Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Хлабина между цилиндър и бутало
Свий
X
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
Чугунена втулка, колега... Ако беше с никасил, изобщо нямаше да питам за разработка, но за 25 годишен мотор шансовете за никасил са почти 0Първоначално публикуван от Наско Петков Преглед на мнениеСъс чугунена втулка ли е цилиндъра или с никасил
Коментар
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
Ти знаеш ли колко километра се изминават в един манш при мото кроса? Ще свърши шампионата и ще излезе новия модел преди да е минала разработката.Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнениеРазработката ти е около 1000 километра леко каране за да ти е мирна главата после. Слагай по 30 мл масло, а след това по 25, но да е хубаво масло.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
Колеги, според мненията ви, приемам, че мога да си карам мотора почти нормално вече, само, че ще изгоря още 1 резервоар с бензин с по 30 милилитра масло на литър. Мисля да сложа новата свещ и така, и след още 2-3 резервоара мисля да сменя или поне да прецедя маслото в скоростите.
Коментар
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
Само, че мотора е с чугун. Ако си беше оригинално с никасил 1-2 резервоара са достатъчни, че даже много.
Според мен колега basko3 трябва да изминеш минимум 300-500 километра за да направиш една хубава разработка
Коментар
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
Мото кроса не е започнал с появата на никасиловото покритие , и кое се износва по-бързо , чугуна или никасила? Ако си внимавал в клас , щеше да знаеш , че цилиндъра е стар , сменено е само бутало и сегменти , след 1000 км. ако му дава газ , трябва пак да прави ремонт. В случая един резервоар е напълно достатъчен.Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнениеСамо, че мотора е с чугун. Ако си беше оригинално с никасил 1-2 резервоара са достатъчни, че даже много.
Според мен колега basko3 трябва да изминеш минимум 300-500 километра за да направиш една хубава разработкаВ НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
В едно много старо ръководство за Трабант пишеше, че ако се сменяват сама сегменти или бутало и сегменти, и цилиндъра на са шлайфа, след 6000 км. сменените части приемат овала на цилиндъра. Кросовия мотор работи на по-високи обороти от Трабанчето, така, че ....сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
Не се съмнявам, но и натоварванията са други.Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеИма огромна разлика между сегменти на КХ и сегменти на Трабант , и в дебелината и в материала.сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
Не им обяснявай кое как става,остави ги да разработват 500 км,тъкмо до като се разработи ще е готов за смяна на биела и бутало,малее пък и с тези 30 грама ще е чудо толкова много ще смазват че чак място не смазано няма да остане.Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеИма огромна разлика между сегменти на КХ и сегменти на Трабант , и в дебелината и в материала.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар