Колеги искам да ви питам,защо когато ми загрее мотора и после трудно пали?Благодаря ви предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали
Свий
X
-
До: ПРОБЛЕМ ПРИ YMAHA ТТ-600 1991г
Първоначално публикуван от ivoto Преглед на мнениеkak така трудно пали трудно се рита или трудно се запалва с няколко ритания ли
Коментар
-
До: ПРОБЛЕМ ПРИ YMAHA ТТ-600 1991г
погледни му иглата на карбуратора на кькво разстояние ,дали е наи доло,ако е долу има вариант да го дави ,имах сьщият проблем ,моита беше на наи долната резка и като е топьл,беше едно рита не докато запали,или пробаи като е топьл даго запалиш с пьлна газ[CENTER][IMG]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/IMG][/CENTER]
Коментар
-
До: ПРОБЛЕМ ПРИ YMAHA ТТ-600 1991г
Не бързай да пипаш карбуратора.
Предполагам , че когато е топъл се опитваш да го палиш без смукач и без газ(това е нормалното положение за палене-ако всичко е наред би трябвало да пали без проблем на първото ,второто ритане).
-свали въздушния филтър и опитай(топъл ,без смукач,без газ и без филтър).И пак топъл , без смукач , без филтър и с газ до средата(идеята на горните две проби е ДВГ да налапа повече въздух и по-малко бензин-да пробваме дали не ти е богата сместа).
-ако пак не ще сложи филтъра и пробвай да го запалиш топъл на смукач без газ.Ако не ще опитай топъл,на смукач без газ , като преди да риташ рязко навий газта три-четири пъти(идеята е да опитаме дали не ти е бедна сместа-със смукача сместа се обогатява-налапва повече бензин,а с навиването на газта ускорителната помпа впръсква допълнително количество бензин и сместа става още по-богата).
Преди да разглобяваш пиши какво е станало.Имай в предвид , че при всяка проба налапва бензин и е възможно да се задави,затова изчаквай по 5-6 мин между пробите.
Когато загрее мотора , като дадеш газ и върнеш рязко газта(докато работи ,разбира се),гърми ли в ауспуха?Когато е студен колко пъти трябва да ритнеш за да запали?
Топъл двигател е когато не можеш да си държиш ръката върху ребрата повече от секунда.Ямахите по принцип трудно палят,когато ДВГ е полутопъл(можеш да си задържиш ръката 10-15сек) .Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: ПРОБЛЕМ ПРИ YMAHA ТТ-600 1991г
сега първо ще му разглобя двигателя защото има някакво щтракане,и искам да видя да не е някои от успокоителите,и после ше пробвам със запалването.Когато излезем да караме и спрем някаде за почивка после не иска смятам ,че тогава трябва да е загял.пробвал го сам със помпане на гаста няколко пъти и някаде на 10 тия път запали или на бутане.Мерси за съветите като го наглобя ще пробам да видим дали ще запали и ще пиша за резултата.
Коментар
-
До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали
Колега,не бързай да разглобяваш(това е най-лесно).По-добро от заводската сглобка няма , казвам ти го от личен опит.Ямахите по принцип си тропат.Да не се окаже ,че само си си намирал работа.Погледни преди това тази тема:
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=47818Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали
Когато са пренатегнати клапаните в момента в който мотора загрее гасне и няма палене(не само че има проблем с паленето , но и изобщо не ще да работи). Но все пак може да им хвърлиш едно око за да си спокоен.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали
Натегнах клапаните и нищо пак си щтракаше, сега го разглобих и се оказа много лабава ангренажна верига,иначе всичко друго си е ок.Валовето са хубави и оптегачите също.Мерси все пак за съветите,Емо после ще проверя твоя метод за запалването.Благодаря много,задалйен ви съм за помоща.
Коментар
-
До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали
Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнениеКогато са пренатегнати клапаните в момента в който мотора загрее гасне и няма палене(не само че има проблем с паленето , но и изобщо не ще да работи). Но все пак може да им хвърлиш едно око за да си спокоен.
При износване на клапаните хлабината между кобилиците и клапаните намалява,идва момент в който при студен двигател няма хлабина,но клапаните затварят,след като загрее двигатела метала се разширява под действието на топлината и клапаните не затварят-съответно много трудно палене при топъл двг.
А може би причината е друга,ама той е писал че е натегнал клапаните,а трябва да се направи обратното.
Изобщо дали знае как се регулират клапани?ТЛК 80 4,2ТД-95г
Коментар
-
До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали
Колега , разбрал си ама не съвсем.
Този момент го има при новите ендура-ВР,ЦРФ и т.н. Заради това при тях клапани се регулират през 500км(мисля че беше). И то не заради износване. Клапаните на тези мотори са от титан,които е много по-твърд от стоманата и в следствие на това подбива леглото на клапана,при което той "излиза" нагоре и намалява хлабината.В резултат се получава това за което си писал(особено ЦРФ-ите заради този проблем пукат глава).
ТТ-то е със стоманени клапани и при него този вариант не съществува(много от колегите си лекуват проблемите с ВР-ите и ЦРФ-ите ,като заменят титаниевите клапани със стоманени) .При ТТ-то се получава обратното-клапана и кобилицата се износват и хлабината се УВЕЛИЧАВА-т.е. невъзможно е от самосебе си да се получи намаляване на луфта.Това може да стане само ако са регулирани неправилно,което също е възможно щом ги е натягал.
Поздрави!Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали
Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнениеКолега , разбрал си ама не съвсем.
Този момент го има при новите ендура-ВР,ЦРФ и т.н. Заради това при тях клапани се регулират през 500км(мисля че беше). И то не заради износване. Клапаните на тези мотори са от титан,които е много по-твърд от стоманата и в следствие на това подбива леглото на клапана,при което той "излиза" нагоре и намалява хлабината.В резултат се получава това за което си писал(особено ЦРФ-ите заради този проблем пукат глава).
ТТ-то е със стоманени клапани и при него този вариант не съществува(много от колегите си лекуват проблемите с ВР-ите и ЦРФ-ите ,като заменят титаниевите клапани със стоманени) .При ТТ-то се получава обратното-клапана и кобилицата се износват и хлабината се УВЕЛИЧАВА-т.е. невъзможно е от самосебе си да се получи намаляване на луфта.Това може да стане само ако са регулирани неправилно,което също е възможно щом ги е натягал.
Поздрави!
А това че на ЦРФ-ите им се износват по бързо си прав.ТЛК 80 4,2ТД-95г
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар