Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хлабина между цилиндър и бутало

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Хлабина между цилиндър и бутало

    Първоначално публикуван от spongi Преглед на мнение
    Разработката на сигментите е около 500 км., ..
    +1
    сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
    dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

    Коментар


    • #47
      От: Хлабина между цилиндър и бутало

      Първоначално публикуван от Наско Петков Преглед на мнение
      Със чугунена втулка ли е цилиндъра или с никасил
      Чугунена втулка, колега... Ако беше с никасил, изобщо нямаше да питам за разработка, но за 25 годишен мотор шансовете за никасил са почти 0

      Коментар


      • #48
        От: Хлабина между цилиндър и бутало

        Разработката ти е около 1000 километра леко каране за да ти е мирна главата после. Слагай по 30 мл масло, а след това по 25, но да е хубаво масло.

        Коментар


        • #49
          От: Хлабина между цилиндър и бутало

          Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнение
          Разработката ти е около 1000 километра леко каране за да ти е мирна главата после. Слагай по 30 мл масло, а след това по 25, но да е хубаво масло.
          Ти знаеш ли колко километра се изминават в един манш при мото кроса? Ще свърши шампионата и ще излезе новия модел преди да е минала разработката.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #50
            От: Хлабина между цилиндър и бутало

            Колеги, според мненията ви, приемам, че мога да си карам мотора почти нормално вече, само, че ще изгоря още 1 резервоар с бензин с по 30 милилитра масло на литър. Мисля да сложа новата свещ и така, и след още 2-3 резервоара мисля да сменя или поне да прецедя маслото в скоростите.

            Коментар


            • #51
              От: Хлабина между цилиндър и бутало

              Само, че мотора е с чугун. Ако си беше оригинално с никасил 1-2 резервоара са достатъчни, че даже много.
              Според мен колега basko3 трябва да изминеш минимум 300-500 километра за да направиш една хубава разработка

              Коментар


              • #52
                От: Хлабина между цилиндър и бутало

                Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнение
                Само, че мотора е с чугун. Ако си беше оригинално с никасил 1-2 резервоара са достатъчни, че даже много.
                Според мен колега basko3 трябва да изминеш минимум 300-500 километра за да направиш една хубава разработка
                Мото кроса не е започнал с появата на никасиловото покритие , и кое се износва по-бързо , чугуна или никасила? Ако си внимавал в клас , щеше да знаеш , че цилиндъра е стар , сменено е само бутало и сегменти , след 1000 км. ако му дава газ , трябва пак да прави ремонт. В случая един резервоар е напълно достатъчен.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #53
                  От: Хлабина между цилиндър и бутало

                  В едно много старо ръководство за Трабант пишеше, че ако се сменяват сама сегменти или бутало и сегменти, и цилиндъра на са шлайфа, след 6000 км. сменените части приемат овала на цилиндъра. Кросовия мотор работи на по-високи обороти от Трабанчето, така, че ....
                  сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                  dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                  Коментар


                  • #54
                    От: Хлабина между цилиндър и бутало

                    Има огромна разлика между сегменти на КХ и сегменти на Трабант , и в дебелината и в материала.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #55
                      От: Хлабина между цилиндър и бутало

                      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                      Има огромна разлика между сегменти на КХ и сегменти на Трабант , и в дебелината и в материала.
                      Не се съмнявам, но и натоварванията са други.
                      сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                      dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                      Коментар


                      • #56
                        От: Хлабина между цилиндър и бутало

                        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                        Има огромна разлика между сегменти на КХ и сегменти на Трабант , и в дебелината и в материала.
                        Не им обяснявай кое как става,остави ги да разработват 500 км,тъкмо до като се разработи ще е готов за смяна на биела и бутало,малее пък и с тези 30 грама ще е чудо толкова много ще смазват че чак място не смазано няма да остане.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Хлабина между цилиндър и бутало

                          Не знам защо си мислих, че говорим за кдх 250. За кх 250 разработката ти е 1-2 резервоара

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X