Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на масло

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Избор на масло

    Първоначално публикуван от Helik Преглед на мнение
    Ето го и моето масълце за новия сезон Специален поздрав за Пешо 74
    На етикета му пише, че е за мощни 4Т мотоциклети и за употреба при спорт и състезания

    Коментар


    • От: Избор на масло

      Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
      На етикета му пише, че е за мощни 4Т мотоциклети и за употреба при спорт и състезания
      Еми тука ни хвана колега Нито мотоциклетите са ни мощни, нито практикуваме този спорт /само се разхождаме/, а и състезанията ги гледаме само от външната страна........... Ми то както излезе, май трябва да караме с М10Д
      SUZUKI DRZ SuperMoto

      Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

      Коментар


      • От: Избор на масло

        здравейте казаха ми че са спрели от производство маслото Castrol off-road вярно ли е ?

        Коментар


        • От: Избор на масло

          Благодаря , маслото вече е с нови етикети . От 1994 година това е втората промяна . Поздрави от Карлово .

          Коментар


          • От: Избор на масло

            Етикета в случая не е важен, а това което е от обратната му страна Доколкото разбрах има някаква лека промяна в маслото, т.е. че вече отговаря на по-добър стандарт, но не мога да се сетя този до момента, как беше
            SUZUKI DRZ SuperMoto

            Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

            Коментар


            • От: Избор на масло

              Колеги,миналата зима си взех Suzuki Bandit 400V (червените глави) и разбира се веднага го обслужих.Маслото което му сложих е CASTROL POWER 1 RACING 4T - 10W50

              . В книгата ми пише,че вискозитета трябва да е 10w40,но според продавача (офиц.вносител) , 10w50 e по-добро.
              Обаче проблем-скоростите ми се включват трудно,особено намирането на неутрална-минава 1-2 и обратно.
              Според вас къде е проблема?
              -марката на маслото?
              -вискозитета?
              -съединител или скорости?
              Мотора съм го карал около 600км,маслото почерня на около 200км от наливането. Мисля пак да го сменя,че все пак мина 1 година,поне да знам дали да сменям марка и вискозитет.

              Благодаря!
              Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

              Коментар


              • От: Избор на масло

                В съединителя е проблема - леко увлича.
                Силата е нищо без контрол.

                Коментар


                • От: Избор на масло

                  Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
                  В съединителя е проблема - леко увлича.
                  я! а дали не е възможно защото маслото е с по-висок вискозите?
                  В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                  Коментар


                  • От: Избор на масло

                    Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                    я! а дали не е възможно защото маслото е с по-висок вискозите?
                    Няма такъв филм,даже ако е 60 е още по добре.

                    Коментар


                    • От: Избор на масло

                      Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                      Няма такъв филм,даже ако е 60 е още по добре.
                      малко филми гледаш....
                      В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                      Коментар


                      • От: Избор на масло

                        Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                        малко филми гледаш....
                        Обясни ми тогава защо 10w60 е по скъпо и по качествено масло от 10w40.

                        Коментар


                        • От: Избор на масло

                          а някой нещо за моя въпрос ?

                          Коментар


                          • От: Избор на масло

                            Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                            Обясни ми тогава защо 10w60 е по скъпо и по качествено масло от 10w40.
                            щом ме питаш това ще ми е трудно да ти обясня, но все пак: второто число от обозначението на маслото показва вискозитета му при работна температура. Ако даден мотор е проектиран да работи с вискозитет 40, а ти му сипеш 60 е възможно освен всички други ефекти (породени от по-високия вискозите) да се получи и ефекта на увличане на съединителя и от там и до хъркането на скоростите при превключване.

                            п.п. Това за цената какво общо има ?!?
                            п.п. сега виждам, че твърдиш, че е и по-качествено, а това не винаги е вярно! просто масло (като 10W60) с по-широки граници на стабилен вискозитет трудно/скъпо за изработка, ама ми се струва, че бъркаш качество на мазане с вискозитет - те не са тъждествени - има масла 0W40, които никак не са евтини!
                            Последно редактирано от bushiDO; 15-02-13, 21:26.
                            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                            Коментар


                            • От: Избор на масло

                              Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                              щом ме питаш това ще ми е трудно да ти обясня, но все пак: второто число от обозначението на маслото показва вискозитета му при работна температура. Ако даден мотор е проектиран да работи с вискозитет 40, а ти му сипеш 60 е възможно освен всички други ефекти (породени от по-високия вискозите) да се получи и ефекта на увличане на съединителя и от там и до хъркането на скоростите при превключване.
                              Когато този мотор е бил проектиран най хубавото масло произвеждано тогава е 10W40,естествено че от завода ще пишат него.Та няма никакво значение за скоростите и съединителя това че е с по висок вискозитет,а може би напротив има но лятото,с по ниския 40 който става на вода и скоростите почват да хъркат.При мен хъркат с 50 но когато го изпържа по някоя пътека,защото нямам пари да карам с 60,студено ли е маслото влизат като у тях си.

                              Коментар


                              • От: Избор на масло

                                Колкото е по редичко едно масло то толкова е по трудно да се създаде увличане от самото масло. По принцип на студено съединителя прави проблем и то не защото не е отделил ами защото маслото между дисковете увлича.
                                10/60 при много по висока температура си запазва вискозитета спрямо 10/40 това е предимно разликата. Да не говорим, че 60 си е предимно рейсингово масло проектирано за двигатели с голямо натоварване.
                                EXC TPI 2019

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X