Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

    Сложи си ново жило, но не от магазин за велосипеди или ижета, а с тефлон.
    Смени си ръчката и конзолата, ако са износени, там имаш голямо триене.
    Ако не се оправи, виж касетата и пружините на съединителя.
    Ако имаш проблем, го оправи, хидравликата няма да ти помогне.

    Коментар


    • #92
      От: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

      Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
      Сложи си ново жило, но не от магазин за велосипеди или ижета, а с тефлон.
      Смени си ръчката и конзолата, ако са износени, там имаш голямо триене.
      Ако не се оправи, виж касетата и пружините на съединителя.
      Ако имаш проблем, го оправи, хидравликата няма да ти помогне.
      +1
      Аз съм имал твърд съединител и с хидравлика. Като смених всичко: кошници, дискове, пружини (взех си цял комплект анти-хопинг) и се оправиха нещата. Можех да го стискам с кутре без абсолютно никакво усилие. Съвет от мен (моля да не се обиждаш), моторчето ти е старичко, вкарвай пари за поддръжката му (гуми, вериги, зъбаци. буталце-периодично, масла). Не вкарвай големи пари за тунинг (чийто ефект е спорен) , бъдещия собственик няма да го оцени
      Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

      Коментар


      • #93
        Re: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

        +2
        И на SX-а и на брат ми на EXC-то съединителите са по-твърди от колкото беше съединителя с жило на ЛЦ4-ката.

        Коментар


        • #94
          От: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

          Благодаря ви за отзивите !
          Значи жилата като ги купувах , нещата бяха следните веднъж взех жило от колело ,защото беше събота и нямаше други магазини , но при другите 7 или 8 пъти всичките са от мототехниката и са жила за съединител и пак се късат до 2 седмици някъде 3. Гледах ръчката е добре ,а ги къса точно горе на пъпката в началото още. Обмислих варианта да сменя и ръчката и жилото и бронята + пружините и накрая се спрях на един последен вариант , слагане на хидравличен съединител и след което ако няма разлика смяна на пружини.
          Колега 4ef4o няма защо да се обидя , действително мотора си е старичък ,но ако ще го карам поне още година две искам да го направя така ,че да ми е удобен и да не ме мори много.
          А до това да го поддържам го правя , сменям маслото редовно , смених сегменти преди 5 месеца някъде и сега обмислям да сменям бутало и т.н
          А по външен вид , това още се обмисля. Колкото и да е стар си е едно добро Хард Ендуро според мен ...
          Отново мерси на всички .
          Христо към теб имам голямо уважение наистина и ще споделя какъв е резултата , ако има такъв.

          Коментар


          • #95
            От: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

            За външния вид не бери грижа. Редовно виждам мотори купувани нови , които след година каране изглеждат ужасно. На кой му пука, ако исках лъскав мотор щях да си взема ПВЦ. Така или иначе гората не прощава, външния вид е последното нещо, което някой гледа.
            За съединителя. Първо пробвай с други пружини и след това хидравлика. Едното предполагам е в пъти по-евтино, а и е далеч по-лесно
            Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

            Коментар


            • #96
              От: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

              Близо три месеца карах мотора си с хидравличен съединител, така го бях взел. Хубав мек съединител, докато не го вкарах в хард ендуро, близо четири часа борба на полусъединител. На първия получас, течността прегряваше и трябваше поне десет минути почивка за да се оправи. Съединителят просто изчезваше. Смених течността и докато оцеля правилната минаха още две проби. Между смените, качих и обикновено жило и за мое учудване разлика нямаше. Съединителят си беше все така мек за натискане.

              Основният плюс за мен на хидравликата е, че позволява доста по-точно дозиране на полусъединител. И ако ти е твърд механичният привод, то проблема не е в него, а в самият съединител в двигателя.
              Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

              Коментар


              • #97
                От: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

                Първоначално публикуван от 4ef4o Преглед на мнение
                За външния вид не бери грижа. Редовно виждам мотори купувани нови , които след година каране изглеждат ужасно. На кой му пука, ако исках лъскав мотор щях да си взема ПВЦ. Така или иначе гората не прощава, външния вид е последното нещо, което някой гледа.
                За съединителя. Първо пробвай с други пружини и след това хидравлика. Едното предполагам е в пъти по-евтино, а и е далеч по-лесно
                Прав си за това ,че гората не прощава , ама моя вече е в доста западнало състояние и една профилактика няма да му навреди ..
                Поздрави.

                Днес си изумих да питам колко ще ми струват пружините и дали ги имат ...
                Но пък питах за съединителя и ми казаха ,че от там не могат да ми го поръчат и сега е момента да питам някой от форума ще може ли и колко ще излезе доставката.?

                Коментар


                • #98
                  От: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

                  Нека дискутираме съединителите тук : http://www.offroad-bulgaria.com/show...29#post2315029
                  Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                  Коментар


                  • #99
                    От: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

                    Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                    Близо три месеца карах мотора си с хидравличен съединител, така го бях взел. Хубав мек съединител, докато не го вкарах в хард ендуро, близо четири часа борба на полусъединител. На първия получас, течността прегряваше и трябваше поне десет минути почивка за да се оправи. Съединителят просто изчезваше. Смених течността и докато оцеля правилната минаха още две проби. Между смените, качих и обикновено жило и за мое учудване разлика нямаше. Съединителят си беше все така мек за натискане.

                    Основният плюс за мен на хидравликата е, че позволява доста по-точно дозиране на полусъединител. И ако ти е твърд механичният привод, то проблема не е в него, а в самият съединител в двигателя.
                    А като цяло , по-добре ли е хидравликата за каране ?
                    И като уцели течността оправи ли се или.?
                    Това точното дозиране на полусъединителя , точно за него исках да попитам някой . При някой камъни или скали , когато трябва да цъкнеш съединителя с единия пръст и някъде се налага дори полусъединител , можеш ли точно да го направиш , смисъл по -лесно ли е от жилото / мисля ,че ще има разлика/
                    Случвало ми се е при жилото , да очаквам на едно место да е полусъединителя ,а то да трябва още малко да се пусне и т.н /може и аз да съм проблема де /
                    Поздрави.

                    Коментар


                    • От: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

                      Петьо, хората ти го казаха, ако проблема не е в самото жило и с хидравлика няма да се оправи. Вземи си едни пружини и пробвай. Кошницата на съединителя в какво състояние е.
                      Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                      Коментар


                      • От: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

                        Първоначално публикуван от 4ef4o Преглед на мнение
                        Петьо, хората ти го казаха, ако проблема не е в самото жило и с хидравлика няма да се оправи. Вземи си едни пружини и пробвай. Кошницата на съединителя в какво състояние е.
                        Първо ще пробвам с пружини , съветите не съм ги пренебрегнал ,но искам и хидравлика.
                        Последния път ми се беше развило от само себе си болтчето за регулиране на съединителя и ми се наложи да го отворя/ за късмет го спрях веднага/ и видях ,че касетата е съвсем леко започнала да се вкопава /малко е ,но го има/ Това от какво се получава.?

                        Утре или в понеделник ще отида да видя за пружини и хидравлика ако някой се навие да поръча.

                        Коментар


                        • От: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

                          Ако е малко вкопаването не е проблем ама го има и момента колко е малко това малкото. Че за един малко е едно, за друг малко е съвсем друго.
                          И аз мисля като колегите че или си втълпяваш нещо или имаш нещо по мотора което не е наред. Дъртото ми сузуки РМХ 250 беше с жило, КТМа ми с хидравлика и като твърдост на лостчето на нито единия не ми е било проблем, нито като модулация. Но и РМХ-а си беше с изрядно жило.
                          Иван Маринов
                          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                          ЕНДУРО ВАРНА

                          Коментар


                          • От: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

                            Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
                            Ако е малко вкопаването не е проблем ама го има и момента колко е малко това малкото. Че за един малко е едно, за друг малко е съвсем друго.
                            И аз мисля като колегите че или си втълпяваш нещо или имаш нещо по мотора което не е наред. Дъртото ми сузуки РМХ 250 беше с жило, КТМа ми с хидравлика и като твърдост на лостчето на нито единия не ми е било проблем, нито като модулация. Но и РМХ-а си беше с изрядно жило.
                            Ще разберем след известно време , какво е да преминеш от жило на хидравлика , първо да сменя пружините.

                            Коментар


                            • От: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

                              Колеги ,както казах по-рано мотора вече трябва да се прави...
                              Рамката от половината назад е алуминиева ,но вече има 2 заварки и от паданията е изкривена и усукана и за това намерихме решение.
                              Ще я откараме и по нея ще направят същата ,но да е желязна /ще е по-тежка ,но поне ще е здрава.../
                              Кантара отзад е разбит и него го свалихме за да се прави , отделно и предницата...
                              Ще сменям и гарнитурата на клапата понеже пуска по -малко...
                              Ето и снимка от началото , утре вече ще се сваля и двигателя и всичко за да го направя както трябва ,а не само да притягам.


                              Дайте идеи за кантара отзад ,че май ще излезе доста скъпо ,а това ме притеснява ...

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1414789_10200889193172591_1944374852_n.jpg
Прегледи:1
Размер:115.9 КБ
ID:5534023

                              Коментар


                              • От: Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

                                Колеги , ето ги и първите подобрения ... ))

                                Това е отзад , такъв беше и от другата страна ,но не го снимах
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1456801_620476571324089_636150794_n.jpg
Прегледи:1
Размер:69.4 КБ
ID:5534542

                                Ето го вече и от предната страна , надявам се да ви хареса , понеже аз не мога да откъсна очи от него ахах

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1461004_620476804657399_645822958_n.jpg
Прегледи:1
Размер:86.8 КБ
ID:5534543
                                За сега е това , другите подобрения ще ги пусна малко по-натам ,че нямам време.
                                Поздрави.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X