Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

    Първоначално публикуван от ДАКАТА Преглед на мнение
    Колега спираш ли бензина от кранчето след каране

    Това със спирането не разбрах ,защо трябва да се прави! Може ли да обясните!?

    Поздрави!

    Коментар


    • #17
      От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

      Първоначално публикуван от mx rider Преглед на мнение
      Това със спирането не разбрах ,защо трябва да се прави! Може ли да обясните!?

      Поздрави!
      Щото на Даката така му е кефнало. Абсолютни глупости.
      Аз никога не съм си спирал бензина на мотора,то това да не "Балканче".

      Аз си мисля че на гореспоменатия мотор със неясните проблеми му няма нищо и иска газ и скорост и няма да грее кривката.

      Коментар


      • #18
        От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

        От една страна завишената температура говори за бедна смес. От друга обаче това че пуши черно ще рече че е прекалено богата. Та най-добре да отвиеш свещта и да гадаем по нея, че кристалните топки нещо не влизат в обхват.
        Хем както е отвита свещта ще можеш и компресията да видиш, та да стане ясно дали има проблеми с клапани, бутало , сегменти ....
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #19
          От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

          Свеща ще я отвия и манометър за компресията имам, но колко трябва да е тази компресия?

          Коментар


          • #20
            От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

            Нямам мануала в служебния комп. При всяко положение над 10атм.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #21
              От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

              Да да да си кажа мнението пък след това плюйте на мотора нищо му няма когато се спира бензина гумичката на иглата се спича с течение на времето защото остава на сухо мотора е студен трябва му повече гориво в началото палиш и нивото почва да се покачва бързо и генерацията се пълни с бензин който изгаря в нея така виждам нещата кажете и вашите мнения
              Едно е да искаш , друго да можеш , трето - да го направиш !

              Коментар


              • #22
                От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                Моя като го запаля и го оставя да работи на смукач , кривките също стават червени , най-вече при влажно и студено време.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #23
                  От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                  Аз само ямахи съм виждал с червени кривки.може да им е по тънка стената на генерацията,защото црф-а го държа и по 10 мин и не сменя цвета!а пък гърми като върна газта,което за мен си е нормално!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                    Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                    От една страна завишената температура говори за бедна смес. От друга обаче това че пуши черно ще рече че е прекалено богата. Та най-добре да отвиеш свещта и да гадаем по нея, че кристалните топки нещо не влизат в обхват.
                    Хем както е отвита свещта ще можеш и компресията да видиш, та да стане ясно дали има проблеми с клапани, бутало , сегменти ....
                    Сместа може да е бедна в един режим а в друг да е богата. Точно затова има жигльори за празен ход..........
                    Затова не си мислете, че по свещта ще определите смета.
                    Колегата казва, че нищо не е правил, но това не пречи поради някаква причина да е спаднало нивото в поплавъковата камера, някой боклук да е запушил частично някой жигльор.........
                    П.С. Возим се в гората и всичко е ОК. Спираме за почвка.....палим да тръгваме и мотоциклета заработва, понеже групата се мота и двигателя отново се гаси. Когато отново трябва да се запали не ще и неще, накрая се оказва запушен жигльор
                    А кранчето няма нищо общо в случая.
                    EXC TPI 2019

                    Коментар


                    • #25
                      От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                      Ами напълно логично е да се е обеднил в ниските и да светва кривката бързо. Щото пилот джета е доста лесен за запушване от кофти горива, непрани филтри и т.н.
                      Така че ако влезе боклук за нула време може да ти се обърне на 180 градуса всичко.
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #26
                        От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                        Колеги, мисля, че открих проблема! Днес се бях навел над мотора и натиснах манивелата с ръка, като стана тежка(сгъстяване) почнах да чувам съскане. Сигурен съм че изпуска от някъде, защото се чува ясно, даже мога да каже, че се чува в ауспуха. Сега остава само да намеря кой може да ми оправи проблема!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                          Много ясно че ще съска , нали тази компресия трябва да излезе от някъде,като натискаш манивелата с ръка задействаш и декомпресора и изпускателният клапан се отваря.
                          0 8 76 36 8 542

                          Коментар


                          • #28
                            От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                            Според мен компресията изобщо не трябва да излиза! Не съм сигурен, но мисля, че мотора няма автоматичен декомпресор. Става дума за Yamaha WR250F 2002

                            Коментар


                            • #29
                              От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                              Излиза и още как. Особено на студен мотор. Тя за това се мери и има различни стойности и допуски. Само дето на твоя мотор /без стартер/ става по-трудно и несигурно.

                              Чавето, кажи ти тогава по какво да се ориентираме по-лесно и ефикасно тука зад клавиатурите, като няма да стане по свещта? Директно да отваря карбуратор , че е по-лесно и бързо и повече му разбира колегата дето пита? Дай да не спорим а да се опитаме да помогнем кой както може.

                              Не казвам че не е запушен жигльор за празен ход. Напълно възможно е и даже много вероятно. Но пък чак да станат червени кривките??? И да пуши черно? Не знам! От само себе си да спадне ниво в камера ....тц. Виж да заяде смукач отворен, да е застанало нещо на главен жигльор.... Много неща може да са. Ама да видим първо дали много или малко горивото в сместа.
                              Последно редактирано от Жоро Нешев; 19-11-12, 15:44.
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар


                              • #30
                                От: Yamaha WR, кривката почервенява след 2 минути работа!

                                Жоро ами точно свещта не може да ти е 100% критерий за сместа поради факта, че примерно: в 1/8 на газта може да е богата, на 1/2 нормална, а на пълна газ бедна. Няма как да видиш какъв ти е цвета на свещта едновременно в 3те положения. За това има разни стендове за измерване на сместта, нещо като ламбда сензора при инжекционите.
                                По принцип свещта се гледа когато мотора е работил в реален експлоатационен режим, а не когато си го палил на место.
                                За кривката дали може да стане червена (така и не уточнихме колко червена и при каква осветеност) от запушен жигльор на ниските не мога да кажа категорично, но черното пропушване е когато дадеш газ, а тогава вече играят други жигльори а не този за ниските, така че да не смесваме нещата.
                                Така на приказки надали ще можеш да преценим какво е, без да го види човек наистина който разбира, няма смисъл да си чешем езиците.
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X