Обява

Свий
Няма добавени обяви.

YZ 250f

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: YZ 250f

    Металните гарнитури, (или ''пружинни'', както някой ги знаят) нямат нужда от мазане поради факта, че имат един изпъкнал кант, който играе ролята на уплътнение и затова ги наричат ''пружинни''.
    Gas Gas ec 250

    Коментар


    • #17
      От: YZ 250f

      Това се отнася единствено за металните гарнитури за дву-тактовите двигатели с въздушно охлаждане. Всички останали гарнитури са си оригинално намазани и никога не са метално - лъскави. През тях тече или масло или антифриз за разлика от първите , през които не тече нищо.

      Коментар


      • #18
        От: YZ 250f

        Дойде ред да събера мотораслед дългото чакане на частите(кит big bore 83mm цилиндър и бутало + гарнитури)Всичко ок мотора запали поработи малко и го загазихме,и после няма палене драпняхме го и запали.Та въпросът ми е -дали трябва да се правят нови настройки на карбуратор?
        луд умора няма!!!

        Коментар


        • #19
          От: YZ 250f

          Да мотора с тоя кит работи с различни настройки на сместа вече,понеже най вероятно буталото е гърбаво и има вече по голяма компресия.
          0 8 76 36 8 542

          Коментар


          • #20
            От: YZ 250f

            Ако не ме лъже паметта на тези карбуратори има ръчка за "топъл старт" Прегледай там да няма нещо оакано също.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #21
              От: YZ 250f

              Бях чел в "мрежата", че с биг бор китовете трябва сместа да се направи по-бедна. Не съм го правил, така съм чел. Поздрави!
              09 YZ290F Athena BB

              Коментар


              • #22
                От: YZ 250f

                А увеличил ли си горивната камера? Само не казвай че не си...

                Коментар


                • #23
                  От: YZ 250f

                  По скоро с тоя биг-бор я е намалил.
                  0 8 76 36 8 542

                  Коментар


                  • #24
                    От: YZ 250f

                    Именно. При "биг бор" кит се преработва горивната камера - увеличава се пропорционално на увеличения диаметър. Преправената глава (горивна камера) вече няма да стане с оригинален цилиндър и бутало.

                    Коментар


                    • #25
                      От: YZ 250f

                      Първоначално публикуван от Andy Van Der Drift Преглед на мнение
                      Именно. При "биг бор" кит се преработва горивната камера - увеличава се пропорционално на увеличения диаметър. Преправената глава (горивна камера) вече няма да стане с оригинален цилиндър и бутало.
                      Точно обратното,преправя се цилиндъра и буталото а главата не се пипа.
                      0 8 76 36 8 542

                      Коментар


                      • #26
                        От: YZ 250f

                        Първоначално публикуван от Andy Van Der Drift Преглед на мнение
                        А увеличил ли си горивната камера? Само не казвай че не си...
                        не съм я увеличавал.
                        луд умора няма!!!

                        Коментар


                        • #27
                          От: YZ 250f

                          А как се увеличава горивна камера?
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #28
                            От: YZ 250f

                            Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                            А как се увеличава горивна камера?
                            Аааа тук нещо ни кръщаваш!! Намерил кой да пита!!
                            Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                            Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                            Коментар


                            • #29
                              От: YZ 250f

                              Че нали идеята на "изпъкналото" бутало е да ти намали горивната камера за да се увеличи compression ratio-то.
                              Или аз съм в грешка ?
                              Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                              Коментар


                              • #30
                                От: YZ 250f

                                Пичове има малко разминаване тука.Не знам колегата какъв "кит" си е взел но съм монтирал лично на вр250 такова чудо и нямаше такива неща като гърбави бутала и тн.Чисто и просто цилиндъра и буталото са по-широки с 4мм.Главата остава същата и не се пипа.Да компресията се вдига и мотора се усеща по-силен една идея.Но за да е читава работа и биела е задължително да се смени.А относно работата на двигателя се промени незначително и с леки настройки се оправя.Това го казвам от опит.
                                0878424143
                                0887424150

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X