Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на масло

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Избор на масло

    Ами, аз карах и с 300В и с 7100 10в60, като с 300в-то беше малко по-добре. Само мога да кажа, че с Американското съм мега доволен, кото нямам никакви допирни точки с продавачите на това масло. Просто в белите страни се кара с истински масла.

    Коментар


    • От: Избор на масло

      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
      Като се избира масло с неподходящ вискозитет , е нормално да има проблеми и оплаквания.
      Е как бе, ти не знаеш ли - щом е въздухар - по-гъсто масло. Щом е стар - още по-гъсто, да не пуши. А ако е стар въздухар, направо грес

      Коментар


      • От: Избор на масло

        Тц! Стара рецепта-нигрол+ битум50/50.
        KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.

        Коментар


        • От: Избор на масло

          Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
          Е как бе, ти не знаеш ли - щом е въздухар - по-гъсто масло. Щом е стар - още по-гъсто, да не пуши. А ако е стар въздухар, направо грес
          Така , само че има една много голяма разлика и тя е : повечето минерални "гъсти" масла стават на водичка малко след 100 градуса . Истината е : колкото по-стар и по-въздухар - толкова по-синтетично и с по-голямо второ число .

          Коментар


          • От: Избор на масло

            Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
            Така , само че има една много голяма разлика и тя е : повечето минерални "гъсти" масла стават на водичка малко след 100 градуса . Истината е : колкото по-стар и по-въздухар - толкова по-синтетично и с по-голямо второ число .
            Да турна минерален мотул 20W50 тогава ме подведе един тогавашен виден форумен деец и местен майстор по моторите, и това определено беше грешка. Същия, по късно ми направи и регистрация във форума та затова името ми е с малки букви и на латиница, та на него дължа че сега си губя времето тука, но това е друга тема.
            Работата е там че след минералния 20W50 мотул, пробвах и с полусинтетиката 15W50 и резултата беше същия, после полусинтетика 15W50 валволин - разхода намаля, после полусинтетика 15W50 яку - разхода още намаля и стана почти поносим. След няколко смени минах на 15W50 полусинтетика на моторекс и разхода ми стана малко под литър за 3000 км. Пробвах и с полусинтетиката 15W50 на ипон - същия разход като моторекса. От малко под 5000 км съм с полусинтетика 10W40 моторекс и като гледам ще ги направя 5000 без да долея повече от литър. Та те така те. А между другото мотора ми е и с водно и с маслено охлаждане и събира масло около 3 л (2,8 ), та се съмнявам да е достигал някога 100°С температура на маслото. Не споря щото несъм я мерил, но дори перката на водното много рядко включва.
            Последно редактирано от Goblin; 26-10-16, 20:37.
            "Do not correct a fool, for he will hate you;
            Correct a wise man, for he will appreciate you."

            Коментар


            • От: Избор на масло

              Значи е крайно време да сложиш 10 в 60 рейсинг , пълна синтетика на Аджип - даже си закъснял ми се струва . Слагай на моя отговорност и после сподели резултатите .

              Коментар


              • От: Избор на масло

                Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
                Значи е крайно време да сложиш 10 в 60 рейсинг , пълна синтетика на Аджип - даже си закъснял ми се струва . Слагай на моя отговорност и после сподели резултатите .
                Еее, не си заслужава, надживях вече периода на вманячаването, имам по големи грижи от мотора а и постигнатия резултат напълно ме задоволява! Все пак мотора ми си харчи и на максимални обороти видимо пуши и мирише. Най вероятно е за гумички, а може и за сегменти да е вече, макар че се съмнявам. Купил съм всички части за основен ремонт още като купих мотора, ама не ми се прави. Като се скапе дотолкова че да почне да ме дразни сериозно, ще го направя (вече имаме сравнително добри майстори в Сандански), ако междувременно не съм се скапал аз! Щото ми се струва че това ще ми е последния и доживотен мотор, за съжаление!
                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                Коментар


                • От: Избор на масло

                  Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                  Моя црф го карам с Мотул 300V и нямам проблем , не пуши и колкото налея, толкова и източвам .

                  Sent from my StrongPhoneQ4 using Tapatalk
                  Това двойния Естер ли.От както го махнах,мотора ми утихна,но пък и не върви толкова както преди.И във американския форум и във руския форум ме посъветваха да не карам с двойния Естер 300 V


                  п.п За горене на масло или пушилка и дума да не става...мойто има катализатор и съм свършил курса
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • От: Избор на масло

                    Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                    Моят трактор ДР650 не пипа грам масло. Колкото налея, толкова изливам.
                    Няма ДВГ който да не гори масло.
                    EXC TPI 2019

                    Коментар


                    • От: Избор на масло

                      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                      Това двойния Естер ли.От както го махнах,мотора ми утихна,но пък и не върви толкова както преди.И във американския форум и във руския форум ме посъветваха да не карам с двойния Естер 300 V


                      п.п За горене на масло или пушилка и дума да не става...мойто има катализатор и съм свършил курса

                      Двойния естер 15w50- не забелязвам да е по шумен (може би като загрее повече) , но маслото не потъмнява толкова до смяната както с другите масла (това съм забелязал)
                      Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                      Няма ДВГ който да не гори масло.
                      Естествено ,че няма двигател който да не гори масло , но за 10 мото часа работа да падне от максимума до минимума си е множко .
                      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                      Коментар


                      • От: Избор на масло

                        Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                        Няма ДВГ който да не гори масло.
                        Пак се почна

                        Коментар


                        • От: Избор на масло

                          Няма какво да се почва, това е истината. При едни двигатели е повече при други по малко, но винаги има горене (загуба) на масло, още от момента в който запали за първи път.
                          EXC TPI 2019

                          Коментар


                          • От: Избор на масло

                            Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                            Няма какво да се почва, това е истината. При едни двигатели е повече при други по малко, но винаги има горене (загуба) на масло, още от момента в който запали за първи път.
                            Ти ся не ги разбираш тия работи! На големите майстори даже и двутактовите им мотори не горят масло! Техните мотори винаги са най по по най и когато разговаряш с тях просто трябва да мълчиш!
                            "Do not correct a fool, for he will hate you;
                            Correct a wise man, for he will appreciate you."

                            Коментар


                            • От: Избор на масло

                              Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                              Еее, не си заслужава, надживях вече периода на вманячаването, имам по големи грижи от мотора а и постигнатия резултат напълно ме задоволява! Все пак мотора ми си харчи и на максимални обороти видимо пуши и мирише. Най вероятно е за гумички, а може и за сегменти да е вече, макар че се съмнявам. Купил съм всички части за основен ремонт още като купих мотора, ама не ми се прави. Като се скапе дотолкова че да почне да ме дразни сериозно, ще го направя (вече имаме сравнително добри майстори в Сандански), ако междувременно не съм се скапал аз! Щото ми се струва че това ще ми е последния и доживотен мотор, за съжаление!
                              Не бих казал чак вманиачаване , а по-скоро обръщане на внимание - това е същото както правилното вложени пари в образованието си - плодовете се берат след години . Разликата в цената между полу и пълната синтетика е 5 лв /кг - при теб са 15 лв за една смяна на масло , които много бързо ще се изплатят - на първо място като намаляване на износването на двигателя ( особено при всеки студен старт ) , на второ - намаля се количеството на доливаното масло за пробега от смяна до смяна . Разликата между синтетиката и останалите масла е както между вратната пържола и кебапчето - и двете вършат работа , но чувството е различно ...

                              Коментар


                              • От: Избор на масло

                                Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
                                Не бих казал чак вманиачаване , а по-скоро обръщане на внимание - това е същото както правилното вложени пари в образованието си - плодовете се берат след години . Разликата в цената между полу и пълната синтетика е 5 лв /кг - при теб са 15 лв за една смяна на масло , които много бързо ще се изплатят - на първо място като намаляване на износването на двигателя ( особено при всеки студен старт ) , на второ - намаля се количеството на доливаното масло за пробега от смяна до смяна . Разликата между синтетиката и останалите масла е както между вратната пържола и кебапчето - и двете вършат работа , но чувството е различно ...
                                Прав си и сигурно ще опитам като дойде време за смяна, ако наистина се окаже малка разликата в цената де. Но няма да е аджип, държа си на моторекса.
                                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X