Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Иридиева(IRIDIUM) свещ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

    Първоначално публикуван от Ангел Иванов/sereco1/ Преглед на мнение
    Не знам,всеки знае него си!Но като се видяхме в Царево(не знам кога беше)си бях с вартата и сега продължавам да съм със същия акумулатор.Пали си като нов!
    Аз също съм със Варта, и най-отговорно мога да кажа, че е най големия боклук.
    Добре че имам манивела.
    Относно свещите,искам да кажа ,че всеки пройзводител е казал с каква свещ работи двигателя,независимо мотор,кола,самолет,джет.
    Всяко отклонение,бих казал дори и от марката е груба грешка.
    В моя случай на Хонда е задължително иридиева на NGK.

    Коментар


    • #47
      От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

      Имам доста опит с Денсо и мога да споделя ,част от него.Предимствата на свещите като технология ,ги пише на кутийката,но ще обесня какво произлиза от това:
      1,По-голям пробег
      2.По-лесно пробиване при богата смес
      3.По-лесно запалване при удавен мотор.
      4.Работят учудващо добре при горене на вода в цилиндъра
      5.По-висока енергия,при по-тънка искра-запалване дори и на калпаво гориво.

      Има и доста недостатъци.
      1.При автомобилите почти няма разлика с нормалните свещи.Разработени са за 8к оборота и нагоре...демек за пистарки.
      2 Не носят на разход на масло
      3.Капризни на стягане,Керамиката им е малко по-друга
      4.Лошо работят с бедна смес на ниски обороти...1000-2500.

      Общо взето е това,другото е внушение.Опита ми е на база на тестово искрище и опит с 2-те ми Хонди.Сивик,с ИК20 на 90к километра и Харви с ИК16 на 30к километра.Сменени са и 2 свещи на Сивика ,заради спукан порцелан от порядъка на 45к километра бяха.

      Защо споменах искрището.Над 7к оборота нормалните свещи почват да мажат.Тече една мълния без видимо прекъсване.С Иридия на 0,4 електрод има отчетливо прекъсване до 12к оборота.Нямам мотоциклет за проби,само на генератор са правени тестовете.Между НЖК и Денсо няма никава разлика,освен спецификацията на топлинното число.Ментета има обаче на НЖК,за Дензо досега не съм виждал.
      Последно редактирано от Markony_RS; 22-02-14, 21:36. Причина: грешка
      Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
      Disco 1 бекъп
      Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

      Коментар


      • #48
        От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

        Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
        Аз също съм със Варта, и най-отговорно мога да кажа, че е най големия боклук.
        Добре че имам манивела.
        Относно свещите,искам да кажа ,че всеки пройзводител е казал с каква свещ работи двигателя,независимо мотор,кола,самолет,джет.
        Всяко отклонение,бих казал дори и от марката е груба грешка.
        В моя случай на Хонда е задължително иридиева на NGK.
        Относно акумолатра,ви не взимам отношение понеже не е по темата а и не ме интересува с какъв карате,но...относно свещите смея да успорвам.Производителя бил решил да монтира обикновена такава NGK,при положение,че там където успях да се докосна до инсталацията на мотора ми навсекъде е DENSO(визирам лулата!..,едно приличащо ми на реле и ..),защо съм я сменил с иридиева ли,ми просто защото след много четене и позитивни мнения така реших и не мисля,че съм направил грешен ход,а напротив!!Мотора вече си го паля само на стартер и то с нек'ф слаб 4 ah от раз,в ниските се държи значително по-добре,значително,мотора като цело си върви безупречно,изхождам от малко каране и с двата типа свещи,но определено държанието на мотора с иридиева е в пъти по-прилично!!
        Хубава вечер.

        Коментар


        • #49
          От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

          Първоначално публикуван от yubi Преглед на мнение
          Относно акумолатра,ви не взимам отношение понеже не е по темата а и не ме интересува с какъв карате,но...относно свещите смея да успорвам.Производителя бил решил да монтира обикновена такава NGK,при положение,че там където успях да се докосна до инсталацията на мотора ми навсекъде е DENSO(визирам лулата!..,едно приличащо ми на реле и ..),защо съм я сменил с иридиева ли,ми просто защото след много четене и позитивни мнения така реших и не мисля,че съм направил грешен ход,а напротив!!Мотора вече си го паля само на стартер и то с нек'ф слаб 4 ah от раз,в ниските се държи значително по-добре,значително,мотора като цело си върви безупречно,изхождам от малко каране и с двата типа свещи,но определено държанието на мотора с иридиева е в пъти по-прилично!!
          Хубава вечер.
          Тоя мотор винаги е вървял безупречно.
          Дано да можеш да го караш само.

          Коментар


          • #50
            От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

            Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
            Тоя мотор винаги е вървял безупречно.
            Дано да можеш да го караш само.
            За сега се справям безупречно,все пак съм от 6-ти клас по мотори и по гори,практика му е майката,а аз от както го взех съм почти всеки ден на него!!За сега сме в идеален синхрон!

            Коментар


            • #51
              От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

              Колеги може ли да използвам такава батерия за мотора си, който е без стартер но не може без акумулатор?

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:img_2096.jpg
Прегледи:1
Размер:40.3 КБ
ID:5568695

              Коментар


              • #52
                От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

                Ако ти става в кутията, мисля че няма проблеми да го ползваш за кик стартера
                SUZUKI DRZ SuperMoto

                Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                Коментар


                • #53
                  От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

                  Аз също като колегата Helik, смятам, че няма проблем да се ползва този акумулатор, при положение, че няма да се ползва за стартер. Искам да добавя, обаче, че в много случаи /взето от практиката ми/ тези акумулатори остават без електролит от системно презареждане и се налага, въпреки че са капсуловани, да се разкапсуловат и да се добавя дестилирана /дейонизирана/ вода. За съжаление трудно може да се прецени кога имаме налице такъв момент. Една от причините е високо зарядно напрежение на генератора - над 14,2 волта и дълго време на ползване на мотора /за мотор без ел.стартер/. Друго, което мога да препоръчам е зимно време мотора да се остави на подзаряд с автоматично зарядно устройство или ако няма такова, поне на два-три месеца акумулатора да се дозареди. От този тип акумулатори /без поддръжка/ има такива на които напрежението не мърда с години, а други - за един сезон се скапват от саморазряд. Аз за този сезон си взех YUASA - японски, правен в UK, и ще го тествам, че за 3 години - 2 акумулатора смених..

                  Коментар


                  • #54
                    От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

                    И аз така мисля. Проблема е ако си със стартер защото не виждам стартов ток който може да даде.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

                      Той е написал черно на бяло : "БЕЗ СТАРТЕР" . Слагай я спокойно . Акумулатор ти трябва заради електрониката , която управлява YPVS -а на DT-то . С такива батерии безпроблемно палят на стартер скутери 50-100 куб. и карат с години ако се улучат.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

                        Аз пък карам с Platinium.
                        Където не мога пеш продължавам с Уаза.
                        Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
                        Съдействие на закъсали автомобили

                        Коментар


                        • #57
                          От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

                          С подобен акумулатор вече 2 год. карам Хонда ЦРФ 250Х и си пали на стартер без грижи. След като изхвърлих втора "усилена" варта, за 39 лв. си купих 1 такъв и нямам проблеми.
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #58
                            От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

                            Вартите са ясни . Темата е за свещи !

                            Коментар


                            • #59
                              От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

                              Първоначално публикуван от Markony_RS Преглед на мнение
                              Има и доста недостатъци.
                              1.При автомобилите почти няма разлика с нормалните свещи.Разработени са за 8к оборота и нагоре...демек за пистарки.
                              2 Не носят на разход на масло
                              3.Капризни на стягане,Керамиката им е малко по-друга
                              4.Лошо работят с бедна смес на ниски обороти...1000-2500.
                              А де? Това че не носят на разход на масло как се проявява? Защото аз имам един 2Т генератор който продължава да не ще да тръгне. С иридиева свещ.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Иридиева(IRIDIUM) свещ

                                Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                                Аз също съм със Варта, и най-отговорно мога да кажа, че е най големия боклук.
                                Добре че имам манивела.
                                Относно свещите,искам да кажа ,че всеки пройзводител е казал с каква свещ работи двигателя,независимо мотор,кола,самолет,джет.
                                Всяко отклонение,бих казал дори и от марката е груба грешка.
                                В моя случай на Хонда е задължително иридиева на NGK.
                                Това за каква Хонда, щото аз исках да си купя за Хр -а иридиева, но продавача гледа в някакви каталози и каза, че за тази Хонда няма иридиева свещ, та взех някаква NGK даже една буква от каталога липсваше на свещта?
                                Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X