Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

    Внимавай със стягането , защото карбуратора е от цам (цинкова сплав или поне на такова прилича) и много лесно може да превърти. Стегни добре за да не смуче въздух,но не натягай много силно(с отверка мах стягане което можеш да постигнеш е около 2-3Nm).
    Когато имаш сцепен маншон през него смуче въздух и обеднява сместта-би трябвало свеща да е бяла.Най добре се познава по това , че от високи обороти при рязко връщане на газта в ауспуха започва да гърми и да хвърля огън.
    Това , че е запекло жилото е ясно , но нещо не се връзва. Когато мотора загрее добре при богата смес(ако не си върнал смукача) при връщане на газта(например намаляваш на двигател) се опитва да гасне. Имаш ли го този проблем?
    Ако караш дълго време на смукач не би трябвало да ти харчи 5л на 100км.
    Когато загрее мотора , само проблем с паленето ли имаш или има и друго? На празен ход не гасне ли сам?
    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
    Джон Кенеди

    Коментар


    • #32
      До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

      Ами на празен ход, гасне сам , но не много често.... детонации няма като върнеш рязко газта... обачее, има детонации, по някога, когато риташ ,риташ и не запали от 5-10 ритания.... и като ритна за 11 път да речем и прави детонация... Иначе се държи нормално като работи ускорява си добре, няма падове или пикове на обортите... до 140 съм го пробвал няма грижи .. може и още..

      Главния проблем според мен е - карам да речем час и той както е на празен ход си гасне... или го гася топъл... и след това НЯМА палене... поне 1 час след това пали от 1 ритане... т.е. угасне ли топъл мога да пия чай кафе, докато дойде на себе си..

      с червенко съм означил жилото на смукача.. ама е така касуловано че няма никакъв болт наоколо, явно трябва да махан гуменото маншонче което е там....
      | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

      Коментар


      • #33
        До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

        Провери си хлабината на клапаните!
        По принцип детонациите се получават в двигателя , а не в ауспуха. В ауспуха просто гърми.
        Нормално е да гърми след десет ритания(всичко от двигателя до ауспуха се пълни със свежа смес)-то след толкова ритане се чудя как изобщо ти пали...
        Като гледам схемата,болта трябва да е под маншончето.
        Последно редактирано от ЕМО; 25-03-09, 00:49.
        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
        Джон Кенеди

        Коментар


        • #34
          До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

          е с тези клапани вече ме в вкара във филма ... искаш да кажеш че карба може да е ОК и проблема с непаленето топъл да е някаква хлабина ??

          На първо време смятам да оправя гадния смукач .. и след това ще мисля за клапани....

          Чисто теоретично, ако смукача е развален и е заседнал в някакво кофти положение, възможно ли е да го дава този яд с непаленето топъл от там или не е възможно?
          | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

          Коментар


          • #35
            До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

            Щом ти задържа жилото,първо оправи него и след това пипай каквото и да било.
            Когато луфта на клапаните е малък,след като загрее мотора един или повече клапани остават отворени,пада компресията и мотора гасне(или трудно пали).
            Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


            "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
            Джон Кенеди

            Коментар


            • #36
              До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

              Супер, благодаря ЕМО. Сега ще оправя карба първо... след това ако остане проблема, отивам да му гледат клапаните... а аз бих ли могъл сам да направя нещо по регулировката на клапаните.. Не съм съвсем неук технически но не съм и виртуоз. Имам доста инструменти....
              | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

              Коментар


              • #37
                До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                Абе колега, дръпни си отнякъде ръководство за тоя мотор и щом не са ти вързани ръцете, си го прави сам. Клапаните трябва да се проверяват на 10-15 х. км. И въобще не е сложно.

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                  Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                  Абе колега, дръпни си отнякъде ръководство за тоя мотор и щом не са ти вързани ръцете, си го прави сам. Клапаните трябва да се проверяват на 10-15 х. км. И въобще не е сложно.
                  +1
                  Да! Това е вярно!
                  Когато купих ТТ-то(преди пет год) , на два пъти ми се наложи да ходя при "майстор" и след втория път се зарекох никога повече да не ми стъпи крак.От тогава всичко си правя сам(е,докато науча мотора наизуст доста неща съм ги правил по два пъти,но...)-машината е доста опростена и ако си технически грамотен спокойно можеш да се справиш дори и с основен ремонт(с внимателно подреждане на частите при разглобяване,мислене и малко помощ от форума).
                  Задължително си свали мануал(във форума има тема)-страшно много ще ти улесни живота(нищо че е на немски).Дори само като разглеждаш картинките ти става ясно кое как е направено.
                  Много пъти съм казвал , че ако един човек не се чувства сигурен в себе си е по-добре да не се опитва да прави сложни ремонти(и това е било най-вече за да предпазя колегите от поразии които самите те могат да си направят),но ако е технически грамотен(примерно по професия е автомонтьор) спокойно може да се справи.

                  ПП.Само карбуратора гледай много-много да не го пипаш-доста е сложен и за там ще ти трябват доста повече от общи познания(става дума най-вече за настройките).
                  Последно редактирано от ЕМО; 25-03-09, 17:57. Причина: допълване
                  Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                  "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                  Джон Кенеди

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                    Първоначално публикуван от relaxxx Преглед на мнение
                    Чисто теоретично, ако смукача е развален и е заседнал в някакво кофти положение, възможно ли е да го дава този яд с непаленето топъл от там или не е възможно?
                    Сега като се замислям , отговора на този въпрос е ЗАВИСИ !
                    На ТТ-то при изтеглен смукач няма палене. ХТ-то обаче палеше без никакъв проблем независимо от смукача. Явно е въпрос на настройка на самия карбуратор.
                    Клапаните спокойно можеш да си ги регулираш и сам.Отгоре на главата(по-точно на капака на клапаните) има три капачки(двете са кръгли с шестограмна глава , а третата е елипсовидна).Като ги развиеш клапаните се виждат перфектно. Нататък реглажа си е като на по-стар автомобил(например Лада)-с винтче и контрагайка.
                    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                    Джон Кенеди

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                      Благодаря ви за подкрепата момчета, утре ще го налазвам . Аз менюъли имам, всичко което може да се свали за този мотор от нет-а, ако някой иска мога да ги споделя с него, ама не мога да пиша лични съобщения и няма как да си говоря на лични, за това ше си пишем тук. Имам много хубави документи мога да ги шерна ако искате... Карба знам че е гадост, намерих гайката ми която е скрита след маншончето от номер 46....
                      | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                        Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                        Когато луфта на клапаните е малък,след като загрее мотора един или повече клапани остават отворени,пада компресията и мотора гасне(или трудно пали).
                        Обаче ако е така, би трябвало да се усеща и спад на мощността когато двигателя загрее, преди да изгасне!
                        Дано не съм прав, ама на мене тая работа ми прилича на тръгнал електронен блок. Виждал съм такова нещо при ХТ500. Тогава и във фирмен сервиз на Ямаха в Германия не успяха да диагностицират проблема. Отначало го е правил рядко, а после все по-често и с все по-дълги паузи нужни за да запали. В крайната фаза, вече в България, докато си вървеше, си вървеше съвсем нормално, хванеш примерно съединителя да спреш на кръстовище и изгасва и няма палене докато не го оставиш да почине 7-8 часа.
                        "Do not correct a fool, for he will hate you;
                        Correct a wise man, for he will appreciate you."

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                          Бе тя и звездата , мам...а и ..... Ама дай боже да е смукач или клапани.

                          Обаче ако е тръгнала звездата , на бутане /при по високи обороти/ запалва , и студена пали.
                          Знам ,че няма логика ама това е статистика. Много интересно явление са тия звезди на Ямаха.
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #43
                            До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                            Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                            Обаче ако е така, би трябвало да се усеща и спад на мощността когато двигателя загрее, преди да изгасне!
                            Дано не съм прав, ама на мене тая работа ми прилича на тръгнал електронен блок. Виждал съм такова нещо при ХТ500. Тогава и във фирмен сервиз на Ямаха в Германия не успяха да диагностицират проблема. Отначало го е правил рядко, а после все по-често и с все по-дълги паузи нужни за да запали. В крайната фаза, вече в България, докато си вървеше, си вървеше съвсем нормално, хванеш примерно съединителя да спреш на кръстовище и изгасва и няма палене докато не го оставиш да почине 7-8 часа.
                            Ами не ми се вярва да е от електрониката щото, искра има много яка.. ама в интерес на истината не съм я гледал при загрял мотор как е... мощост има винаги не пада преди да загасне, ..всъщност гасне само на свободна като съм спрял, няма падове .. мисля че цялата игра е в карба ... и по скоро, че го дави от тоз смукач.. ама знам ли .. а тази звезда каква е .. а това с бутането не става, щото като падне палеца на декомпресора и задната гума блокира.. с 2 думи тоз мотор с палене много трудно се пали по принцип...

                            Когато е студен обаче пали много лесно, с 1-2 ритания...
                            | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

                            Коментар


                            • #44
                              До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                              Първоначално публикуван от relaxxx Преглед на мнение
                              Ами не ми се вярва да е от електрониката щото, искра има много яка.. ама в интерес на истината не съм я гледал при загрял мотор как е... мощост има винаги не пада преди да загасне, ..всъщност гасне само на свободна като съм спрял, няма падове .. мисля че цялата игра е в карба ... и по скоро, че го дави от тоз смукач.. ама знам ли .. а тази звезда каква е .. а това с бутането не става, щото като падне палеца на декомпресора и задната гума блокира.. с 2 думи тоз мотор с палене много трудно се пали по принцип...

                              Когато е студен обаче пали много лесно, с 1-2 ритания...
                              И оня си имаше искра, и топъл! Нали казах че и във фирмен сервиз в Германия не успяха да открият проблема! В България го откриха след като провериха абсолютно всичко друго, та не остана нищо друго възможно! А ако някой се беше сетил да пробва още отначало с електронен блок от друг такъв, работещ мотор, щяхме да си спестим много мъки! При оня случай проблемите бяха започнали след едно яко миене на автомивка в Германия.
                              А това
                              а това с бутането не става, щото като падне палеца на декомпресора и задната гума блокира..
                              е още един довод в полза на тезата че клапаните ти не остават отворени! Ако оставаха отворени и бягаше през тях компресията, задната гума щеше да превърта, но нямаше да пали!
                              "Do not correct a fool, for he will hate you;
                              Correct a wise man, for he will appreciate you."

                              Коментар


                              • #45
                                До: Проблем при YMAHA ТТ 600 - топъл не пали

                                Ето напречно сечение на главния карбуратор... ЕМО имаш ли идея кое е клапата на смукача? С червено кръгче съм отбелязал положението на 'кухия' болт за който е хванато жилото на смукача.. thx

                                Със синьо съм оградил жилото на газта и рамото което предава движението на жигльора....

                                | The only way to get smarter is by playing with smarter opponent | Consistency is the way to efficiency |

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X