До: Взех си Yamaha DT 125 и имам няколко въпроса
Митков не съм 100% сигурен но ми се върти в главата че при каране на постоянна пълна газ проблемът беше че обеднява сместа откъм масло, а не че идва повече въздух и по-малко смес масло+бензин. Може и да греша де, но идеята ми е че при такова задиране от каране дълго време на пълна газ щеше да има постепенно прегряване, от типа който оставя надлъжни черти отстрани на буталото.
Тук на снимката направо си има разпадане на алуминия, което става при детонация и при влизане на охладителна течност в цилиндъра.
Митков не съм 100% сигурен но ми се върти в главата че при каране на постоянна пълна газ проблемът беше че обеднява сместа откъм масло, а не че идва повече въздух и по-малко смес масло+бензин. Може и да греша де, но идеята ми е че при такова задиране от каране дълго време на пълна газ щеше да има постепенно прегряване, от типа който оставя надлъжни черти отстрани на буталото.
Тук на снимката направо си има разпадане на алуминия, което става при детонация и при влизане на охладителна течност в цилиндъра.
..то и сега като нямат компресори..май пак е същата но не е чак толкова фрапиращо голяма разликата
..ТВА не го бях чувал..
Отгоре точно в средата има дупка колкото 2 стотинки,все едно е прогорено с електрожен!Цилиндъра също е понадран.Някои ако знае каква може да е причината ще съм му много благодарен да сподели!И евентуално от каде може да си купа бутало(сегменти) е да се шлаифа цилиндъра.
Коментар