Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

    Да се похваля - КДХ-а ми вече е със спортна електроника с 2 криви.
    ..дай повече подробности..от къде какво как...
    ключе можеш от ктм да си вземеш или..каквото и да е от стар японски и да приспособиш

    Коментар


    • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

      За ключе...не ми се дават 50 лв на КТМ за някакво въшливо ключе, ще чакам да изпадне отнякъде по-евтино.
      Информация относно електронното не давам публично, който иска такова, да ми пише на лични.
      А за kosamamasa: събирай пари, цената няма да падне.

      Коментар


      • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

        Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
        За ключе...не ми се дават 50 лв на КТМ за някакво въшливо ключе, ще чакам да изпадне отнякъде по-евтино.
        Информация относно електронното не давам публично, който иска такова, да ми пише на лични.
        А за kosamamasa: събирай пари, цената няма да падне.
        Много от японските ендура имат ключ за гасене с 2 положения, много компактен и прибран и се захваща на кормилото.
        Намираш си един бутон от крос за гасене и го даваш на някой има такова ключе а ти му вземаш неговото
        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

        Коментар


        • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

          Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
          Много от японските ендура имат ключ за гасене с 2 положения, много компактен и прибран и се захваща на кормилото.
          Намираш си един бутон от крос за гасене и го даваш на някой има такова ключе а ти му вземаш неговото
          Само че обикновенно на конзолата за ключа за гасене, се намира и бутона за стартера (когато има такъв)! Пък и ключа с 2 позиции, май си е по-подходящ за мотор с акумулатор! Та не знам кой ще се навие на такава размяна!
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

            Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
            Само че обикновенно на конзолата за ключа за гасене, се намира и бутона за стартера (когато има такъв)! Пък и ключа с 2 позиции, май си е по-подходящ за мотор с акумулатор! Та не знам кой ще се навие на такава размяна!
            Моя пример е за КЛХ250, той е с отделно от голямата конзона ключе и няма акумулатор.
            Другия вариант е, да си вземеш някакво дребно ключе с 2 положения за 220в. Има такива с ф20мм, правиш му някаква конзолка за към кормилото и си 6.
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

              Ако изпадне отнякъде нещо, ще го направя.
              В момента е с ЦК ключе на кората под седалката и доста лесно се превключва.
              Engine stop бутоните не вършат работа - те дават на маса единствения проводник, който влиза. В случая трябва да превключва NO(или NC) контакт
              Последно редактирано от Ivan_J; 30-01-09, 13:51.

              Коментар


              • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                Много от японските ендура имат ключ за гасене с 2 положения, много компактен и прибран и се захваща на кормилото.
                Аз на ХРа съм си сложил такова ключе за гасене, че за мен е по-практично от еденичния, който временно прекъсва.
                При много стръмни и бавни спускания гася двигателя и задницата я държа само на скорост(точно там и автоматичния декомпресор върши страхотна работа). Ако ми е от другите временно прекъсващи има вероятност да запали мотора при тези приплъзвания, макар че движението там е изключително бавно.

                Коментар


                • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                  Темата за легендарния КДХ не трябва да заспива
                  Да разкажа за моторчето, откак е в мен.
                  Юли месец го купих от Иво. Ходих чак до Хасково да го харесам.
                  Откак съм го купил - само газ и поддръжка - не си падам много по тунингите, дори предпочитам оригиналния вид на машините.
                  Още на едно от първоите карания се скъса америакнското жило на съединителя.
                  Отидох при местния дилър на моточасти и половин час ровихме в един кашон с японски жила за японски мотори. Вече кавазакито е с оригинално жило срещу скромната сума от 26 лв.
                  Каплите бяха в отвратително състояние - мнооого криви, а предната беше спукана. Аргон, преса, регулиране на спиците. Вече може да се кара и над 50 км/ч без опасност да влезе в резонанс.
                  Имаше шум от притискателния лагер на съединителя - смених го. Не знам защо японците са сложили там съчмен лагер за аксиално движение, но и новия шуми.
                  После не ми хареса разхода - 90 км до резерва - над 10/100. Отворих карбуратора, нагласих всичко както е по книга. Сега е около 8. Няма голяма разлика, но е така.
                  По някое време си купих водоструйка и мотора остана без нито една лепенка
                  Още отначало манивелата беше износена и стоеше доста неестествено назад и надолу, като крака се плъзгаше. Наварих малко метал на износената част и се оправи. Но явно е имало умора в материала и в едно доста засукано деренце манивелата се счупи Последва заваряне на телоподаващо и търсене на друга. Почти бях дал 100 лв за манивела от САЩ, когато ми изпадна от КМХ 200 за 20 лв
                  Мотора си вървеше добре, но в сравнение с двутактовите ендура на приятелите ми, работеше като кросов мотор - без мощност в ниски и много избухлив на високи обороти.
                  Един ден скучаех и се чудех какво да разглобя, за да видя защо работи и свалих цилиндъра. Какво беше учудването ми, когато вместо двете странични изпускателни клапи намерих половин от едната страна. Занесох цилиндъра и буталото при близкия шлайфист да ги измери. Хлабина 0.07 мм при нормална 0.072-0.092 т.е. буталото е мааалко по-ново от чисто ново
                  Голямо търсене падна за тези клапи - представляват 2 алуминиеви нещица с тегло общо 90 грама(с опаковката), а ги продават за по $45 едната в братска Америка. Аз толкова пари(над 200 лв) не давам за такива бръмбазъци. Че те идват по-скъпи от сребърни. Търсех, рових из нета и Митков ми даде добрата идея да попитам КДХ-специалиста Фред Фредет дали не му се намират някои употребявани. Прати ми ги за $50 двете + $7 доставка(в пощенски плик). След 4 дена бяха при мен и аз много доволен ги монтирах.
                  Мотора стана "като истински" - вървеше си добре и на ниските и на високите.
                  Докато се чудих още какво да му правя, докато не карам през седмицата, реших да му сложа светодиоди за габарит, т.к. беше с крушки 2х10 W и те изпиваха и без това малкото ватове за фара. Речено-сторено. Но след първото миене габарита започна да премигва, фара и той. Но аз си карах така, докато не замръкнах една вечер и се прибирах без фар.
                  Гледах-търсих, но не откривах проблема в изключително сложната инсталация от 3 жици на кръст . Докато бърниках, установих че мотора вече не пали. Стреснах се, че съм изгорил електрониката, която в Кавазаки(САЩ) струва над $300. Проверих я с мултицета по схемата, дадена в менюала - кофти, изгоряла е.
                  Айде пак ровене в нета, ибей, безсънни нощи...
                  Намерих пич от "на мачу-пикчу в царевичака" - Латинска Америка, който тунингова електронно за КДХ. Исках да е с 2 криви, които да могат да се превключват - едната оригиналната и другата - да работи като кросов, както твърдеше той.
                  Сега като цъкна ключето, което временно е под седалката и карам КХ, като го изключа - пак КДХ
                  Ако има нещо ново по "легендарния", ще пиша пак...след половин година
                  Но нещо напоследък и аз се оглеждам в КТМ-ите и ако някой ми изскочи с добра оферта, може той да продължи темата.

                  Коментар


                  • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                    БРАВО...мотора е попаднал на правилното място
                    ..иво..наистина е от..върлите карачи при които..нема лабаво..
                    ..така че..щом каплите все пак са били в състояние че мотора да вдигне и 50...пак добре

                    рових из нета и Митков ми даде добрата идея да попитам КДХ-специалиста Фред Фредет дали не му се намират някои употребявани. Прати ми ги за $50 двете + $7 доставка(в пощенски плик). След 4 дена бяха при мен и аз много доволен ги монтирах

                    Намерих пич от "на мачу-пикчу в царевичака" - Латинска Америка, който тунингова електронно за КДХ. Исках да е с 2 криви, които да могат да се превключват
                    ..проекта вече е станал..от ИНТЕРНАЦИОНАЛНА величина
                    може би е време да го наречем..глоубъл кдх проджект


                    Имаше шум от притискателния лагер на съединителя - смених го. Не знам защо японците са сложили там съчмен лагер за аксиално движение, но и новия шуми
                    ..безобразие.. ..предлагам да напишем протестно писмо до R & D отдела на кавасаки

                    Браво още веднъж за проекта това верно стана най кдх са от кдх сите ..сега само му липсва предница от КХ и ..кит 240 кубика ..примерно

                    Коментар


                    • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                      Ванка, евала бе пич!
                      Това за електрониката най-вече, ме изкефи много.
                      Само дано е надеждна.
                      Сага търси КХ-ова предница, все ще изпадне от някъде на тънкана.

                      Успех!

                      Коментар


                      • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                        Митков е сменил пружините според теглото си, а аз тежа колкото него. Предницата работи идеално за мен. Задната пружина може да се смени с по-твърда, че на скоковете гумата опира в стойката за номера, но аз рядко го използвам за крос.

                        Коментар


                        • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                          Щом не караш крос тогава не ти трябва друга предница.
                          Иначе не е въпроса само в пружините.
                          Хубавото окачване зависи най-вече от амортисьора.
                          Пружината е второстепенен фактор.
                          Но това е друга тема.

                          Коментар


                          • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                            Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение

                            Браво още веднъж за проекта това верно стана най кдх са от кдх сите ..сега само му липсва предница от КХ и ..кит 240 кубика ..примерно
                            Това с предницата съм го измислил ама това с 240 кит-а за сефте чувам!?
                            То моя КДХ много време се застоя в оригинален вид! Направо ме е срам.
                            Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                            Коментар


                            • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                              Понеже няма какво да правя по мотора, нещо ме удари съчмата и си направих рингтон. За всички маниаци на КДХ: KDX220 с FMF Gnarly и ауспух FMF: https://htftp.offroad-bulgaria.com/i.../drugi/kdx.mp3

                              Коментар


                              • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                                Според вас това R ли е или SR.Дали наистина е 97г. Как мислите заслужава ли си мотора http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi

                                Нещо линка не работи,става въпрос за единствения kdx 220 който е в мобиле
                                Последно редактирано от kosamamasa; 19-02-09, 20:17.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X