даже и SR а няма акумулатор
но пък има помпа за подаване на маслото автоматично ..което не е много добра идея според мен но май май върши работа
.друга разлика е че резервоарът им е пластмасов на R а на SRе метален
заглушителят също е друг
а и ауспухът е малко различен-в края където става на тръбичка на SR модела има напъхано още едно мини заглушителче
и на двата ауспухът оригинално е със двойни стени и между двете има мрежичка с вата-от това аспусите стават супер тихи и на R и на SR
като на SR заради още по тихия заглушител и заглушителчето накрая на ауспуха звука става много много тих
R е малко по шумен но подчертавам-мааалко
особенно на ниски обороти на високи е доста по шумен спрямо SR
-дори и опашката отзад -задната част на рамата под седалката е различна
на SR е по тежка и дълга и опасва чак до края на калника
на SR и маховика мисля че също е по тежък и генератора дава и по мощен ток и имаше и повече изводи май
аа инещо много странно на SR отзад задната капла е 19 ка
а на R- е 18
новите пружини на кдх са пристигнаха още преди седмица
монтирах ги..разликата е огромна
всички тестове и списания казваха че трябва да се сменят ..и наистина са били прави
..само че не ги взех от рейс тех а от фирмата фредетле рейсинг продуктс която е по малка но пък е фирмичка специално специализирала се в продукти за кдх
шефа и е същия фредетли който има сума ти златни и кви ли не медали от интернационалните сикс дейс и от много други шампионати и американски и световни
при това пружините му са по евтини от на рейс тех с 30 тина долара
освен това си има препоръки в сайта му за всякакви килограми карачи коя е най подходяща
пича от 83 та година са го хванали от кавазаки да им кара и доразработва модела кдх така че реших да го послушам и взех такава каквато казваше в препоръките си
мотора сега стои много по добре на практика се държи като все едно друг мотор всичко поти се промени в реакциите му не мога да повярвам че едни пружини могат да променят толкова неща дорегулирах му и задното окачване за да хармонизира с новите пружини че преди и от зад го бях омекотил да не натоварва и без това меката предница
сложих му и нова задна гума мишелинка ..това му е първата чисто нова гума на тоз мотор от как е в мене
иво от хасковския клуб ги е навнесъл и ги дава на трепач цени
да те е срам да не си купиш ..а мишелина си е мишелин
че и е някакъв ендуро спортен модел ..хем ще го тествам и ще пусна резултат ..за сега впечатленията ми са добри
ааа да не забравя да благодаря и на дидо др за това че ми донесе новите пружини
ще пусна снимки дидо но утре или вдруги ден че съм си запилял фотото нейде ..много готино стана сега не изглежда вече като евтин стар мотор а направо като модерно ендуро
Тая фирма я намерих съвсем случайно като прелиствах дърт райдера. Имат супер невзрачна реклама на задните страници...ама явно рекламата си върши добре работата
Момчета и момичета!
Здравейте!
Чисто нов съм във форума. Още от самото начало и ме запалихте по тоя KDX! Абсолютно начинаещ съм и когато четях мненията за него, разбрах от къде трябва да започна. В началото мислех да се хвърлям на DR600, Xl600 и тн. но сега нещата стоят друго яче.
С нетърпеие очаквам да прочета още мнения. Поне за сега това са ми възможностите (само да чета), а се надявам и в най-скоро време да се видим и да покараме!
Поздрави на всички !
Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR
Тая фирма я намерих съвсем случайно като прелиствах дърт райдера. Имат супер невзрачна реклама на задните страници...ама явно рекламата си върши добре работата
невзрачна ама..в дирт райдър
аз я бях чувал знаех го и пича фредетли ама не се бях замислял че ше продава и пружини той е лицето и на црд за щатите
друго което казват че трябвало да се направи задължително освен пружините е да се смени и ауспухът с фмф ..и като гледам вече твърдо почвам да им вярвам до сега каквото съм пробвал наистина е така..
дидо..стягай се ще трябва да търсиме и ауспух
добре дошъл и на Ivan Minkov постепенно ще се увериш че кдх са е най достъпния начин да се скокне в тоя спорт
Коментар