Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнения за новия ми мотор. Husqvarna wr 360.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Мнения за новият ми мотор. Husqwarna wr 360.

    И аз ти благодаря, че не си като някоя от ущипаните моми от форума, защото както сам си написал, тук няма място за обиди и прочие.... Иначе това което си направил е много точно и със сигурност с реглажа на карба си постигнал известен положителен резултат, защото тази свещ говори само едно:богата смес Не съм сигурен само със свалянето на нивото на иглата, защото съм го правил на един от моторите ми и да си призная, очаквах чудо, но не усетих нищо в намаляването на разхода. Все пак, като те гледам, ти обичаш сам да си пипнеш всяка част от мотора /за разлика от мен/, така че съм сугирен, че ще намериш верните настройки на машината.......Ако ли пък не, прости си купи един ДРЗ и си решаваш всички проблеми Весели празници
    SUZUKI DRZ SuperMoto

    Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

    Коментар


    • #17
      От: Мнения за новият ми мотор. Husqwarna wr 360.

      Първоначално публикуван от Helik Преглед на мнение
      И аз ти благодаря, че не си като някоя от ущипаните моми от форума, защото както сам си написал, тук няма място за обиди и прочие.... Иначе това което си направил е много точно и със сигурност с реглажа на карба си постигнал известен положителен резултат, защото тази свещ говори само едно:богата смес Не съм сигурен само със свалянето на нивото на иглата, защото съм го правил на един от моторите ми и да си призная, очаквах чудо, но не усетих нищо в намаляването на разхода. Все пак, като те гледам, ти обичаш сам да си пипнеш всяка част от мотора /за разлика от мен/, така че съм сугирен, че ще намериш верните настройки на машината.......Ако ли пък не, прости си купи един ДРЗ и си решаваш всички проблеми Весели празници
      Благодаря.
      Ако има пари за ДРЗ ще има и за Вр 450-Ямаха която я предпочитам повечко.
      Също така изпрах и филтъра който беше доста мръсен и настройка на карба това е от значение за горивото доста. :д Междодругото вече няма как да намаля вече горивото ,а свеща още е същата някакви идеи???
      Весели празници на всички .
      Хелик може да се засечеме по София да строшим по едно яйце (мойто съм го боядисал като Хусварната така ,че е победител) ":Д
      Поздрави.

      Коментар


      • #18
        От: Мнения за новият ми мотор. Husqvarna wr 360.

        Тази свещ не говори за богата смес а говори за много масло което не изгаря. Доказва го и ауспуха.
        EXC TPI 2019

        Коментар


        • #19
          От: Мнения за новият ми мотор. Husqvarna wr 360.

          Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
          Тази свещ не говори за богата смес а говори за много масло което не изгаря. Доказва го и ауспуха.
          И за богата смес е признак А и карбуратора се настройва според това колко масло се сипва в бензина. Повечето масло в бензина прави сместа по-бедна и обратно. Почти съм сигурен, че на този мотор карбуратора не е обслужван никога. Под обслужване имам впредвид да се смени игличката на поплавъка и други части, които с времето се износват като жигльори, игла и тем подобни. Това е нещо, което малко хора правят, а повярвайте ми като се сменят има осезаема разлика на 2т машинките Ето защо и във всички наръчници за настройка на карбуратори в началото изрично се казва да се проверят всички детайли преди да се започне с настройката на игли и жигльори

          Коментар


          • #20
            От: Мнения за новият ми мотор. Husqvarna wr 360.

            Първоначално публикуван от skreeper Преглед на мнение
            И за богата смес е признак А и карбуратора се настройва според това колко масло се сипва в бензина. Повечето масло в бензина прави сместа по-бедна и обратно.
            Я сподели как точно се настройва според маслото, че ми стана интересно.
            EXC TPI 2019

            Коментар


            • #21
              От: Мнения за новият ми мотор. Husqvarna wr 360.

              Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
              Я сподели как точно се настройва според маслото, че ми стана интересно.
              Идеята е, че като тръгнеш да си настройваш карбуратора е хубаво да ползваш едно и също съотношение масло/бензин. Например на моя мотор в книжката пише да се кара с 32 мл/литър, аз съм си го настроил по горе долу 30 мл/литър. Не че за няколко мл. ще се усети разлика, но примерно ако докато си настройвал си ползвал примерно 40 мл/л и после да кажем сипеш 20мл/литър ще се усети разлика, макар и може би малка, защото в единия случай със същото количество въздух вкарва 960 мл бензин, а в другия 980. Естествено това са фини настройки, които така или иначе до някъде при нашето каране нямат особено голям смисъл, защото така или иначе няма как да се настрои карбуратора за надморски височини от 300 до 2000 метра. Тия пинизи са по-скоро ако си караш на писта или в някой равнак

              Коментар


              • #22
                От: Мнения за новият ми мотор. Husqvarna wr 360.

                За да си 100% сигурен за свеща и за богатата смес, то ще трябва да сложиш нова такава. Защото доколкото имам спомен, 2Т моторетките когато веднъж ги задавиш, им остава неизгоряло масло по електрода на свеща и тогава се променя вида им и работата им. Благодаря за предложението за яйцата, но както повечето хора и аз не съм в Сф.
                SUZUKI DRZ SuperMoto

                Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                Коментар


                • #23
                  От: Мнения за новият ми мотор. Husqvarna wr 360.

                  Първоначално публикуван от skreeper Преглед на мнение
                  Идеята е, че като тръгнеш да си настройваш карбуратора е хубаво да ползваш едно и също съотношение масло/бензин. Например на моя мотор в книжката пише да се кара с 32 мл/литър, аз съм си го настроил по горе долу 30 мл/литър. Не че за няколко мл. ще се усети разлика, но примерно ако докато си настройвал си ползвал примерно 40 мл/л и после да кажем сипеш 20мл/литър ще се усети разлика, макар и може би малка, защото в единия случай със същото количество въздух вкарва 960 мл бензин, а в другия 980. Естествено това са фини настройки, които така или иначе до някъде при нашето каране нямат особено голям смисъл, защото така или иначе няма как да се настрои карбуратора за надморски височини от 300 до 2000 метра. Тия пинизи са по-скоро ако си караш на писта или в някой равнак
                  ЗА надморска височина си прав. За това как се настройва според маслото за първи път го чувам...
                  За това дали трябва да се сменят иглички и т.н не съм наясно до сега като съм настройвал иглата си нагласям резката според това колко искам д агори и т.н (не ,че е от толкова голямо значение) След това отварям доло чистя всичко от -до и най-накрая настройвам нивото.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Мнения за новият ми мотор. Husqvarna wr 360.

                    Първоначално публикуван от Helik Преглед на мнение
                    За да си 100% сигурен за свеща и за богатата смес, то ще трябва да сложиш нова такава. Защото доколкото имам спомен, 2Т моторетките когато веднъж ги задавиш, им остава неизгоряло масло по електрода на свеща и тогава се променя вида им и работата им. Благодаря за предложението за яйцата, но както повечето хора и аз не съм в Сф.
                    Нова свещ е на мотора одеве бяхме на пистата и го поръчках стабилно след това видях свеща , изглежда така все едно от магазина съм я взел сега без черно без нищо само се вижда малко ,че е мокра от бензина (но без цвят).
                    Благодаря за предложението за яйцата, но както повечето хора и аз не съм в Сф.-ЖИВОТ И ЗДРАВЕ САМО ДА Е И БЕНЗИН ЗА ХУСВАРНАТААА .

                    Коментар


                    • #25
                      От: Мнения за новият ми мотор. Husqvarna wr 360.

                      Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                      Тази свещ не говори за богата смес а говори за много масло което не изгаря. Доказва го и ауспуха.
                      Сега вече стоплих
                      Слагам му по около 30-35 на литър .
                      Благодаря много на всички който писаха мотора е супер за сега няма никакви проблеми дано си остане така!!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Мнения за новият ми мотор. Husqvarna wr 360.

                        Честито Възкресение Христово на всички.
                        Тези 30-35 на литър, не са ли малко множко??? Имам спомен, че трябва да е около 25 мл. масло на литър бензин, така че колегата chavetoo май е прав
                        SUZUKI DRZ SuperMoto

                        Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Мнения за новият ми мотор. Husqvarna wr 360.

                          Христос Воскресе на всички!!!
                          Колега маслото хич не ме притеснява дори и повечко да е нека чури отзад .
                          Днеска се качвах на Царев Връх и усетих силно как като загрее мотора от 70 коня става на 40 все едно от 360цц отива на 125ца защо?
                          Баща ми вика ,че е прегряван>? Като изтине няма ядове като карам 20тина км няма ядове и след това вече не може да изригне след средни обороти...Това където го кара мотора да изригне когато отвори клапата го няма когато загрее стабилно.? Дайте идеи как д го направя ,че искам винаги да се ползва пълната сила.
                          П.П Днеска Царев връх през снега през калища и какво ли още не минах около 80 км този път са реални не като по нагоре :д И ми изгоря 6 литра отиване и връщане -което пак ме прави много щастлив при положение ,че с хондата Хл 600 щях да изгоря към 8.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Мнения за новият ми мотор. Husqvarna wr 360.

                            Първоначално публикуван от Петър Богданов Преглед на мнение
                            Христос Воскресе на всички!!!
                            Колега маслото хич не ме притеснява дори и повечко да е нека чури отзад .
                            Днеска се качвах на Царев Връх и усетих силно как като загрее мотора от 70 коня става на 40 все едно от 360цц отива на 125ца защо?
                            Баща ми вика ,че е прегряван>? Като изтине няма ядове като карам 20тина км няма ядове и след това вече не може да изригне след средни обороти...Това където го кара мотора да изригне когато отвори клапата го няма когато загрее стабилно.? Дайте идеи как д го направя ,че искам винаги да се ползва пълната сила.
                            П.П Днеска Царев връх през снега през калища и какво ли още не минах около 80 км този път са реални не като по нагоре :д И ми изгоря 6 литра отиване и връщане -което пак ме прави много щастлив при положение ,че с хондата Хл 600 щях да изгоря към 8.
                            Не знам до колко е вярно, но съм слушал, че от прекалено много масло запичат сегментите, от което може да последва някоя беля...

                            П.П. Имаш много интересна машина - 360сс, 70hp, двутактова и гори на ръчка 8 на сто - тука има някаква магия или грешка в "уравнението"!?
                            Life is good... on a dirt bike!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Мнения за новият ми мотор. Husqvarna wr 360.

                              Абе не съм много запознат, ама какъв е варианта цилиндъра да е с риза ?
                              Не за друго, ами нали казват ,че мотора когато е с риза след като загрее ставал ''куц кон'' , тааа затова питам ?!?

                              П.п И аз моя го правя с риза и се надявам да има душичка , така или иначе не можах да намеря конктретно мнение на човек , карал един и същ мотор с никасил и риза, който да каже каква е разликата в държанието на мотора!
                              Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Мнения за новият ми мотор. Husqvarna wr 360.

                                Първоначално публикуван от Георги Гущеров - / Жокера / Преглед на мнение
                                Абе не съм много запознат, ама какъв е варианта цилиндъра да е с риза ?
                                Не за друго, ами нали казват ,че мотора когато е с риза след като загрее ставал ''куц кон'' , тааа затова питам ?!?

                                П.п И аз моя го правя с риза и се надявам да има душичка , така или иначе не можах да намеря конктретно мнение на човек , карал един и същ мотор с никасил и риза, който да каже каква е разликата в държанието на мотора!
                                Има разлика при малките кубатури при по -голямите не се усеща толкова ,но мен лично ме съмнява като загрее и ризата да се разширява примерно и да няма вървеж ..Възможно ли е клапата да прави някакви аномалии>?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X