Колеги преди 1 ден си купих този мотор и искам да споделите мнения за него,че виждам ,че са доста рядки в България.
Вчера го взех и веднага го разглобих затегнах всички болтове и т.н накладки свещ за да е готов за сезона.
Интересува ме обаче днеска след около 2 часа на пистата като се прибрах видях ,че от ауспуха излиза доста масло защо е толкова много? Имах една 125ца по-рано и тя нямаше нищо там следи от масло.?
И Другото което е защо на документите на талона демек пише ,че мотора няма номер.? А е регистриран.
И май някой пак си е правил експерименти преди мене и е рязал иглата и сега от време навреме газта заяжда ;х
Сега се сещам и друго защо тъпия съединител когато е студен няма проблеми ,а като загрее и почва мотора да си върви напред все едно не го натискам (много е корав съединителя едвам се натиска) И на ЧЗ-то беше така ,като загрее и си върви като е на съединител. Благодаря предварително за отговорите.
Поздрави.
Вчера го взех и веднага го разглобих затегнах всички болтове и т.н накладки свещ за да е готов за сезона.
Интересува ме обаче днеска след около 2 часа на пистата като се прибрах видях ,че от ауспуха излиза доста масло защо е толкова много? Имах една 125ца по-рано и тя нямаше нищо там следи от масло.?
И Другото което е защо на документите на талона демек пише ,че мотора няма номер.? А е регистриран.
И май някой пак си е правил експерименти преди мене и е рязал иглата и сега от време навреме газта заяжда ;х
Сега се сещам и друго защо тъпия съединител когато е студен няма проблеми ,а като загрее и почва мотора да си върви напред все едно не го натискам (много е корав съединителя едвам се натиска) И на ЧЗ-то беше така ,като загрее и си върви като е на съединител. Благодаря предварително за отговорите.
Поздрави.
Коментар