Обява
Свий
Няма добавени обяви.
YZ 250f
Свий
X
-
От: YZ 250f
Наистина не знам бе. Чул съм че слагат по-дебели гарнитури когато се донажда турбина по колите. За мотор - не знам.Първоначално публикуван от Чичко Фър Преглед на мнениеАааа тук нещо ни кръщаваш!! Намерил кой да пита!!
0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
Re: От: YZ 250f
Степента на сгъстяване се увеличава с увеличаване на диаметъра на буталото и запазване на горивната камера. Тя и без това не е ниска при тези двигатели. Ако да речем е 12:1 сега може да е 13,2:1 (примерно, не ми се смята) и за да няма детонации ще иска по-висооктанов бензин от досега. Много хора не запазват съотношението 12:1 (теоретичното) и карат така. Биелата, буталния болт, буталото и лагерите са принудени да работят при по-голямо натоварване от заводското.
Глава сме преработвали, но цилиндър и буталото как се преправя тми е интересно. На буталото какво ще му направиш - ще му отнемеш от челото ли? И ще сложиш 2 гарнитури или една дебела под главата?
Не знам дали съм смятал правилно, но се получава увеличение на степента на сгъстяване с 1,174% и ако фабрично е 12,5:1 то сега е 14,67. Нещата се влошават ако новото бутало е с по-изпъкнало чело. Новият ти работен обем е 276 сс срещу 249 фабрично.Последно редактирано от Andy Van Der Drift; 06-02-12, 12:28.
Коментар
-
Re: YZ 250f
За 2т казах че сме преработвали. Взима се от горивната камера пропорционално и се догонва старата форма, но с леко увеличен обем.
Сега разгледах няколко сайта с "биг боре" китове за 4Т и единственото споменавано необходимо нещо да се донаправи по мотора е или нищо, или ре-джетинг на карбуратора.
Ок. В петък точно по тези въпроси четох в някакъв американски сайт и там се обясняваше колко било важно да се модне главата - клапани, валове, ауспух и не знам си още какво + други жигльори и всяка стъпчица беше с чертичка и до нея $$$
. То и Без реджетване ще върви...
Изтрил съм хисторито понеже четох от служебен компютър в работно време. Намерих друг сайт:
http://www.maxrpms.net/shop/index.ph...head-work.html
Нямах предвид точно тези цифри, просто не помня сайта от петъка. Факт е че частите ще понасят по-големи механични натоварвания, особено с по-големи жигльори. "Животът" на двигателя се намалява по този начин. Точно с колко никой не може да каже (едва ли ще е с повече от 10-12%), още по-малко продавачите на такива "китове". Предполагам какво ще ми отговорят на мейла, ако ги питам за това и изявя желание да закупя от тях подобен комплект за 750$. No problem - гаранция.Последно редактирано от Andy Van Der Drift; 06-02-12, 14:53.
Коментар
-
От: YZ 250f
Ако мотора ще го караш като ендуро,само едно реджетване,по-отворен ауспух и силен бензин ще свършат работа.Ако го караш като крос не е лошо плюс другите неща и едни валове да му вземеш.Фазите са различни от на оригиналните и ще му дойде екстра с тази степен,даже се получава една доза разреждане.Много внимавай с поръчката на валовете,чети какво пише на биг бор кита дали не са по-високи челата на буталата,чети лифта на валовете колко е повече от на оригиналните,ако има разлика в лифта,защото съм се наигравал така.Ако имаш достъп и до заводски клапани с "изпразнени" чела да дадеш малко сферичност на камерата ще стане още по-добре.Иначе единият ми мотор е с биг бор кит,от 450 на 480сс.Без реджетване се догоди горе долу добра работа във всички обороти и що годе вървене,но след като го реджетнах видях истинския ефект,но си е игра и доста сваляне на карбуратора.Отвореният ауспух го имаше и преди това.Биг боре кита,който е на моя мотор включва и друга биела с лагер и чоп.Успех от мен.
Коментар
-
От: yz 250f
Да и при мен беше така ,а и капачкта ми нещо трудно се завиваше и сега е ок.Само да питам до къде трябва да е антифриза ,демек нивото понеже аз го долях малко под дупчицата за шлаувката и ми хвърляше пак антифриз,че чак от капачкта взе да пуши,маи съм прекалил с доливането защото като го взех мотора, нивото беше малко над питите и си беше ок.Моторът ми също е Квазаки КХ450Ф 2006гПървоначално публикуван от влади кх Преглед на мнениеКолега,..са твърди или не са? Да речем ,че е главата пак са на камък маркучите,тази капачка привидно може да изглежда здрава като моята,но моя съвет е да вземиш една от някои приятел и да пробваш.Моя проблем беше следния ,когато го карам по-бавно и мотора загрява повече ,като го изгася мотора прави на два пъти едно блъък,блъък и спира.Мен това много ме узадачи и взех да мисля от какво ли е това? Ха сега де ,какво свири в гайдата?И аз като теб глава,гърнитура....,но се указа капачката,че неправи налягане никакакво а трябва да прави 1.3 бара при мен е толкова мотора е кавазаки 450-2008.
Коментар
-
От: YZ 250f
Да ти кажа и аз незная в мануала по картинката го дават да е до маркуча, но като го взех питах предишния му чорбаджия той ми каза ,че трявало да е леко над питата и аз кото го долях до горе и при мен изтече така ,че го дръж там! Ако случайно научиш от просветени обаче ми кажи и на мен ако искаш и на лично и винаги може да ме питаш за каквото и да е!KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.
Коментар
-
От: YZ 250f
Да така е! Няма нужда да е по-просто и тъка е добре,ама и да сложиш повече той се саморегулира! А можеби в мануала точно това да са имали в предвид!Първоначално публикуван от BATKO PEPI WR Преглед на мнениеПичове антифриз се сипва толкова колкото да покрие питата.И няма смисъл да се сипва повече защото както се досещате ще бъде изхвърлен.По-просто няма как да го обясня.ПоздравиKX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.
Коментар
-
От: YZ 250f
Само при тези мотори които нямат разширителен съдПървоначално публикуван от BATKO PEPI WR Преглед на мнениеПичове антифриз се сипва толкова колкото да покрие питата.И няма смисъл да се сипва повече защото както се досещате ще бъде изхвърлен.По-просто няма как да го обясня.Поздравилуд умора няма!!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар