Обява

Свий
Няма добавени обяви.

затегнал двутактов двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: затегнал двутактов двигател

    Първоначално публикуван от ivanangelov08 Преглед на мнение
    Мотора ще му направят нова фтулка при номинален размер, щото явно е шлайфан преди от другия собственик. Наерих и бутало, пък и като пари излиза горе-долу същото. За маслото питах във Repsol и ми казаха, че 100% синтетика е тънко масло и може да върви спокойно през помпата. Едо сигурно трябва да развия свеща и да развъртя двигателя с манивелата при развито винтче и да излезе масло - така ли? да не объркам нещо? Той и майстора не се сети за този вариянт - утре ще търся въпросния винт.
    Мерси за съветите.
    Нищо не въртиш - маслото ще текне от гравитацията. Ако не тече все пак, пробвай и с въртене на манивелата. Като цяло тази помпа е добро решение - дава по-богата на масло смес при високи обороти и по-бедна при ниски - да не цапа свеща. Като цяло удължава живота на мотора, но ако е изправна разбира се.
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

    Коментар


    • #17
      До: затегнал двутактов двигател

      Мерси Едо! За Дабчи 125 - Леко изкривена биела, Чоповете стоят на буталото, а първия сигмент почти заварен - изкарахме го с риск да го счупим. Цилиндъра издран и прескача ремонта - не би могло шлайфа да заличи едната дируга. Абе кофти работа! Може и повече от 20 сек да е работил ама колко? Това за регулацията на маслената помпа е супер важно! Някой знае ли как се прави и с какво? Има ли някакви мерителни джаджи или нещо такова? Ако някой знае повече нека пише!

      Коментар


      • #18
        До: затегнал двутактов двигател

        Абе пичове 100 пъти съм си човъркал помпата маркучи съм сменял и.т.н по 2-3 минути е тракал на място и съм гледал кога ще качи масло и ще напълни маркучето.Е чесно да ви кажа никога не е затягал нито за 20сек нито за 2 минути това са глупости другаде е проблема и то наи вероятно от некачествен ремонт преди това.

        Коментар


        • #19
          До: затегнал двутактов двигател

          Съгласен. Тая работа с кривата биела доста ме съмнява. Може да е било дошло времето на вала.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #20
            До: затегнал двутактов двигател

            Винаги съм си мислил, че вакуума осъществява обезвъздушаването може и да не съм прав, но тогава значи че съм голям късметлия
            Късмет при ремонта на мотора! И да се похвалиш след това...

            Коментар


            • #21
              До: затегнал двутактов двигател

              Някой знае ли как се наглася тая маслена помпа?

              Коментар


              • #22
                До: затегнал двутактов двигател

                Крива биела при работа на място по скоро лагера да задере но крива биела.... На мен ми е задирал мотор сузики TS200R със над 120 км в час и ми завлече задната гума спрях някакси за малко да се отрепя изчаках 2 минути разклатих буталото с манивелата и мотора запали отново и на биелата и нямаше нищо само буталото се беше позаплескало леко около сигментите но извадих сигментите и с една пиличка за нокти оправих буталото и после пак газ.Мисалта ми беше че биелата лесно не се криви
                0888 074 049

                Коментар


                • #23
                  До: затегнал двутактов двигател

                  Абе ква крива биела аз немога да разбера т'ва 2-тактово ренде как ще изкриви биела.Аиде 4-т как да е скъсал клапан,ударил клапан става,даже мога да ида и да я снимам да видите ама тука нещо не вдявам.Пък може и прост да съм знам ли.........

                  Коментар


                  • #24
                    До: затегнал двутактов двигател

                    И аз не вдявам. Като я сложиш на равна повърхност леко си личи - не е кой-знай колко. На преса я изправиха - сигурно така се прави?

                    Коментар


                    • #25
                      До: затегнал двутактов двигател

                      Първоначално публикуван от ivanangelov08 Преглед на мнение
                      И аз не вдявам. Като я сложиш на равна повърхност леко си личи - не е кой-знай колко. На преса я изправиха - сигурно така се прави?
                      Ти направо ме утрепа с тази преса.Практически е възможно,теоретически обаче си иска нова и това е.

                      Коментар


                      • #26
                        До: затегнал двутактов двигател

                        Адаш,биела се криви при попадане на чуждо тяло в над буталното пространство,тоес трябва да имаследи от удари по буталото.
                        Това с изправенето го забрави (не става)
                        Я погледни лагера на биелата,от двете страни има едни подлошки(незнам как ще ги наричем) там ли са ,за мей някоя от тях липсва.Много ми е интересно как се установява крива биела на не разглобен вал и то без индикаторен часовник.
                        Последно редактирано от panjeto71; 16-12-08, 20:22.
                        "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя. "о8894оЗ81З

                        Коментар


                        • #27
                          До: затегнал двутактов двигател

                          Не е толкова невероятно събитие, ако коляновият вал е бил издухан и биелата е играела наляво-надясно по чопа - по някое време е кривнала извън правия път.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #28
                            До: затегнал двутактов двигател

                            Първоначално публикуван от spl77 Преглед на мнение
                            Абе ква крива биела аз немога да разбера т'ва 2-тактово ренде как ще изкриви биела.Аиде 4-т как да е скъсал клапан,ударил клапан става,даже мога да ида и да я снимам да видите ама тука нещо не вдявам.Пък може и прост да съм знам ли.........
                            Става при заклинено бутало, не при задрало. Има разлика.Преди много години едни "доброжелатели" ми бяха развили и после завили, свеща на Балканчето и го подобрили с една гайкА М10. Ха познайте какво стана?

                            Коментар


                            • #29
                              До: затегнал двутактов двигател

                              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                              Става при заклинено бутало, не при задрало. Има разлика.Преди много години едни "доброжелатели" ми бяха развили и после завили, свеща на Балканчето и го подобрили с една гайкА М10. Ха познайте какво стана?
                              Ми к'во дали са му допингДвутактов да изкриви биела,твърде вероятно хлабаво-износено бутало.Както работи и заклинва, ако беше четеритактов сега щяхме да обсъждаме колко ще струва ремонта и дали не е по изгодно друг двигател!

                              Коментар


                              • #30
                                До: затегнал двутактов двигател

                                Първоначално публикуван от ivanangelov08 Преглед на мнение
                                Някой знае ли как се наглася тая маслена помпа?
                                Първо да те попитам преди работеше ли ти помпата както трябва и пипал ли си и настройките?
                                Незнам колко е рядко маслкото на Репсол, но Кастрол ТТС Пауър1(уан) е достатъчно рядко за твоя случай, а аз карам с такова масло на същия мото.

                                А твоя коя по-точно година е защото между 87-ма и 88-ма година разликите са огромни, не както в следващите модели до към 98г.

                                87


                                88
                                Последно редактирано от BikerBoyy; 16-12-08, 22:57.
                                Димитър Тенев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X