Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM LC2 97г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KTM LC2 97г.

    Здравейте колеги, преди седмица се сдобих с КТМ ЛЦ2 125 2Т, новак съм още, до скоро карах Тенере но ми се искаше нещо по леко и 2т за да си намеря мотора като за мен.
    Моторчето като за начинаещ според мен става и ще ме носи, като му свикна и започна да го карам на 100% ще го сменям с друго но засега е това.
    Четох във форума че двигателя е от Ямаха ДТ125, четох доста теми за Ямахата благодарение на Жоро Донечки , но имам още въпросителни, надявам се да ми помогнете.

    Като начало си търся мануал за модела, търсих но не намирам.

    КТМ - дали са правили нещо или направо копи- пейст от Ямаха - двигател, окачвания и т.н, спирачните апарати са ми Брембо, на Ямахата май са японски, дали това са разликите само.

    Мотора ми е модел 97г. С разделно мазане - то как се представя и дали да го ползвам или да си мешам ако има разлика с това на Ямаха ( ако е като него - четох темите и съм наясно).

    Някой да каже впечатления от модела ако е карал, как се представя, слабости и т.н (четох темите където се сравнява Ямаха със други модели, но ми се иска да се изкаже човек карал КТМ-а ).

    Има ли проблеми със токовете (комутатора) както при Ямаха, или КТМ са работили над този проблем.

    Има ли начин да проверя за проблем със буталото ( или двигателя) без да отварям мотора - пушеци ( не пуши по принцип като го карам),тракане на загрял - студен, трудно палене (стартера ми прави 3-4 об. преди да запали).

    Има лампа която показва температура - момчето ми каза, че когато започне да прегрява лампата светва, питах го какво да правя, той ми каза като започне да святка да давам газ за да се развърти водната помпа и да охлади. Незнам дали е нормално това (търся мануала за да проверя)

    Четох че на Ямахите им светкали лампите за масло на свободна, на моя нищо не свети на свободна- това дали е проблем.


    Благодаря ви предварително.
    Който оцелее ще закусва!

  • #2
    От: KTM LC2 97г.

    Първоначално публикуван от БИЖО БИЖЕВ Преглед на мнение
    ( не пуши по принцип като го карам)
    Това не е добре
    Четох че на Ямахите им светкали лампите за масло на свободна, на моя нищо не свети на свободна- това дали е проблем.
    Да, така е . На свободна свети, а на скорост си изгасва ( освен ако маслото е под нивото на датчика ).
    Аз предпочитам да му слагам маслото с бензина, по-сигурно е
    Поздрави и успех!
    Yamaha WR 200

    Коментар


    • #3
      От: KTM LC2 97г.

      Мотора си пуши но не яката, затова така съм написал. Иначе как да го разбера дали нещата с мешането са нормални.

      За другите неща можеш ли да ми дадеш някакво инфо.
      Който оцелее ще закусва!

      Коментар


      • #4
        От: KTM LC2 97г.

        Първоначално публикуван от БИЖО БИЖЕВ Преглед на мнение
        Мотора си пуши но не яката, затова така съм написал. Иначе как да го разбера дали нещата с мешането са нормални.

        За другите неща можеш ли да ми дадеш някакво инфо.
        Ами имам такава Ямаха, знам доста за нея. С КТМ нямам никакъв опит.
        На японците спирачките са Nissin, КТМ както си казал- Brembo. И двете марки са добри.
        По принцип не е много хубаво да свети лампата за температурата ( ), но ако това стане, не трябва да гасиш мотора веднага (може да се получи деформация в двигателя ), трябва да поработи и да се охлади.
        Ако ти върши работа, имам мануал за ДТ 125 2000 г.
        Yamaha WR 200

        Коментар


        • #5
          От: KTM LC2 97г.

          Ако няма да ти е проблем, бих искал да погледна мануала който имаш.

          За температурата, на мен не ми е светила лампата все още, защото съм твърде начинаещ за да го пържа доволно, но да си питам и да знам когато се случи
          Който оцелее ще закусва!

          Коментар


          • #6
            От: KTM LC2 97г.

            Дай мейл да ти го пратя.
            Yamaha WR 200

            Коментар


            • #7
              От: KTM LC2 97г.

              Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
              Дай мейл да ти го пратя.
              Качи го в някой сайт и дай линк. И на други може да е полезен

              Коментар


              • #8
                От: KTM LC2 97г.

                http://www.2shared.com/document/nnZiSa-k/U3MBE7.html
                Yamaha WR 200

                Коментар


                • #9
                  От: KTM LC2 97г.

                  Супер, ще го разгледам обстойно.
                  И вероятно пак ще задавам въпроси
                  Който оцелее ще закусва!

                  Коментар


                  • #10
                    От: KTM LC2 97г.

                    Вчера реших да си сменя ватата на гърнето и О, ужас - отварям го и..... празно, няма вата, няма перфорирана тръба...кошмар.

                    Звъннах 2-3 телефона и все няма, няма, няма...накрая се обадих в Аспо и си поръчах да ми направят във завода им. И за да съм сигурен че няма да пропадне карането във събота и неделя, минах през М комплекта, пичовете се оказаха готини и като ми разбраха проблема, ми дадоха едно старо средно гърне вероятно от Тико, ще го разрежа за да му взема перфорацията и да си направя моето, ако между временно от Аспо ми произведат новата ще монтирам нея.

                    Занимавки кво да правиш
                    Който оцелее ще закусва!

                    Коментар


                    • #11
                      От: KTM LC2 97г.

                      А вата имаш ли ?
                      Ако нямаш, може да ползваш минерална за изолации, пак върши работа
                      Поздрави!
                      Yamaha WR 200

                      Коментар


                      • #12
                        От: KTM LC2 97г.

                        Драмата с гърнето свърши

                        Вата си купих за 25лв. пакета, от магазин на "Полини" , срязохме гърнето със колегата, изкарахме му перфорираната тръба, която за мой късмет по дължина пасна точно на моето гърне. Малко пилене и заварки, после нова вата и обратно в кожуха, една смела заварка и гърнето стана, отне ми точно 2 часа процедурата но съм доволен, мотора започна да работи доста по различно и гласът му се промени и стана приятен за ухото ..

                        Иначе ходих и разпитвах на доста места където правят и се занимават със ауспуси, обясниха ми че за да ми направят перфорирана тръба, трябва да дам поръчка в някой от заводите и БГ, които имат машина наречена "Кълвач" която да перфорира ламарината, после да се извие до цилиндър, в желано от мен Ф, следва една заварка и е готова, обаче цената е между 80-100лв. за 50см. което направо ме отказа, защото за тия пари щях да си намеря цяло гърне. Но така или иначе се справих, за сведение спокойно може да се ползва перфорирана тръба от средно гърне на коли от най малката кубатура, 1000куб. - 900куб. и т.н при тях тръбата е Ф38 което поне за моя мотор се оказа достатъчно.

                        Сега обаче друго ме гложди и търся съдействие.

                        Като сглобих мотора и реших да проверя до къде е нивото на маслото във ск. кутия, всичко хубаво но аз масло не видя........накланях доста мотора докато се появи нещо на прозореца. Обаче като го пуснах от стойка (аз съм със централна стойка, не пачи крак. ) и маслото се появи, и показа малко под средата на прозорчето, ха сега де?

                        Като е на стойка масло няма, като е на гуми масло се появява? Някви идеи.
                        Който оцелее ще закусва!

                        Коментар


                        • #13
                          От: KTM LC2 97г.

                          Първоначално публикуван от БИЖО БИЖЕВ Преглед на мнение
                          Като сглобих мотора и реших да проверя до къде е нивото на маслото във ск. кутия, всичко хубаво но аз масло не видя........накланях доста мотора докато се появи нещо на прозореца. Обаче като го пуснах от стойка (аз съм със централна стойка, не пачи крак. ) и маслото се появи, и показа малко под средата на прозорчето, ха сега де?

                          Като е на стойка масло няма, като е на гуми масло се появява? Някви идеи.
                          Сменяй маслото да си спокоен
                          Но първо източи старото много хубаво!

                          Между другото ако двигателя ти изглежда така -

                          си е точно двигател Ямаха 125.
                          Yamaha WR 200

                          Коментар


                          • #14
                            От: KTM LC2 97г.

                            мда същия е, ама с табелка КТМ
                            Който оцелее ще закусва!

                            Коментар


                            • #15
                              От: KTM LC2 97г.

                              Събота и неделя го карах яко и съм много доволен от моторчето.
                              Обаче имам въпроси пак )

                              Къде в София може да ми изправят каплите защото мисля че има за изправяне и спици за натягане? Също така от къде може да си взема спица, че една даде фира, за предна капла става дума?
                              Който оцелее ще закусва!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X