Обява

Свий
Няма добавени обяви.

YZ 250f

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: YZ 250f

    Първоначално публикуван от Kristiqn_12 Преглед на мнение
    Здравейте колеги значии появи се следния проблем в понеделник сутринта карах моторчето запали от втора манивела на смукач студено карах и ми излезе работа таа оставих го истина и на обяд като го ритах запачи пак от 2ра манивела на смукач студено но държеше ниски обороти НА СМУКАЧ пуснах смукача и угасна ритах и нищо бутнахме го и запали и държеше нормални обороти покарах и един приятел го покара бавно го караше на 1ва и 2ра скорост макс и го прибрахме и вторник като го изкаракме ритам и припуква леко пак ритам същото и така около 5-6 пъти и не съм го мъчил повече та мисля да сменя свеща да видя ще оправи ли а вие ако имате някакви идей от какво може да е моля споделете ги. Съмнява ме също карбуратор и прегряване. Благодаря предварително!!!
    ...а таковата виж свеща буталтодали ще стане да нее олковреме го рита студен кабела дали щезапали знали някой карбуратора на буталото пипан ли е виж звездата картер... Разбра ли ме?
    KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.

    Коментар


    • #77
      От: YZ 250f

      абсолютно нищо не разбрах

      Коментар


      • #78
        От: YZ 250f

        Първоначално публикуван от Kristiqn_12 Преглед на мнение
        Здравейте колеги значии появи се следния проблем в понеделник сутринта карах моторчето запали от втора манивела на смукач студено карах и ми излезе работа таа оставих го истина и на обяд като го ритах запачи пак от 2ра манивела на смукач студено но държеше ниски обороти НА СМУКАЧ пуснах смукача и угасна ритах и нищо бутнахме го и запали и държеше нормални обороти покарах и един приятел го покара бавно го караше на 1ва и 2ра скорост макс и го прибрахме и вторник като го изкаракме ритам и припуква леко пак ритам същото и така около 5-6 пъти и не съм го мъчил повече та мисля да сменя свеща да видя ще оправи ли а вие ако имате някакви идей от какво може да е моля споделете ги. Съмнява ме също карбуратор и прегряване. Благодаря предварително!!!
        А аз!
        KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.

        Коментар


        • #79
          От: YZ 250f

          Случват се подобни проблеми при промяна на атмосферните условия , като му смениш свещта би трябвало да се оправи. И ползвай по-често запетайки и точки , за да не се бъзикат с тебе.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #80
            От: YZ 250f

            Мерси за пояснението!

            Коментар


            • #81
              От: YZ 250f

              Здравейте отново, искам да попитам ако нивото на бензина е високо трудна ли е настройката на карбуратора и има ли някакви чалъми при самата настройка?

              Коментар


              • #82
                От: YZ 250f

                Ако нивото на бензина е високо то тогава и сместа ти е по богата. Няма никакви чалъми и не е по трудна настройката
                EXC TPI 2019

                Коментар


                • #83
                  От: YZ 250f

                  Мерси за мнението колега, но аз не се изказах правилно горе. Значи моторът се давеше и попитах момчето от което взимам части Диян на какво се дължи, и той ме попита дали като наклоня мотора потича бензин от карбуратора то всъщност като е леко наклонен не тече, но когато легне потича, и той каза че нивото на бензина е високо и трябва да се коригира та това коригиране как става ми беше въпроса.

                  Коментар


                  • #84
                    От: YZ 250f

                    Такаа ,нивото не ти е виновно в твоя случай, всеки кросак тече като го бутнеш на земята, нали за това са тези маркучета(и не само). Дълго е да пиша ,я прочети тук http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=107722 и си провери винта за сместа! А и филтъра трабва да е чист!!
                    KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.

                    Коментар


                    • #85
                      От: YZ 250f

                      Мерси колега, много помогна!

                      Коментар


                      • #86
                        От: YZ 250f

                        Здравейте, значи мисля че сте запознати с проблема на мотора, а ако не по горе съм писал. Та смених свеща, отворих карбуратора от болта, който е отдолу и имаше малко боклук по него, изчистих го пуснах бензин до протече през карбуратора докато болта е отвит и го затворих, въздушния филтър беше наред. След тези неща сглобих всичко и реших да се пробвам да го запаля, врътнах два пъти газта, дръпнах студения смукач и от първото ритане запали, но държеше ниски обороти НА СМУКАЧ, когато загря върнах смукача и дигна леко оборотите, та карах квото карах и го оставих. Когато реших пак да карам моторът беше студен, ритам го и при първото ритане гръмна, след това го ритах около 5-6 пъти и не искаше да запали, пуснахме го на бутане и от 50 см запали, а топъл мотора няма пропуск в паленето, първо ритане и пали. Та ако можете да ми кажете аз ли слабо ритам или има някакъв проблем и какъв е той ако има. Благодаря предварително!!!

                        Коментар


                        • #87
                          От: YZ 250f

                          Опитай да да го палиш без смукач. Така както го обясняваш ми мирише на богата смес.

                          Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
                          EXC TPI 2019

                          Коментар


                          • #88
                            От: YZ 250f

                            Ок, вдругиден отивам при мотора и ще пиша да кажа има ли резултат.

                            Коментар


                            • #89
                              От: YZ 250f

                              Колеги проблема е бил че съм му врътвал 2 пъти газта, когато я врътна 1 път пали 1во ритане и всичко е нормално. Мерси за всички мнения!

                              Коментар


                              • #90
                                От: YZ 250f

                                Първоначално публикуван от Kristiqn_12 Преглед на мнение
                                Колеги проблема е бил че съм му врътвал 2 пъти газта, когато я врътна 1 път пали 1во ритане и всичко е нормално. Мерси за всички мнения!
                                Много хора правят тази грешка!
                                KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X