До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали
Внимавай със стягането , защото карбуратора е от цам (цинкова сплав или поне на такова прилича) и много лесно може да превърти. Стегни добре за да не смуче въздух,но не натягай много силно(с отверка мах стягане което можеш да постигнеш е около 2-3Nm).
Когато имаш сцепен маншон през него смуче въздух и обеднява сместта-би трябвало свеща да е бяла.Най добре се познава по това , че от високи обороти при рязко връщане на газта в ауспуха започва да гърми и да хвърля огън.
Това , че е запекло жилото е ясно , но нещо не се връзва. Когато мотора загрее добре при богата смес(ако не си върнал смукача) при връщане на газта(например намаляваш на двигател) се опитва да гасне. Имаш ли го този проблем?
Ако караш дълго време на смукач не би трябвало да ти харчи 5л на 100км.
Когато загрее мотора , само проблем с паленето ли имаш или има и друго? На празен ход не гасне ли сам?
					Внимавай със стягането , защото карбуратора е от цам (цинкова сплав или поне на такова прилича) и много лесно може да превърти. Стегни добре за да не смуче въздух,но не натягай много силно(с отверка мах стягане което можеш да постигнеш е около 2-3Nm).
Когато имаш сцепен маншон през него смуче въздух и обеднява сместта-би трябвало свеща да е бяла.Най добре се познава по това , че от високи обороти при рязко връщане на газта в ауспуха започва да гърми и да хвърля огън.
Това , че е запекло жилото е ясно , но нещо не се връзва. Когато мотора загрее добре при богата смес(ако не си върнал смукача) при връщане на газта(например намаляваш на двигател) се опитва да гасне. Имаш ли го този проблем?
Ако караш дълго време на смукач не би трябвало да ти харчи 5л на 100км.
Когато загрее мотора , само проблем с паленето ли имаш или има и друго? На празен ход не гасне ли сам?


 Ами на празен ход, гасне сам , но не много често.... детонации няма като върнеш рязко газта... обачее, има детонации, по някога, когато риташ ,риташ и не запали от 5-10 ритания.... и като ритна за 11 път да речем и прави детонация... Иначе се държи нормално като работи ускорява си добре, няма падове или пикове на обортите... до 140 съм го пробвал няма грижи .. може и още..
Ами на празен ход, гасне сам , но не много често.... детонации няма като върнеш рязко газта... обачее, има детонации, по някога, когато риташ ,риташ и не запали от 5-10 ритания.... и като ритна за 11 път да речем и прави детонация... Иначе се държи нормално като работи ускорява си добре, няма падове или пикове на обортите... до 140 съм го пробвал няма грижи .. може и още.. е с тези клапани вече ме в вкара във филма ...  искаш да кажеш че карба може да е ОК и проблема с непаленето топъл да е някаква хлабина ??
 е с тези клапани вече ме в вкара във филма ...  искаш да кажеш че карба може да е ОК и проблема с непаленето топъл да е някаква хлабина ??  
							
						
 . Аз менюъли имам, всичко което може да се свали за този мотор от нет-а, ако някой иска мога да ги споделя с него, ама не мога да пиша лични съобщения и няма как да си говоря на лични, за това ше си пишем тук. Имам много хубави документи
. Аз менюъли имам, всичко което може да се свали за този мотор от нет-а, ако някой иска мога да ги споделя с него, ама не мога да пиша лични съобщения и няма как да си говоря на лични, за това ше си пишем тук. Имам много хубави документи  мога да ги шерна ако искате... Карба знам че е гадост, намерих гайката ми която е скрита след маншончето от номер 46....
 мога да ги шерна ако искате... Карба знам че е гадост, намерих гайката ми която е скрита след маншончето от номер 46....
							
						

 
							
						
Коментар