните да не са натиснати(то се усеща луфт като разклатиш кобилиците).
                          За да развиеш капачките(№18 ) на капака на клапаните , вземи гумен чук (може и с железен , но през дървено трупче-даже е по-добре) и хубаво очукай капачките(винаги се прилага този метод когато имаш крепеж навит в алуминий-така много по-лесно отлепва)-гледай да не ги спукаш.За самото отвиване използвай гедоре с вложка шестостен и се кръсти да не се скъса капачката.
                          Успех!
                          ПП. А! Щах да забравя-задължително виж декомпресора да не натиска кобилицата-за по-сигурно може да откачиш жилото.

                          ПП2. Я чакай , че сега се зачетох по-внимателно-на ХТ-то компресията по мануал му е 8 или 9(не си спомням точно),а не 11/12-сигурен ли си че не грешиш?
                          Последно редактирано от ЕМО; 10-04-09, 00:38. Причина: допълване
                          Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                          "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                          Джон Кенеди

                          Коментар


                          • #58
                            До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                            Когато свалиш карбуратора , отляво е вакуума , сваля се след като се развият 4 болта - виж дали не е скъсана или нацепена мембраната .
                            Между вакуума и поплавъка има едно маркучле , провери и него .
                            Според мен проблема е в карбуратора.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                              Дааа .... а ако клапаните са ти с правилни хлабини ще наложи да сваляш глава и да ги припасваш..... ама първо отвий капачките и провери хлабините.
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар


                              • #60
                                До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                                Ей го на и мойто животно.. тапите не се отвиват оше...



                                | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X