Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Yamaha DT 125

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Yamaha DT 125

    Здравейте, днес оглеждах едно ДТ да го купувам, интересува ме следното- нормално ли е да не се изфорсира на повече от 7000 оборота, при положение , че оборотомера е до 13000 ?
    Отворих капачката на YPVS-a и при подаване на газта жилата завъртаха клапата ..... какво може да не му е в ред ?
    2015 KTM EXC 450 six days Argentina
    Toyota Land Cruiser KDJ 125

    Коментар


    • #32
      До: Yamaha DT 125

      Възможно е :
      -задръстен въздушен филтър
      -лоша горивна смес (настройва се от карбуратора му)
      -лоша свещ (рядкост)
      -това ,че работи YVPS клапата незначи ,че работи както трябва (настройва се според ръководството което е доста разпространено в интернет "Yamaha DT125R Service Manual 1988 1st Edition 3BN-ME1.pdf")

      Според мен проблема е или в горивната смес или в YVPS-a но и двете подлежат на настройка от компетентно лице.

      Коментар


      • #33
        До: Yamaha DT 125

        Еми моито дт "лека му пръст" имаше същиа проблем но беше от друго при тях на рамката под резервоара има една кутия вав която идва жилото на гаста от там то се раздвоява едната част отива във карборатора на иглата а другата отива на смесителят демек колкото гас дадеш да влезе бензин толкова и масло и ми беше заяло жилото там и не стигаше и до 7000оборота виж може да е и от това.




        ----------------------------
        "LET THE GOOD TIME ROLL"
        ----------------------------
        LIVE TO RIDE/RIDE TO LIVE

        Коментар


        • #34
          До: Yamaha DT 125

          Първоначално публикуван от vladko33 Преглед на мнение
          Здравейте, днес оглеждах едно ДТ да го купувам, интересува ме следното- нормално ли е да не се изфорсира на повече от 7000 оборота, при положение , че оборотомера е до 13000 ?
          Отворих капачката на YPVS-a и при подаване на газта жилата завъртаха клапата ..... какво може да не му е в ред ?
          Така както го обясняваш,ми се струва(не съм на 100% сигорен) че е електроника.Имах подобни ороблеми с една Каджива 125.

          Коментар


          • #35
            До: Yamaha DT 125

            Клапата може да работи но трябва да си я регулираш от жилата ,наи сигурно по метода на изпитването ,пипаш и пробваш след това .Иначе клапата на DT то е на ток, и цилиндъра на DT 125 не с никасил исе прави много лесно ремонт за.

            Коментар


            • #36
              До: Yamaha DT 125

              и аз имам едно ДТ и искам да попитам дали някои може да намери пластмасите от страни на резержоара кудето седат ..... защото реших да го стегна и да го продавам и изобщо някои ако има някакви консумативи за него да пише .... благодаря предварително...
              [url]http://snimka.bg/album.php?album_id=64575&photo=1[/url]

              Коментар


              • #37
                До: Yamaha DT 125

                Здравейте.
                имам един два вапроса за дт125:
                1. до колко оборота е нормално да се форсира този мотор?
                2. как точно се регулира болта за сместа на карборатора моля някой който разбира да пише.
                Благодаря предварително.

                Коментар


                • #38
                  До: Yamaha DT 125

                  Какво рабираш под форсира ? на място ли колко оборота развива или в движение? 2Т двигател не е проблем да работи на 10 та дори и 12 хил. оборота, някой ендуро модели имат изключвател, за твоя незнам.
                  Карбуратора и по точно горивната смес се регулира с жигльори а не с болтче. Болтче има за въздуха при ниски обороти което трябва да е на 1.5 оборота, ако си на високо може и 2, и другото болтче е за оборотите на презен ход.
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #39
                    До: Yamaha DT 125

                    Да на място колко оборота е нормално да развива дт125 защото моят не развива повече от 9000 това нормално ли е.
                    А относно жигльорите интересува ме този за горивната смес.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Yamaha DT 125

                      Трудно ми е да ти кажа за този мотор конкретно но мисля че 9000 са малко. Причините може да са много, нерегулиран карбуратор, блокирала изпускателна клапа, свещ ......
                      За карбуратора най добре е да си намериш мануала на мотора и там дават всички размери жигльори и игли щото на уцелване трудно ще постигнеш нещо.
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #41
                        До: Yamaha DT 125

                        И аз мисля че са малко 9000 просто защото оборотомерът му е до 13000 който не са кои знае какво за 2т двигател.Искам да е ясно,че не се опитвам да го направя да вдига 13000 за да го карам с толкова наясно съм, че това е вредно за двигателя но просто ми се струва, че мотора ми гори доста повече от колкото трябва.А относно възможните причини изпускателната клапа се движи на 6000 оборота се завърта а карборатора сам го реголирал както ме посаветва, въздушният филтар е чист.Самнявам се , че аспухът е запушен но пък звука ми се струва нормален а и димът от ауспуха излиза бързо и рязко, свеща ми е точно каквато пише в мануала.Ще се радвам ако ме посаветвате от каде да започна и кои според вас са най-вероятните причини.

                        Благодаря предварително.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Yamaha DT 125

                          Здравейте пак сега имам друг въпрос а той е с какво може да се замести специалното масло за въздушни филтри? Питам защото най-близкият магазин от които мага да си купя ми е на 50 км.

                          Благодаря предварително.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Yamaha DT 125

                            Първоначално публикуван от dt 125 Преглед на мнение
                            Здравейте пак сега имам друг въпрос а той е с какво може да се замести специалното масло за въздушни филтри? Питам защото най-близкият магазин от които мага да си купя ми е на 50 км.

                            Благодаря предварително.
                            Елементарно Уотсън - с масло за двутактова смес
                            Ще трябва да го миеш по-често обаче.
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #44
                              До: Yamaha DT 125

                              A бе това маслото за филтри е доста лепкаво. А това за 2т смес няма ли да му дойде редичко. Аз те разбирам защо казваш с 2т мало та евентуално като попада в карба да се смесва с бензи на и да няма запушваня. Но най добре измини тези 50км и си купи 2л масло за филтри та да ти е мирна главата.
                              KAWASAKI Let the good times roll

                              Коментар


                              • #45
                                До: Yamaha DT 125

                                По всички менуали за по-старите мотори омасляването на филтъра го дават да се прави с гъсто трансмисионно масло - 80W90...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X