Здравейте колеги, отворил съм двигателя на моя кх 250 и ще сменям бутало. Въпроса ми е тъй, като мотора е със чугунена риза, каква хлабина да оставя между буталото и ризата ? Цилиндъра го мерихме за елипса има разлика от около 6 стотни, казаха ми, че не е много тази разлика и мога да сложа бутало, без да шлайфам цилиндъра, вие какво мислите ? Благодаря предварително за отговорите.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Хлабина между цилиндър и бутало
Свий
X
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
Хлабината трябва да е между 0,049 и 0,079 мм.
Те тука има сервизно ръководство > http://www.manualslib.com/manual/733...aki-Kx125.htmlA Lone Rider
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
Значи хлабината трябва да е нещо от сорта. Благодаря, ако някой друг знае нещо по въпроса-нека се включи. Сега остава въпроса дали ще успея да намеря бутало с подходящ размер.Първоначално публикуван от galinvayov Преглед на мнениеБа ли го. На мойто кавазаки дето е с 96 мм бутало и чугунена риза, хлабината трябва да е между 0,043 и 0,070 мм.
Коментар
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
Някак си не ми се струва редно при разлика в диаметрите на цилиндъра съизмерима с хлабината бутало/цилиндър да се сглобява без шлайф. Тъй като не видях да има ремонтни размери в сервизното, при износване явно се заменят буталото и цилиндъра. Може би ще стане със стандартно бутало и нова риза.A Lone Rider
Коментар
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
Ами, аз попитах човек, който е имал кдх 125 и каза, че разликата не е много голяма. Значи в най-долния край на цилиндъра е 66,46 мм. , в средата е 66,48мм., а в горната част е 66,42 мм. Аз до колкото знам ризите, могат да се шлайфат(ако има на къде де). До колкото разбрах ми трябва бутало с размер 66,30 за да има 6 стотни хлабина. Проблема е, че такова бутало май няма да мога да намеря и вероятнно ще трябва да го карам при шлайфист да ми каже дали може да се шлайфа за малко по-голямо бутало или ще трябва нова риза.Първоначално публикуван от galinvayov Преглед на мнениеНякак си не ми се струва редно при разлика в диаметрите на цилиндъра съизмерима с хлабината бутало/цилиндър да се сглобява без шлайф. Тъй като не видях да има ремонтни размери в сервизното, при износване явно се заменят буталото и цилиндъра. Може би ще стане със стандартно бутало и нова риза.
Коментар
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
Цилиндрите с никасилово покритие от средата на 80-те години и началото на 90-те , нямаха ремонтни бутала , сменяше се няколко пъти бутало и сегмент/сегменти/ , след това се сменяше цилиндъра.Първоначално публикуван от galinvayov Преглед на мнениеНякак си не ми се струва редно при разлика в диаметрите на цилиндъра съизмерима с хлабината бутало/цилиндър да се сглобява без шлайф. Тъй като не видях да има ремонтни размери в сервизното, при износване явно се заменят буталото и цилиндъра. Може би ще стане със стандартно бутало и нова риза.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
Туй ясно, зачитам в мануала... Цилиндъра се сменя когато диаметъра се увеличи с 0,06 мм.
Стандартен размер 66.400 - 66.415 мм Сервизен лимит 66.460 мм Мерено на три сантиметра под горния ръб. Демек с тази риза/цилиндър не може да се кара.
ПП Всичко туй е ако ще се прави ремонта както трябва. Ако ще се кърпи... Ааа, не 'лопа много, ще стане!A Lone Rider
Коментар
-
От: Хлабина между цилиндър и бутало
Под ръба ми е 66,42, в средата на цилиндъра е 66,48, а най-долу е 66,46. Ако гледаме само по горния ръб. Значи влизам в норма?Първоначално публикуван от galinvayov Преглед на мнениеТуй ясно, зачитам в мануала... Цилиндъра се сменя когато диаметъра се увеличи с 0,06 мм.
Стандартен размер 66.400 - 66.415 мм Сервизен лимит 66.460 мм Мерено на три сантиметра под горния ръб. Демек с тази риза/цилиндър не може да се кара.
ПП Всичко туй е ако ще се прави ремонта както трябва. Ако ще се кърпи... Ааа, не 'лопа много, ще стане!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар