От: KTM LC2 97г.
Здравейте фенове....покарах 2 дни през уикенда и съм много доволен от КТМ-а. Никъде не ме изостави и дори не изоставаше от РМЗ-а в групата.
За сега машината се представя добре.
Преди да тръгна реших малко да я обслужа като и гресирам някой детайли, проверка на гуми и окачване, спирачна система и водна система.
В петък поработих и върху филтърната кутия като я направих по проходна и улесних достъпа на свеж въздух, към въздушния филтър както добавих каиши за теглене, за сега отзад по късно и отпред.
Натоварих мотора и пристигнах в Кърджали вечерта, като на следващият ден (събота) уговорката за каране беше към 10 на мотопистата. Станах към 06:30 сутринта и още докато е свежо помогнах на един приятел да му сменим гумите на Хондата, човека кара Хускварна която естествено отказа да запали и се наложи спешно шосейката да става горски. И така на ХЛ-а му обухме едни таралежки и бяхме в 10 на мотопистата, дойде гида ни - Станко и ни попита какво ни се кара, мен ми беше все тая, щото така или иначе не познавах района. Тръгнахме на една лека разходка (за съжаление нямам трак от ГПС-а), защото просто не ползвахме тогава, а карахме "свободно" без посока и маршрут. Имахме една цел да достигнем язовир Кърджали през горите, като направим един широк завой покрай града. Моторчето ми се държеше добре и никъде не показа признаци на умора, даже се изненадах защото нито веднъж не светна лампата за температурата
...С указания на местните в района, лека по лека се предвижвахме. Гида ни постоянно ни подвикваше когато изоставахме - "офроуд-офроуд-офроуд"
Така че никой не изоставаше и се раздаваше яко газ. При една от почивките ни в с. Широко Поле, един от местните изрази желание да ми купи мотора и беше готов да носи парите от тях, но аз му отказах. Веднага му предложих машината на Станко - РМЗ 2008г. и почти го бях пазарил за 5 бона когато дойде Станко и вдигна мизата на 5500 с екипировката
, човека се обърна да си пие бирата и сделката пропадна
. От там по коритото на една пресъхнала реката навлязохме в гората и по указния на овчари ( които учудващо много се радваха да ни видят и ни махаха приятелски) Достигнахме село Солище и микро язовир Иванци, от там се покатерихме до село Чифлик и след това "завихме" към през село Срединка и се озовахме на яз. Кърджали. Пристигнахме там към 14:30 и се паркирахме на единият от плаващите ресторанти "Моби Дик" да починем малко, хората ни гледаха като извън земни и понеже беше голяма жега разхвърляхме екипировка. Едно от момчетата даже си свали и ботушите и масите около нас взеха да се опразват 

. Естествено умората си каза думата и след литър вода и малко храна бяхме като пребити, а и беше доста жега. Групата се разпадна защото всеки реши да свърши нещо полезно следобеда , макар че мен ми се караше здраво, но не познавам района и реших да не рискувам.
Така мина първия ден - километри някъде около 75км. - по километраж на Хондата
Втория ден трябваше да направим едно ранно каране и към 7 сутринта бях на линия с машината. Станко беше заминал за с. Горски Извор да кара на мото трасе някакво и бяхме само аз и Стойко с ХЛ-а. Той имаше работа към 11 в г. Хасково така че карането трябваше да бъде на къса дистанция и доста бързо, но все пак каране
....Сложих малко бензин останал ми от предния ден в тубата, запалих машината и поехме в посока мотопистата като отправна точка. Идеята беше да тръгнем от нея, през Каменната сватба, селото над нея, и после през гората да се озовем на релейната станция над града. Карането мина перфектно, като по магистрала, рано сутрин, чист въздух, тишина - кеф....Прстигнахме в подножието на кулата и направихме една почивка от 10-15мин,. да починем и ние и машините. Ктм-ма отново показа мускули и вървеше мъжката което още повече ме зарадва и направи карането уникално за мен.
От кулата се разкрива гледка към цялата котловина на гр. Кърджали и естествено беше да е място за свалки и романтика. Най логично снимах това което видях в краката си - чаша кафе, кутия цигари и презерватив
Идилия
.
Времето беше напреднало и трябваше да тръгваме, по бързите пътеки се озовахме до с.Солище, а след него по една друга пътека Стойко ме изведе до мотопистата от която аз се прибрах до базата си да си прибирам мотора. Това ми беше карането, като втория ден бяхме изминали около 30-35км. за два часа и малко каране, с 2-3 падания и много забава.
Ами това е, кефа си е голям. Сега малко морета 1 седмица и после пак в гората
.
Ето малко снимки, за съжаление имаше много готини моменти но нямаше кой да снима и снимах аз, когато имах възможност.

- Почивка над с. Широко Поле, малко по надолу валяха офери към моторите от местните.

- на тази чешма спряхме да почиваме, мен ме беше ужилила пчела и Стойко ми каза да натъркам ужиленото с бензин, Станко отговори че така става -"Бензин в кръвта" - за базик подейства....хитро
- Тръгваме си от яз. Кърджали - всеки си хваща пътя в живота 
Снимки от ден втори:
Идилия, гледка, кафе, цигара и Дюрекс 


Втория ден бяхме само двамата, но пак изкарахме забавно, беше доста жега и Стойко караше по къси гащета
със широки крачоли за ужас на жените от селата.
Ами това е за сега, след промяната на филтърната кутия, навих винтовете на клапата до дупка, жило 1 е навито до край надолу а жило 2 е опънато максимално, ( на колегите с Ямахи е обратно ) машината е доста по различна, няма голямо отражение на разхода на гориво. Върви добре, и горе долу взех да и свиквам да я вкарвам в обороти със съеднител, кара се като колело, лека и забавна.
Ако ви интересува нещо питайте
Здравейте фенове....покарах 2 дни през уикенда и съм много доволен от КТМ-а. Никъде не ме изостави и дори не изоставаше от РМЗ-а в групата.
За сега машината се представя добре.
Преди да тръгна реших малко да я обслужа като и гресирам някой детайли, проверка на гуми и окачване, спирачна система и водна система.
В петък поработих и върху филтърната кутия като я направих по проходна и улесних достъпа на свеж въздух, към въздушния филтър както добавих каиши за теглене, за сега отзад по късно и отпред.
Натоварих мотора и пристигнах в Кърджали вечерта, като на следващият ден (събота) уговорката за каране беше към 10 на мотопистата. Станах към 06:30 сутринта и още докато е свежо помогнах на един приятел да му сменим гумите на Хондата, човека кара Хускварна която естествено отказа да запали и се наложи спешно шосейката да става горски. И така на ХЛ-а му обухме едни таралежки и бяхме в 10 на мотопистата, дойде гида ни - Станко и ни попита какво ни се кара, мен ми беше все тая, щото така или иначе не познавах района. Тръгнахме на една лека разходка (за съжаление нямам трак от ГПС-а), защото просто не ползвахме тогава, а карахме "свободно" без посока и маршрут. Имахме една цел да достигнем язовир Кърджали през горите, като направим един широк завой покрай града. Моторчето ми се държеше добре и никъде не показа признаци на умора, даже се изненадах защото нито веднъж не светна лампата за температурата







Така мина първия ден - километри някъде около 75км. - по километраж на Хондата
Втория ден трябваше да направим едно ранно каране и към 7 сутринта бях на линия с машината. Станко беше заминал за с. Горски Извор да кара на мото трасе някакво и бяхме само аз и Стойко с ХЛ-а. Той имаше работа към 11 в г. Хасково така че карането трябваше да бъде на къса дистанция и доста бързо, но все пак каране

От кулата се разкрива гледка към цялата котловина на гр. Кърджали и естествено беше да е място за свалки и романтика. Най логично снимах това което видях в краката си - чаша кафе, кутия цигари и презерватив


Времето беше напреднало и трябваше да тръгваме, по бързите пътеки се озовахме до с.Солище, а след него по една друга пътека Стойко ме изведе до мотопистата от която аз се прибрах до базата си да си прибирам мотора. Това ми беше карането, като втория ден бяхме изминали около 30-35км. за два часа и малко каране, с 2-3 падания и много забава.
Ами това е, кефа си е голям. Сега малко морета 1 седмица и после пак в гората

Ето малко снимки, за съжаление имаше много готини моменти но нямаше кой да снима и снимах аз, когато имах възможност.

Снимки от ден втори:

Ами това е за сега, след промяната на филтърната кутия, навих винтовете на клапата до дупка, жило 1 е навито до край надолу а жило 2 е опънато максимално, ( на колегите с Ямахи е обратно ) машината е доста по различна, няма голямо отражение на разхода на гориво. Върви добре, и горе долу взех да и свиквам да я вкарвам в обороти със съеднител, кара се като колело, лека и забавна.
Ако ви интересува нещо питайте


Коментар