Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хлабина между цилиндър и бутало

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хлабина между цилиндър и бутало

    Здравейте колеги, отворил съм двигателя на моя кх 250 и ще сменям бутало. Въпроса ми е тъй, като мотора е със чугунена риза, каква хлабина да оставя между буталото и ризата ? Цилиндъра го мерихме за елипса има разлика от около 6 стотни, казаха ми, че не е много тази разлика и мога да сложа бутало, без да шлайфам цилиндъра, вие какво мислите ? Благодаря предварително за отговорите.

  • #2
    От: Хлабина между цилиндър и бутало

    Хлабината трябва да е между 0,049 и 0,079 мм.
    Те тука има сервизно ръководство > http://www.manualslib.com/manual/733...aki-Kx125.html
    A Lone Rider

    Коментар


    • #3
      От: Хлабина между цилиндър и бутало

      Благодаря. Но хлабината същата ли трябва да е както при никасилово покритие ? Тъй като моето е чугунена риза няма ли разлика във хлабината ?

      Коментар


      • #4
        От: Хлабина между цилиндър и бутало

        Би трябвало при чугуна да трябва да е по-голяма хлабината

        Коментар


        • #5
          От: Хлабина между цилиндър и бутало

          Ба ли го. На мойто кавазаки дето е с 96 мм бутало и чугунена риза, хлабината трябва да е между 0,043 и 0,070 мм.
          A Lone Rider

          Коментар


          • #6
            От: Хлабина между цилиндър и бутало

            Първоначално публикуван от galinvayov Преглед на мнение
            Ба ли го. На мойто кавазаки дето е с 96 мм бутало и чугунена риза, хлабината трябва да е между 0,043 и 0,070 мм.
            Значи хлабината трябва да е нещо от сорта. Благодаря, ако някой друг знае нещо по въпроса-нека се включи. Сега остава въпроса дали ще успея да намеря бутало с подходящ размер.

            Коментар


            • #7
              От: Хлабина между цилиндър и бутало

              Някак си не ми се струва редно при разлика в диаметрите на цилиндъра съизмерима с хлабината бутало/цилиндър да се сглобява без шлайф. Тъй като не видях да има ремонтни размери в сервизното, при износване явно се заменят буталото и цилиндъра. Може би ще стане със стандартно бутало и нова риза.
              A Lone Rider

              Коментар


              • #8
                От: Хлабина между цилиндър и бутало

                Първоначално публикуван от galinvayov Преглед на мнение
                Някак си не ми се струва редно при разлика в диаметрите на цилиндъра съизмерима с хлабината бутало/цилиндър да се сглобява без шлайф. Тъй като не видях да има ремонтни размери в сервизното, при износване явно се заменят буталото и цилиндъра. Може би ще стане със стандартно бутало и нова риза.
                Ами, аз попитах човек, който е имал кдх 125 и каза, че разликата не е много голяма. Значи в най-долния край на цилиндъра е 66,46 мм. , в средата е 66,48мм., а в горната част е 66,42 мм. Аз до колкото знам ризите, могат да се шлайфат(ако има на къде де). До колкото разбрах ми трябва бутало с размер 66,30 за да има 6 стотни хлабина. Проблема е, че такова бутало май няма да мога да намеря и вероятнно ще трябва да го карам при шлайфист да ми каже дали може да се шлайфа за малко по-голямо бутало или ще трябва нова риза.

                Коментар


                • #9
                  От: Хлабина между цилиндър и бутало

                  Това означава, че трябва да търсиш ремонтно бутало, а защо преди това не пробваш с ремонтни сигменти, разбира се ако продават такива за твоя мотор ?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Хлабина между цилиндър и бутало

                    Ще ти напиша как се проверява по простия начин.пускаш буталото в цилиндъра без сегменти и то трябва да се движи надолу само или с леко почукване надолу.пада ли бързо трябва ремонтно бутала.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Хлабина между цилиндър и бутало

                      Старото бутало е пукнато, не може да се ползва. Ще потърся бутало 66,30 мм. Видях,че има 66,36, но на мен няма да ми свърши работа, защото хлабината от двете страни става 0,03 мм.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Хлабина между цилиндър и бутало

                        Хлабината е: диаметъра на цилиндъра минус диаметъра на буталото. Смятай пак.
                        A Lone Rider

                        Коментар


                        • #13
                          От: Хлабина между цилиндър и бутало

                          Първоначално публикуван от galinvayov Преглед на мнение
                          Някак си не ми се струва редно при разлика в диаметрите на цилиндъра съизмерима с хлабината бутало/цилиндър да се сглобява без шлайф. Тъй като не видях да има ремонтни размери в сервизното, при износване явно се заменят буталото и цилиндъра. Може би ще стане със стандартно бутало и нова риза.
                          Цилиндрите с никасилово покритие от средата на 80-те години и началото на 90-те , нямаха ремонтни бутала , сменяше се няколко пъти бутало и сегмент/сегменти/ , след това се сменяше цилиндъра.
                          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                          Коментар


                          • #14
                            От: Хлабина между цилиндър и бутало

                            Туй ясно, зачитам в мануала... Цилиндъра се сменя когато диаметъра се увеличи с 0,06 мм.
                            Стандартен размер 66.400 - 66.415 мм Сервизен лимит 66.460 мм Мерено на три сантиметра под горния ръб. Демек с тази риза/цилиндър не може да се кара.

                            ПП Всичко туй е ако ще се прави ремонта както трябва. Ако ще се кърпи... Ааа, не 'лопа много, ще стане!
                            A Lone Rider

                            Коментар


                            • #15
                              От: Хлабина между цилиндър и бутало

                              Първоначално публикуван от galinvayov Преглед на мнение
                              Туй ясно, зачитам в мануала... Цилиндъра се сменя когато диаметъра се увеличи с 0,06 мм.
                              Стандартен размер 66.400 - 66.415 мм Сервизен лимит 66.460 мм Мерено на три сантиметра под горния ръб. Демек с тази риза/цилиндър не може да се кара.

                              ПП Всичко туй е ако ще се прави ремонта както трябва. Ако ще се кърпи... Ааа, не 'лопа много, ще стане!
                              Под ръба ми е 66,42, в средата на цилиндъра е 66,48, а най-долу е 66,46. Ако гледаме само по горния ръб. Значи влизам в норма?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X