Здравейте колеги, преди седмица се сдобих с КТМ ЛЦ2 125 2Т, новак съм още, до скоро карах Тенере но ми се искаше нещо по леко и 2т за да си намеря мотора като за мен.
Моторчето като за начинаещ според мен става и ще ме носи, като му свикна и започна да го карам на 100% ще го сменям с друго но засега е това.
Четох във форума че двигателя е от Ямаха ДТ125, четох доста теми за Ямахата благодарение на Жоро Донечки , но имам още въпросителни, надявам се да ми помогнете.
Като начало си търся мануал за модела, търсих но не намирам.
КТМ - дали са правили нещо или направо копи- пейст от Ямаха - двигател, окачвания и т.н, спирачните апарати са ми Брембо, на Ямахата май са японски, дали това са разликите само.
Мотора ми е модел 97г. С разделно мазане - то как се представя и дали да го ползвам или да си мешам ако има разлика с това на Ямаха ( ако е като него - четох темите и съм наясно).
Някой да каже впечатления от модела ако е карал, как се представя, слабости и т.н (четох темите където се сравнява Ямаха със други модели, но ми се иска да се изкаже човек карал КТМ-а ).
Има ли проблеми със токовете (комутатора) както при Ямаха, или КТМ са работили над този проблем.
Има ли начин да проверя за проблем със буталото ( или двигателя) без да отварям мотора - пушеци ( не пуши по принцип като го карам),тракане на загрял - студен, трудно палене (стартера ми прави 3-4 об. преди да запали).
Има лампа която показва температура - момчето ми каза, че когато започне да прегрява лампата светва, питах го какво да правя, той ми каза като започне да святка да давам газ за да се развърти водната помпа и да охлади. Незнам дали е нормално това (търся мануала за да проверя)
Четох че на Ямахите им светкали лампите за масло на свободна, на моя нищо не свети на свободна- това дали е проблем.
Благодаря ви предварително.
Моторчето като за начинаещ според мен става и ще ме носи, като му свикна и започна да го карам на 100% ще го сменям с друго но засега е това.
Четох във форума че двигателя е от Ямаха ДТ125, четох доста теми за Ямахата благодарение на Жоро Донечки , но имам още въпросителни, надявам се да ми помогнете.
Като начало си търся мануал за модела, търсих но не намирам.
КТМ - дали са правили нещо или направо копи- пейст от Ямаха - двигател, окачвания и т.н, спирачните апарати са ми Брембо, на Ямахата май са японски, дали това са разликите само.
Мотора ми е модел 97г. С разделно мазане - то как се представя и дали да го ползвам или да си мешам ако има разлика с това на Ямаха ( ако е като него - четох темите и съм наясно).
Някой да каже впечатления от модела ако е карал, как се представя, слабости и т.н (четох темите където се сравнява Ямаха със други модели, но ми се иска да се изкаже човек карал КТМ-а ).
Има ли проблеми със токовете (комутатора) както при Ямаха, или КТМ са работили над този проблем.
Има ли начин да проверя за проблем със буталото ( или двигателя) без да отварям мотора - пушеци ( не пуши по принцип като го карам),тракане на загрял - студен, трудно палене (стартера ми прави 3-4 об. преди да запали).
Има лампа която показва температура - момчето ми каза, че когато започне да прегрява лампата светва, питах го какво да правя, той ми каза като започне да святка да давам газ за да се развърти водната помпа и да охлади. Незнам дали е нормално това (търся мануала за да проверя)
Четох че на Ямахите им светкали лампите за масло на свободна, на моя нищо не свети на свободна- това дали е проблем.
Благодаря ви предварително.
Коментар