Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM LC2 97г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: KTM LC2 97г.

    Здравейте фенове....покарах 2 дни през уикенда и съм много доволен от КТМ-а. Никъде не ме изостави и дори не изоставаше от РМЗ-а в групата.
    За сега машината се представя добре.

    Преди да тръгна реших малко да я обслужа като и гресирам някой детайли, проверка на гуми и окачване, спирачна система и водна система.
    В петък поработих и върху филтърната кутия като я направих по проходна и улесних достъпа на свеж въздух, към въздушния филтър както добавих каиши за теглене, за сега отзад по късно и отпред.

    Натоварих мотора и пристигнах в Кърджали вечерта, като на следващият ден (събота) уговорката за каране беше към 10 на мотопистата. Станах към 06:30 сутринта и още докато е свежо помогнах на един приятел да му сменим гумите на Хондата, човека кара Хускварна която естествено отказа да запали и се наложи спешно шосейката да става горски. И така на ХЛ-а му обухме едни таралежки и бяхме в 10 на мотопистата, дойде гида ни - Станко и ни попита какво ни се кара, мен ми беше все тая, щото така или иначе не познавах района. Тръгнахме на една лека разходка (за съжаление нямам трак от ГПС-а), защото просто не ползвахме тогава, а карахме "свободно" без посока и маршрут. Имахме една цел да достигнем язовир Кърджали през горите, като направим един широк завой покрай града. Моторчето ми се държеше добре и никъде не показа признаци на умора, даже се изненадах защото нито веднъж не светна лампата за температурата ...С указания на местните в района, лека по лека се предвижвахме. Гида ни постоянно ни подвикваше когато изоставахме - "офроуд-офроуд-офроуд" Така че никой не изоставаше и се раздаваше яко газ. При една от почивките ни в с. Широко Поле, един от местните изрази желание да ми купи мотора и беше готов да носи парите от тях, но аз му отказах. Веднага му предложих машината на Станко - РМЗ 2008г. и почти го бях пазарил за 5 бона когато дойде Станко и вдигна мизата на 5500 с екипировката , човека се обърна да си пие бирата и сделката пропадна. От там по коритото на една пресъхнала реката навлязохме в гората и по указния на овчари ( които учудващо много се радваха да ни видят и ни махаха приятелски) Достигнахме село Солище и микро язовир Иванци, от там се покатерихме до село Чифлик и след това "завихме" към през село Срединка и се озовахме на яз. Кърджали. Пристигнахме там към 14:30 и се паркирахме на единият от плаващите ресторанти "Моби Дик" да починем малко, хората ни гледаха като извън земни и понеже беше голяма жега разхвърляхме екипировка. Едно от момчетата даже си свали и ботушите и масите около нас взеха да се опразват . Естествено умората си каза думата и след литър вода и малко храна бяхме като пребити, а и беше доста жега. Групата се разпадна защото всеки реши да свърши нещо полезно следобеда , макар че мен ми се караше здраво, но не познавам района и реших да не рискувам.
    Така мина първия ден - километри някъде около 75км. - по километраж на Хондата

    Втория ден трябваше да направим едно ранно каране и към 7 сутринта бях на линия с машината. Станко беше заминал за с. Горски Извор да кара на мото трасе някакво и бяхме само аз и Стойко с ХЛ-а. Той имаше работа към 11 в г. Хасково така че карането трябваше да бъде на къса дистанция и доста бързо, но все пак каране ....Сложих малко бензин останал ми от предния ден в тубата, запалих машината и поехме в посока мотопистата като отправна точка. Идеята беше да тръгнем от нея, през Каменната сватба, селото над нея, и после през гората да се озовем на релейната станция над града. Карането мина перфектно, като по магистрала, рано сутрин, чист въздух, тишина - кеф....Прстигнахме в подножието на кулата и направихме една почивка от 10-15мин,. да починем и ние и машините. Ктм-ма отново показа мускули и вървеше мъжката което още повече ме зарадва и направи карането уникално за мен.
    От кулата се разкрива гледка към цялата котловина на гр. Кърджали и естествено беше да е място за свалки и романтика. Най логично снимах това което видях в краката си - чаша кафе, кутия цигари и презерватив Идилия .

    Времето беше напреднало и трябваше да тръгваме, по бързите пътеки се озовахме до с.Солище, а след него по една друга пътека Стойко ме изведе до мотопистата от която аз се прибрах до базата си да си прибирам мотора. Това ми беше карането, като втория ден бяхме изминали около 30-35км. за два часа и малко каране, с 2-3 падания и много забава.

    Ами това е, кефа си е голям. Сега малко морета 1 седмица и после пак в гората.

    Ето малко снимки, за съжаление имаше много готини моменти но нямаше кой да снима и снимах аз, когато имах възможност.


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13082011(001).jpg
Прегледи:1
Размер:182.6 КБ
ID:5296012Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13082011.jpg
Прегледи:1
Размер:202.8 КБ
ID:5296017 - Почивка над с. Широко Поле, малко по надолу валяха офери към моторите от местните.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13082011(003).jpg
Прегледи:1
Размер:232.9 КБ
ID:5296014Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13082011(005).jpg
Прегледи:1
Размер:168.1 КБ
ID:5296016 - на тази чешма спряхме да почиваме, мен ме беше ужилила пчела и Стойко ми каза да натъркам ужиленото с бензин, Станко отговори че така става -"Бензин в кръвта" - за базик подейства....хитро

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:174928_2116922013860_1570021172_32102158_2505257_o.jpg
Прегледи:1
Размер:155.9 КБ
ID:5296011 - Тръгваме си от яз. Кърджали - всеки си хваща пътя в живота


    Снимки от ден втори:


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14082011(001).jpg
Прегледи:1
Размер:284.9 КБ
ID:5296018 Идилия, гледка, кафе, цигара и Дюрекс Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14082011(002).jpg
Прегледи:1
Размер:130.7 КБ
ID:5296019Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14082011(003).jpg
Прегледи:1
Размер:120.8 КБ
ID:5296020
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14082011(004).jpg
Прегледи:1
Размер:165.9 КБ
ID:5296021Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14082011.jpg
Прегледи:1
Размер:176.6 КБ
ID:5296022 Втория ден бяхме само двамата, но пак изкарахме забавно, беше доста жега и Стойко караше по къси гащета със широки крачоли за ужас на жените от селата.

    Ами това е за сега, след промяната на филтърната кутия, навих винтовете на клапата до дупка, жило 1 е навито до край надолу а жило 2 е опънато максимално, ( на колегите с Ямахи е обратно ) машината е доста по различна, няма голямо отражение на разхода на гориво. Върви добре, и горе долу взех да и свиквам да я вкарвам в обороти със съеднител, кара се като колело, лека и забавна.
    Ако ви интересува нещо питайте
    Прикачени файлове
    Който оцелее ще закусва!

    Коментар


    • #47
      От: KTM LC2 97г.

      Колега супер сте си изкарали благородно ви завиждам.Моторетката много се кефя с какъв мерак се занимаваш с нея и как я подържаш продължавай все така.
      Поздрави
      Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

      Коментар


      • #48
        От: KTM LC2 97г.

        Здравейте колеги, отдавна не бях писал в темата че моторчето мина на заден план, но тези дни имах малко време и се заиграх с него.

        Доста четох че проблеми прави регулатора и реших малко да го подобря.

        От една стара видеокарта реших да изкормя вентилаторчето и да ползвам него. То е 12В и ще ме улесни доста а и монтажа е елементарен.
        За захват използвах болтовете от самото вентилаторче като ги навих в ребрата, стана доста здраво. Самото место на регулатора е на доста навряно място точно под резервоара, над рамката и е доста защитено от вода, кал и друга мизерия, от друга страна не знам защо там са го навряли, като според мен не се обдухва достатъчно добре, но все пак от КТМ си знаят най-добре.

        Захранване взех от датчика за масло. Получава се следното. Давам контакт, датчика задейства и тогава тръгва вентилатора. Така че няма да имам нежелани консумации ако го забравя на контакт.

        Ето 1-2 снимки на въпросното чудо....

        След месец ще разглобя за проверка на системата и ако видя проблеми места ще мисля друго охлаждане или отстраняване на вентилатора и ще преместя радиатора на по хладно място.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:07092011396.jpg
Прегледи:1
Размер:145.4 КБ
ID:5302169Натиснете снимката за да я уголемите

Име:07092011397.jpg
Прегледи:1
Размер:146.0 КБ
ID:5302170Натиснете снимката за да я уголемите

Име:07092011398.jpg
Прегледи:1
Размер:104.8 КБ
ID:5302171
        Който оцелее ще закусва!

        Коментар


        • #49
          От: KTM LC2 97г.

          Пичове някой има ли идея как да разбера дали работи помпата за масло. Миналия ден както карах и светна лампата че няма масло в казанчето, а то е пълно.

          Който оцелее ще закусва!

          Коментар


          • #50
            От: KTM LC2 97г.

            Сипваш в резервоара бензин смесен с масло и откачаш маркуча от карбуратора, този който идва от помпичката палиш и ако хвърля работи.
            Yamaha WR 200

            Коментар


            • #51
              От: KTM LC2 97г.

              Проверих помпата и си работи, датчика беше дал фира, смених го и всичко се оправи
              Който оцелее ще закусва!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X