Интересува ме м/у карборатора и цилиндъра на мотора има едно като маркуч който отива в едно казанче под резервоара което няма нито капачка нито дупка това някакъв уред за вакум ли е защотото аз така си го обяснявам.а също така след него в цилиндъра влизат едни като човчици те за какво служат ,защото вега не дърпа бензин тече си от резервоара карборатора е идеално чист а неще да тегли като му сипя малко през свеща пали и работи докато го изгори и не тегли после и гасне имате ли идея откакво може да е ?Благодаря предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Yamaha DT 125
Свий
X
-
Re: Yamaha DT 125
Първоначално публикуван от venkata2 Преглед на мнениезащото вега не дърпа бензин тече си от резервоара карборатора е идеално чист а неще да тегли като му сипя малко през свеща пали и работи докато го изгори и не тегли после и гасне имате ли идея откакво може да е ?Благодаря предварително
-
Re: Yamaha DT 125
Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнениеКазваш, че тече от резервоара, ама дали е достатъчно. Като отвориш газта до край си трябва по-сериозен приток, а ако има задръстена цедка или кранче може да не се храни достатъчно карборатора и тогава глъхне, дори може и да ти изгасне.Ти виждаш наклон и питаш "защо?", аз мечтая за неща, които никога не са били и питам "защо не?"
Коментар
-
Взех си Yamaha DT 125 и имам няколко въпроса
Здравейте
вчера си купих Yamaha DT 125 с двигател (34X) и човека от когото е взех ми каза какво е сменял по нея. В момента мотора върви много добре ,но ме е страх да го напъна докато не си изясня нещо , а именно защо се е получило това което е на снимката с буталото ?Човека каза ,че е имал проблем с комутатора и го е сменил с автомобилен (от някакъв Opel) след което машинката се е оправила но след като е карал с 130км доста време 95кг човек се е получил този проблем с буталото , който е бил отстранен. Страх ме е да не се получи пак нещо подобно с буталото. С какви свещи се кара този двигател ? В момента свеща е с дълга резба. След като е махнал комутатора е спряла да работи клапата на която пише YPVS. Това фатално ли е ?
Ако някой има документация за този двигател ще съм му благодарен ако я прати на thewizard85@gmail.comПоследно редактирано от iva_kx; 16-07-07, 10:24.
Коментар
-
До: Взех си Yamaha DT 125 и имам няколко въпроса
До колкото аз виждам 1-во ръбовете на това бутало имат уронени места !!! И 2-ро до колкото се вижда на снимката, май свеща е тропала по него !?
Моя съвет е, ако искаш да нямаш проблеми с него е да направиш един шлайф и да си вземеш един кит бутало + сегменти + другите неща и да ги смениш..!
Аз лично не съм запознат с тези клапи отпред та ти пожелавам успех с търсенето на инфо!
----
ПП. Честита придобивка и дано нямаш проблеми и инциденти с нея ![CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
-
До: Взех си Yamaha DT 125 и имам няколко въпроса
На ДТ-то клапата е електронна, над определени обороти се включва сервото, по може и управляващия модул да е сдал багажа.
От претоварване не може да му стане нищо на мотора, освен да прегрее или да стопи съединител
Коментар
-
До: Взех си Yamaha DT 125 и имам няколко въпроса
Първоначално публикуван от Different_Soul Преглед на мнениеДо колкото аз виждам 1-во ръбовете на това бутало имат уронени места !!! И 2-ро до колкото се вижда на снимката, май свеща е тропала по него !?
Моя съвет е, ако искаш да нямаш проблеми с него е да направиш един шлайф и да си вземеш един кит бутало + сегменти + другите неща и да ги смениш..!
Аз лично не съм запознат с тези клапи отпред та ти пожелавам успех с търсенето на инфо!
----
ПП. Честита придобивка и дано нямаш проблеми и инциденти с нея !
това бутало е стопено доколкото виждам, не се знае с какъв бензин е каран този мотор и колко бедна е била сместта
а и какъв шлаиф да прави, ако цилиндъра му е с никасил ?!?!?
просто трябва да си вземе ново бутало с подходящ размер, да си прегледа карбуратора и горивната смес и да си оправи клапите да работят добре
в мануалите на ямахите с електронни клапи пише как се зацепват за да работят добре т.е. кога да отварят и кога да затварятHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Взех си Yamaha DT 125 и имам няколко въпроса
и на мене ми излгелжда че свеща е тропала ина4е какво е обяснението на този проблем .... а онази клапа където пише YPVS до колкото ми оябсняваха се яавява като някаква ускорителна клапа и предполагам че мотора без нея ще върви много по малко .... иначе и аз имам ДТ 125 ....[url]http://snimka.bg/album.php?album_id=64575&photo=1[/url]
Коментар
-
До: Взех си Yamaha DT 125 и имам няколко въпроса
не е никаква ускорителна клапа
това е клапа която управлява работата на двигателя при определени обороти
когато е в ниски обороти стои затворена и не дава на газовете така бързо да излизат от цилиндъра и с това се подобрява работата на ниски обороти
на високи обототи клапата се отваря и помага по-бързото илизане на газовете съответно двигателя може да достигне по-лесно високи обороти
на кросовите мотори тази клапа е механична на центробежен принцип а на ендурото се управлява с електромотор и 2 жилаHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Взех си Yamaha DT 125 и имам няколко въпроса
сега като се замисля възможно ли е да е бил някой счупен сегмент , който да се е натрошил ? Като гледам каналите отстрани ми прилича наистина на сегмент.
Защо като постна съобщение и ми излизат някакви глупости ,кодоже и др. неща в поста ?Последно редактирано от Goblin; 17-07-07, 19:39.
Коментар
-
До: Взех си Yamaha DT 125 и имам няколко въпроса
Както пише Краси, проблемът ти идва от прегряване, което може да се дължи на много неща:
- Нискооктанов бензин
- Лошо регулиран карбуратор
- Свещ с неподходящо топлинно число
- Лош реглаж на запалването.
Отчупените ръбчета се получават при течаща гарнитура на главата (моторът ти с водно охлаждане ли е ?) - при тръгването надолу буталото засмуква охладителна течност в горивната камера, алуминият става крехък и става мазало. В екстремни случаи главата може да се изкриви.
Като цяло при всички положения става въпрос за прегряване. Може да е от всичко, възможно е и да засмукваш въздух от някъде (калпави гарнитури например)Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Взех си Yamaha DT 125 и имам няколко въпроса
@Goblin да мотора е с водно охлаждане. Предния човек ми каза ,че това се е получило след като го е карал продължително време с 130км/ч по асвалт. Явно наистина е прегрял. Сега обаче не съм видял някакви течове по двигателя. Реглажа как да определя дали е правилно направен. Мотора пали от първо ритване дори и студен.Последно редактирано от mitkov; 17-07-07, 22:24.
Коментар
-
До: Взех си Yamaha DT 125 и имам няколко въпроса
който и да е 2 тактов ендуро мотор..особенно 125 ако го караш на пълна газ по асвалта ще стопи бутало..-просто от време на време е трябвало да връща газта или да я припомпва
YPVS системата обаче щом не работи..вече едва ли ще има такъв проблем..-просто мотора няма да може да се напили толкова защото тя няма да отваря-което не значи че не може да се прегрее-просто като достигните някаква скорост и искате да я поддържайте-от време на време стискайте съединителя припомпвайте двигателя да поработи на по вариращи обороти и пак газ..така нищо няма да му стане-аз миналата година с 125 и то кросак минах бузлуджа емине -300 км и нямаше проблем ..но с ръчкане на пълна газ по правата може да се стопи и за 500метра
-тези двигатели не са направени да работят на постоянен режим-а на ускорение намаляне-по вруму на ускорениеуто навлиза по богата смес в двигателя от подаването на газ а при задържане на газта сместа пообеднява -частите прегряват и не могат да смогнат да се охладят-особенно пръчиците по каналчетата на цилиндъра-на това отгоре и масления филм поолабва..свеща и тя прегрява и особенно и при по слаб бензин започва и детонация..въобще -кофти докато при ускоряване намаляне -всичко е точно-навлиза масло навлиза бензин частите имат време да охладят и тн
-този ппроблем на някои по нови кросаци 2 тактови е решен чрез т нар -POWER JET КОЙТО СЕ включва и дообогатява сместа на високи обороти и мотора не може да се "пръсне"
а при някои отваря и при ускорение -на средни дообогатява
-що се отнася до свеща-ако е прекалено топла-на високи пак може да издетонира и да стопи буталото двигателя-като за това дт една нгк9 ка EG Например ще е супер -а и друг модел на нгк да е -стига да е поне 8 ца или 9 ка няма да има проблем..от към свещиПоследно редактирано от mitkov; 17-07-07, 22:49.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар