Обява

Свий
Няма добавени обяви.

затегнал двутактов двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: затегнал двутактов двигател

    Малко рискувам да предизвикам гнева Гоблинов амаааа.... Помпичката подава маслото без да е разтворено в горивото и то се стича директно в картера. От там ефекта евентуално /само размишлявам/ по-малко масло изгаря а повече отива за мазане там където трябва. Теоретично май- е по-добре с помпичка?
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #47
      До: затегнал двутактов двигател

      Ха, трепери пред гнева ми, хи хи хи

      Не само че си прав, но и аз съм крив !

      Напрегнах си самотната мозъчна гънка и си спомних че тези помпи освен всичко останало и променят количеството подадено масло според оборотите. Нещо което и най-грижливият водач не може да направи.

      При японците много често едно добро намерение води до скрити бонуси. Нещо като охладителя на маслото в CRX-а. Знаеш как е. Сложили хората една водна магистралка да охлажда основата на филтъра, за да може хем да охлажда двигателното масло хем да си спестят маслен радиатор, и взело че се оказало че така в студено време маслото загрява по-бързо (подгрява го водата понеже тя загрява по-бързо), а като спреш - двигателят изстива по-бавно (маслото все още е топло и подгрява водата).

      Та засрамено подгласям на колегата по-горе - ЯПОНЕЦА СИ ЗНАЕ РАБОТАТА ! Не че някога съм оспорвал точно това твърдение
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #48
        До: затегнал двутактов двигател

        [quote=Goblin;601287]
        Напрегнах си самотната мозъчна гънка и си спомних че тези помпи освен всичко останало и променят количеството подадено масло според оборотите. Нещо което и най-грижливият водач не може да направи.

        Тъй често споменаваната маслена помпичка за двут. ДВГ има и едно изключително качество-тя подава масло когато е на ниски обороти и по този начин смазва буталната група когато сме пуснали мотора по енерция на скорост.
        [URL]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/URL]

        Коментар


        • #49
          До: затегнал двутактов двигател

          ...а една от най големите реклами на тия помпички на времето бе че моторът хаби доста по малко..почти до 2 пъти/Според начина на каране/ масло ...което си бе доста важно

          ..инак и аз не ги обичам много и съм ги изолирал на повечето мотори които съм имал и са били фабрично с такива../но не на всички/ ..на по кротките си ги оставях за ежедневен мотор наистина не е много удобно да бъркаш постоянно смеси

          Коментар


          • #50
            До: затегнал двутактов двигател

            Колеги, четох темата и се питам честа практика ли е да се правят нови втулки на цилиндъра? Сигурно тази операция спестява доста време и пари, но не знам дали не се влошават показателите на мотора.
            Нямам никакви впечатления и ако някой знае нещо и има преки наблюдения ще е интересно да сподели. Още повече, че всеки може да изпадне в подобно положение - да си потроши мотора в сезона и да търси бързо решение за да покара!
            Поздрави
            Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

            Коментар


            • #51
              До: затегнал двутактов двигател

              Еми ако мотора ти е с никасил ще има някаква разлика като набиеш чугуна, но според майстора който ми прави мотора немога да я усетя. По скоро ще почне да грее повече самия мотор и в това щяла да е разликата. Нямам преки наблюдения но разлика ще има.
              KAWASAKI Let the good times roll

              Коментар


              • #52
                До: затегнал двутактов двигател

                Със сигурност "Никасила" е по-добър от чугунената втулка, но пък за ограничения бюджет е да не кажа двойно по-скъп. "Свлечеш" ли никасила- отиваш пак да го възстановят и купуваш ново бутало, а с чугунената втулка- разстъргване+хонинговане=15 или 20 лв. и пак ново бутало. Така, че човек трябва сам да прецени за какво ще използва мотора и да си направи равносметка!!!
                [URL]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/URL]

                Коментар


                • #53
                  Re: затегнал двутактов двигател

                  Виждал съм ако сегмента не е точно на чопа минава през някой от отворите на цилиндъра точно там където се събира сегмента и се чупи ! Така може да задере за 20 сек.
                  Кара: Mercedes W126 , Citroen C4 VTS / Kawasaki KDX 250, Gilera RX 125

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X