От: Мазане в двигателя при спускане?
Става интересно, но, според скромните ми познания свързани с двутактовите моторетки и по-специално с карбураторите им, мисля, че ако карбуратора е механичен, т.е. подаването на гориво да не е свързано с ел.система и когато загасиш мотора да спира притока на бензин, до блокиране няма как да се стигне, дори шибъра или дросела да са в затворено положение. Карбураторите с шибър и дроселова игла имат отвор в долнаната част от където влиза гориво захранващо двигателя при работа на свободна скорост, а карбураторите с дроселова клапа се настройват за работа на свободни обороти с винт който я държи за да не затвори фланеца на 100%. Никой не ангажирам с мнението ми, но когато моторетката се движи на скорост без значение дали двигателят работи или не, вакумът който се създава от подбуталното пространство е достатъчен за засмукването на гориво дори през отвора за работа на свободна скорост, което да смазва основните лагери, но пак повтарям, ако карбуратора не е електрически........
Става интересно, но, според скромните ми познания свързани с двутактовите моторетки и по-специално с карбураторите им, мисля, че ако карбуратора е механичен, т.е. подаването на гориво да не е свързано с ел.система и когато загасиш мотора да спира притока на бензин, до блокиране няма как да се стигне, дори шибъра или дросела да са в затворено положение. Карбураторите с шибър и дроселова игла имат отвор в долнаната част от където влиза гориво захранващо двигателя при работа на свободна скорост, а карбураторите с дроселова клапа се настройват за работа на свободни обороти с винт който я държи за да не затвори фланеца на 100%. Никой не ангажирам с мнението ми, но когато моторетката се движи на скорост без значение дали двигателят работи или не, вакумът който се създава от подбуталното пространство е достатъчен за засмукването на гориво дори през отвора за работа на свободна скорост, което да смазва основните лагери, но пак повтарям, ако карбуратора не е електрически........
Коментар