Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

    По същият начин е при 250. Просто може да има разлика при валовете от страна на точките. Слагаш долу на I а горе на валовете трябва да виждаш и 6-те точки, като 4-ри от точките трябва да са в една равнина.
    EXC TPI 2019

    Коментар


    • #47
      От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

      Не само на 250 а на всички вр и уз белега е на I и тогава валовете ако не са в една равнина означава че ангренажната верига е разтеглена и е за смяна.
      0878424143
      0887424150

      Коментар


      • #48
        От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

        Само да вметна. Наскоро ми се случи. На YZ 250 след скъсана ангренажна верига зъбното колело беше измърдало спрямо вала. Очевидно е само набито стегнато и не е фиксирано по друг начин. Цял ден си играх докато намеря правилно зацепване. Внимавайте.
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #49
          От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

          Зъбното колело на разпределителния вал е набито и не е фиксирано по друг начин . Гледай гърбиците на валовете : На изпускателния сочат напред , а на всмукателният назад . "Върховете" им са на една права линия , успоредна на горния ръб на главата . Спазваш ли това правило грешка в зацепването няма да допуснеш ! И на мен ме се е случвало да отворя двигател с превъртяло колело .

          Коментар


          • #50
            От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

            Това е така, но въпроса е дали може да се зацепи точно, защото долу на самият вал ако мръдне мм горе на зъбите сигурно ще е цял зъб.
            EXC TPI 2019

            Коментар


            • #51
              От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

              Колеги, аз малко го позабравих форума, но имах и други задължения. Моторът ми вече работи нормално след пълно обслужване. Сменени са-ангренажна верига, гумички на клапани, сегменти и са регулирани клапаните. Проблемът е бил в газоразпределението, но сега всичко е наред. Благодаря на всички колеги, които изказаха мнение и ми помогнаха, сега вече имам доста по-добра представа от мотора и мисля, че ще мога да се справям с бъдещи проблеми по-лесно и бързо.

              Коментар


              • #52
                От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                Карал съм мотора не повече от 3-4 часа и пак имам проблеми с газоразпределението. Не работеше добре и днес отворих капака на главата. Оказа се, че един изходящ и един входящ клапан нямат достатъчно хлабина. Но освен това входящия вал е задрал. Имам 2 въпроса-знаете ли откъде да си купя единични бройки пулове за реглаж на клапани? Решил съм, че този път ще си го правя сам и трябва да регулирам съответните два клапана. И също така какво да правя със задралия вал, защото не се движи свободно в главата, а запъва? Друга глава не ми е удачен вариант, дали може да се поизпили леглото на вала в капачката и в главата и тогава да наглася клапаните? Има ли колеги с подобен проблем?
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2014-07-07 20.39.29.jpg
Прегледи:1
Размер:67.0 КБ
ID:5597390Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2014-07-07 20.40.29.jpg
Прегледи:1
Размер:66.2 КБ
ID:5597391

                Коментар


                • #53
                  От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                  Първо трябва да откриеш защо е задрал.Вероятна причина е недостатъчно мазане.Като за начало почни от там.
                  Yamaha Yz450F
                  Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                  Всичко с ''рошави''гуми!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                    Виж тази тема:
                    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=155478

                    Виж и вала по шийките дали не е събрал материал и по леглата да се изчисти само това което ''надстърча" Ако не се вижда на око ,избърсваш всичко хубаво с кореселин един полумесец индиго на вала,слагаш-стягаш-сваляш и гледаш къде се е отпечатало. После внимателно със ситна шкурка. Иначе правилният вариант е ясен....главата долу за преглед , замерване и обработка. Наличните ти пулове можеш да занесеш на плосък шлайф(някъде където шлайфат глави) да им се отнеме колкото е нужно,стига да си сигурен че клапаните държат и не са им потънали леглата.

                    Без масло ли е останал?

                    Коментар


                    • #55
                      От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                      Не е оставал без масло, защото е точно след ремонт и съм го гледал постоянно да има масло, бях в разработка един вид. Горе в главата е омаслено всичко, другият вал е перфектен, маслените магистрали имат масло. Средния входящ клапан едвам го извадих. Задралото стърчеше над него и не му позволяваше да излезе. Понеже ме съмнява да е липса на масло, възможно ли е това да се получи от пренатягане на вала ?

                      Коментар


                      • #56
                        От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                        Първоначално публикуван от yamahawr Преглед на мнение
                        точно е след ремонт....
                        може и аз да съм предубеден,но това повечето пъти не означава нищо.

                        не,не от пренатягане, петата-черупката все пак не е от пластелин...От пренатягане се разтеглят болтове\шпилки.... "вадят" се резби в гайки и глухи отвори но не се мачка детайла. Е това си важи ако няма някакви генерални рационализации.
                        Ако маслената помпа е наред и в норми ,виж колко хлопае кошницата на съединителя и паразитното колело, което и предава движението като ритнеш на манивела,понеже и те се мажат под налягане...ако са много разхлопани е възможно да не качва достатъчно към главата. Може и маслото да става на вода като загрее и с малко хлабини тук-там да се оказва не достатъчно налягането към главата. Но според мен задралото със сигурност е от липса на мазане.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                          В такъв случай ще проверя маслената помпа и даже ще сменя маслото за всеки случай

                          Коментар


                          • #58
                            От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                            Първоначално публикуван от yamahawr Преглед на мнение
                            Средния входящ клапан едвам го извадих. ?
                            Това сега го видях...ти разглоби главата или имаш предвид повдигача на клапана, че едвам е излязъл? После като сглобяваш трябва да си влиза "мазно" повдигача,без да задържа или запъва. Затегне ли той до степен пружината на клапана да не успее да ги върне нагоре,ще се ударят с буталото...най-добре прегледай всичко наред.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                              Само повдигача (чашката) съм свалил. Долу в леглото си се движи свободно, проблемът идва като се опитваш да го вадиш, защото задралото от леглото на вала пречеше.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                                На главата има един болт за 10-ключ. Отвиваш и палиш, маслото трябва да потече почти веднага ако помпата качва добре. Такива задирания много често се получават когато някой е разглобявал и след това не е намазал хубаво с масло при сглобяването.
                                EXC TPI 2019

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X