Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мазане в двигателя при спускане?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Мазане в двигателя при спускане?

    Що пък скутера да не се спуска по стръмен баир с максимални обороти, като за 50-ките те са при 50-60км/ч. Гравитацията е голяма сила
    Дали ще има проблем, зависи от конструкцията на разделното му мазане. При 99% помпата се върти от коляновия вал, при някои е свързана и с газта. Ако това последното го няма, няма да има и проблеми. По-рано го бях написал.

    Коментар


    • #77
      От: Мазане в двигателя при спускане?

      Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
      Никъде не съм казвал 12км спускане на макс. обороти. Казал съм за км-два и никъде не съм споменавал определени обороти. Аз досега не съм карал с човек който да спуска на макс/об. още повече, че колегата е споменал, че на спускане го няма.
      Както написах по напред, на асфалт съм правил спускания по км и отгоре, обороти над средните и не е имало проблем.
      А на дървения ще му кажа, че когато аз съм правил центровка на Вартбург не е знаел какво е 2Т.
      Естествено , че не ТИ си казал за 12-те километра спускане на скутера , а участникът Грейфокс в пост момер 62 . Коментарът ми беше за неговите 12 км спускане и за твоето страшно важно ОБОРОТНО отцепване на центробежния съединител . Пак казвам няма как да стане това 12 км скутер да се спуска загасен и оборотите да са му на макс , просто човекът се е объркал .

      Коментар


      • #78
        От: Мазане в двигателя при спускане?

        Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
        Що пък скутера да не се спуска по стръмен баир с максимални обороти, като за 50-ките те са при 50-60км/ч. Гравитацията е голяма сила
        Дали ще има проблем, зависи от конструкцията на разделното му мазане. При 99% помпата се върти от коляновия вал, при някои е свързана и с газта. Ако това последното го няма, няма да има и проблеми. По-рано го бях написал.
        Иване , прочети и ти още веднъж какво е написал човекът : 12 км се е спускал на пълни обороти с върната до край газ , защото е нямало как да изключи от скорост !!!
        П.п : Аз моя 50 куб скутер съм го карал многократно заварен до край доста повече от 12 км с над 60 км /ч и до сега си е жив и здрав .

        Коментар


        • #79
          От: Мазане в двигателя при спускане?

          Е да де, не се прави на ударен. Естествено, че ако е засилил до 60 с пълна газ и след това върне газта, но баира е достатъчно стръмен, за да преодолее моторната спирачка, скутера ще лети надолу, с обороти, ограничени само от гравитацията. Вариатора няма да изключи, докато оборотите на двигателя не паднат под оборотите, при които зацепва центробежния съединител. Аз така си се спускам от моя сервиз надолу. Когато скоростта падне и съединителят отцепи, давам малко газ, да зацепи и отново спускам на моторна спирачка. Но е 4т и не го мисля дали се маже

          Коментар


          • #80
            От: Мазане в двигателя при спускане?

            Аз до колкото съм учил , центробежните сили действат от центъра към периферията. Ако вържа едно гюле за един ластик и започна да го въртя , ластика ще се разтегля в зависимост от оборотите. Гюлето ако може само да лети , ластика пак ще се разтегля.Но ако някой хване гюлето и започне да тича около мене , ластика няма да се разтегли изобщо.Понеже не карам скутери , може и да бъркам.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #81
              От: Мазане в двигателя при спускане?

              Не бъркаш. Центробежния съединител зацепва когато двигателя вдига обороти, а не обратно.
              Вартбурга има фрай-лауф на всички предавки и лост с който се изключва, демек зацепва твърдо и може да се използва за моторна спирачка, но това износва повече двигателя, не, че ще блокира в момента. Трабанта-само на четвърта.
              Затягането на двигателя при пълна газ се причинява от прегряване при нови или след основен ремонт двигатели поради различния коефициент на топлинно разширение на алуминиевото бутало и стоманения цилиндър. А не поради влошено мазане.
              сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
              dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

              Коментар


              • #82
                От: Мазане в двигателя при спускане?

                Материала е един и същ на буталото и цилиндъра , само дето цилиндъра има никасилово покритие. А една от причините за прегряването е бедната горивна смес.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #83
                  От: Мазане в двигателя при спускане?

                  Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                  Материала е един и същ на буталото и цилиндъра , само дето цилиндъра има никасилово покритие. А една от причините за прегряването е бедната горивна смес.
                  Двутактовите двигатели които познавам са с железни цилиндри /поправиха ме, че са чугунени, все пак чугуна и стоманата са сплави на желязото/ и алуминиеви бутала. А прегряване става и от богата горивна смес.
                  Но не мога да се съглася, че затягането на двутактов двигател е от недостатъчно мазане, а не от прегряване на неразработен двигател.
                  Не помня да ми е затягал разработен двигател, но след ремонт - да.
                  сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                  dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                  Коментар


                  • #84
                    Re: Мазане в двигателя при спускане?

                    Аман от спамери...все едно пари ви дават за тия постове
                    Само пълнеж...да пишете нещо
                    Затягане, глупости, нито по темата, нито по принцип.
                    Ако моя мотор "затегне", без бутало, сегменти и нов никасил няма да се размина.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Мазане в двигателя при спускане?

                      Затягането винаги си е от прегряване. Друг е въпроса, че прегряване се получава и когато няма смазване. 2Т с водно трудно се прегрява само от пълна газ.
                      Ластика и гюлето. Нали се сещаш, че ти и дюлето ще станете едно цяло и ако ти не се съпротивляваш на центробецните сили.... ще опънеш ластика.
                      EXC TPI 2019

                      Коментар


                      • #86
                        От: Мазане в двигателя при спускане?

                        Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                        Затягането винаги си е от прегряване. Друг е въпроса, че прегряване се получава и когато няма смазване. 2Т с водно трудно се прегрява само от пълна газ.
                        Ластика и гюлето. Нали се сещаш, че ти и дюлето ще станете едно цяло и ако ти не се съпротивляваш на центробецните сили.... ще опънеш ластика.
                        Значи ако вдигнеш 50км.ч. , веригата трябва да изхвърчи от задния пиньон. И не ми отговори на въпроса: Кое охлажда буталото на 2-тактовия двигател?
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #87
                          От: Мазане в двигателя при спускане?

                          А защо не и от предния? Явно не си много наясно със силите.... Охлаждането става посредством топлообмен.
                          Също така мисля, че бъркате центробежен съединител с еднопосочен лагер-фрайлауф.
                          Последно редактирано от chavetoo; 10-01-16, 13:50.
                          EXC TPI 2019

                          Коментар


                          • #88
                            От: Мазане в двигателя при спускане?

                            2т мотора прегрява и затяга предимно от бедна горивна смес ,при продължително задържане на мах. отворена газ и обикновено на висока предавка при натоварване. Това се случва най-вече в студено време ,когато въздуха е богат на кислород и се кара с неподходящи жигльори ,игли или дросели. От продължително спускане на скорост, поне за сега нямам познат или случай на затягане, освен ако спускането не е от Витиня до Ботевград. Слагането на повече масло от предписаното, не е застраховка против затягане в следствие БЕДНА ГОРИВНА СМЕС - то неминуемо ще се случи.
                            Силата е нищо без контрол.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Мазане в двигателя при спускане?

                              Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                              А защо не и от предния? Явно не си много наясно със силите.... Охлаждането става посредством топлообмен.
                              Също така мисля, че бъркате центробежен съединител с еднопосочен лагер-фрайлауф.
                              Предния е по-малък , разстоянието от центъра до тежестта е по-малко отколкото на задния , какво влияние оказва това , ти ще кажеш , че ги разбираш силите.
                              Според поста над моя , бедната горивна смес повишава температурата , явно нарушава топлообмена.
                              И центробежния съединител , и еднопосочният лагер предават движение само в едната посока , разликата е , че първия позволява приплъзване , и за да зацепи е нужно достигането на определени обороти.
                              Но предлагам да спрем със скутерите до тук , защото нямат много общо с мотора за който е темата. Та мен са ме учили , хора знаещи много повече от теб и мен , че на спускане не трябва да се ползва двигателя като спирачка , въпреки , че при мото кроса няма спускания по 1-2 км. И това съм го научил сигурно преди да си се родил , затова го приемам за правилно , и никой не карам на сила да се съобразява с това. Но остави моето мнение , приеми , че аз нямам опит с тези мотори и не разбирам. Обаче може да се съобразиш с мнението на другите , които са карали и карат такива мотори , и сигурно са научили от много места как се кара 2-тактов мотор при спускане. А автора на темата може да пресее мненията и сам да прецени кое е вярно и как да си кара мотора.
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X