Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мотор мечта :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Мотор мечта

    По - точно моя мотор мечта не съществува, но мога да ви го опиша как изглежда:
    Карбонова рамка с карбонов резервоар и кожена, много издържлива седалка. Двигателя олекотен, към 32-34 коня, 125сс двутактов с водно охлаждане, с яки спойлери и дръжки, колко може по удобни, с перфектни амортисьори, да са мого издържливи и да зимат леко, да има фар и да харчи много малко бензин , скоростите да влизат много лесно а съединителя да отделя от далеч, да не бръмчи много и да не бръмчи дразнещо, да е бързооборотно и да не е много бързо - 120км/ч макс . (картинка не мога да ви покажа )
    Последно редактирано от iva_kx; 18-04-07, 15:51.
    [IMG]http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO/Icon%202.jpg[/IMG]

    Коментар


    • #17
      Re: Мотор мечта

      А, картинка нямал
      Ей ти една:


      http://www.ktm.com/35.0.html?detailv...ash=da62385a81

      Само това за карбоновата рамка ми се струва нелогично и практически безмислено. Май титаниева е по-добре, и то само сплав някаква ще свърши работа, защото ако не се лъжа титания е доста чуплив
      DCRT®

      Коментар


      • #18
        Re: Мотор мечта

        Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
        А, картинка нямал
        Ей ти една:


        http://www.ktm.com/35.0.html?detailv...ash=da62385a81

        Само това за карбоновата рамка ми се струва нелогично и практически безмислено. Май титаниева е по-добре, и то само сплав някаква ще свърши работа, защото ако не се лъжа титания е доста чуплив
        аве нали е мечта може да е с диамант кормило (да сам скромен )а за рамка карбонат е много здрав що да не е ..мнз казах карбон зада е лек .
        [IMG]http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO/Icon%202.jpg[/IMG]

        Коментар


        • #19
          Re: Мотор мечта

          Cagiva правиха доста експерименти в Moto GP през 90те години и имаха мотори с карбонови рамки и шарнири. Резултатът беше почти неуправляем мотор, оказа се че прекалено твърдите рамки създават цял куп проблеми за поведението на мотора.
          Ямаха също са се парили в в Moto GP с прекалено твърди рамки, пак през 90те години. От тогава нещата доста са еволюирали, и в наши дни рамките са като жените (както ги описва затворника от Папийон) - меки където трябва да бъдат меки, и твърди където трябва да бъдат твърди
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #20
            Re: Мотор мечта

            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
            Cagiva правиха доста експерименти в Moto GP през 90те години и имаха мотори с карбонови рамки и шарнири. Резултатът беше почти неуправляем мотор, оказа се че прекалено твърдите рамки създават цял куп проблеми за поведението на мотора.
            Ямаха също са се парили в в Moto GP с прекалено твърди рамки, пак през 90те години. От тогава нещата доста са еволюирали, и в наши дни рамките са като жените (както ги описва затворника от Папийон) - меки където трябва да бъдат меки, и твърди където трябва да бъдат твърди
            благодаря за информацията незнаех,значи може да е от титан рамката .
            [IMG]http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO/Icon%202.jpg[/IMG]

            Коментар


            • #21
              Re: Мотор мечта

              Гоблин, затворника не е от Папийон, а го наричат така Иначе беше от Париж ако не се лъжа За титания няма да се учудя, че ще се окаже неприспособим поради същата причина, изказана от Гоблин. Всъшност след като не го прилагат в случая, значи си има логично обяснение. Май не беше защото е чуплив, а защото му липсва пластичност
              DCRT®

              Коментар


              • #22
                Re: Мотор мечта

                Имах предвид затворника от книгата (и филма) "Папийон" Иначе самия затворник се е казвал Хенри Шариер и е реална личност, автор на едноименната книга.
                Модерните рамки са правят от различни елементи свързани заедно, които имат изчислена степен на огъване под точно определени параметри (ъгъл и сила на натиск и прочие). Например за 2007 кавазаки малко смекчиха рамата на KX450F, понеже 2006 се оказала малко прекалено твърда.
                Титаниева рама между другото няма причина да се направи - противно на общоприетите схващания титания е по-тежък от алуминия. Причината да се използва и да се води лек метал е че е здрав колкото стоманата, но доста по-леко. Но все пак си остава по-тежък от алуминия, тъй че ако една рама може да се направи от алуминий, няма причина да се направи от титан.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #23
                  Re: Мотор мечта

                  мале вия ме от секаде объркахте . значи маи наи добре рамката да си е наи обикновена за да е идеален мотора .
                  [IMG]http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO/Icon%202.jpg[/IMG]

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Мотор мечта

                    Малко се отклонихме от темата с тия титаниеви истории, обаче да кажа и аз каквото знам! Не съм подготвен в момента да споря кое е по леко титания или алуминия ,но мога да кажа че и двата метала са абсолютно неприложими в мотоциклетостроенето в чистия си вид ( да не говорим пък и че практически не съществуват в чист вид), титания доколкото знам също е мек метал. Виж разните им сплави са приложими. Основното предимство на титаниевите сплави е че запазват свойствата си при екстремни температури (твърдост, якост и др.), затова и използването му за детайли не подложени на екстремно температурно натоварване е просто излишен лукс (все пак е доста скъп). Титаниевите сплави бързо отвеждат топлината поради което и трудно се заваряват! Например за алпинистка екипировка масово се използват титаниеви сплави защото освен че е по лека екипировката издържа и на екстремно ниски температури ,при които стоманата се чупи като стъкло ( пример: някой от ЖП релсите забити като парапет на Кончето в Пирин). Корпуса на совалките пък освен на екстремно ниски , трябва да издържа и на екстремно високи температури затова също се прави от титаниеви сплави и допълнително е покрит с керамични плочи. Та да се ползват титаниевите сплави за направа на рамка например е също толкова безсмислено както и да се направят жигльорите на карбуратора от злато вместо от месинг!
                    "Do not correct a fool, for he will hate you;
                    Correct a wise man, for he will appreciate you."

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Мотор мечта

                      ми кво кат е скъп нали се пак е мотор МЕЧТА абе наи добре си е обикновена рамка квато си е на сичките мотори от каквото и да е направено .
                      [IMG]http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO/Icon%202.jpg[/IMG]

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Мотор мечта

                        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...652#post152652
                        Това е.......Истината.......
                        MG RACING

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Мотор мечта

                          Balkan 250cc

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Мотор мечта

                            Аз пък си нямам мотор мечта
                            Имам гараж мечта
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Мотор мечта

                              Kawasaki KLX 450 или Honda CRF 450,също така не бих отказал и Yamaha WR 450F тези три мотора са ми мечта :Пп
                              [B][URL="http://metric.rodim.ru"][IMG]http://metric.rodim.ru/a1_a1_11_12_2008_2_1a.gif[/IMG][/URL][/B]
                              [B][COLOR=Red][SIZE=4]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/SIZE][/COLOR][/B]
                              [IMG]http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO/Icon%202.jpg[/IMG]

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Мотор мечта

                                Първоначално публикуван от YAHOO Преглед на мнение
                                Balkan 250cc
                                YAHOO , ами ти караш почти същото Aprilia Pegaso 125
                                http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X