offtopic:
Честно да ти кажа повече ще ми е кеф ако лева стане 3 долара 1лв = 3$ = 2 eur.
[B][URL="http://metric.rodim.ru"][IMG]http://metric.rodim.ru/a1_a1_11_12_2008_2_1a.gif[/IMG][/URL][/B]
[B][COLOR=Red][SIZE=4]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/SIZE][/COLOR][/B]
[IMG]http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO/Icon%202.jpg[/IMG]
На цвят и на вкус, другари няма - наистина ми изглежда адски грозен, което не означава, че е лош. Ако ми го подарят, обаче просто няма да се кача на него - не е моя тип! По бих го заменил с някоя Honda или Kawa...
Е как да не е с колелото го правя луд по гората Тоя мотор само овце мое си пасеш с него ахах CR500AF представям си какво щеше да е ако си падаше по силните мотори
[B][URL="http://metric.rodim.ru"][IMG]http://metric.rodim.ru/a1_a1_11_12_2008_2_1a.gif[/IMG][/URL][/B]
[B][COLOR=Red][SIZE=4]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/SIZE][/COLOR][/B]
[IMG]http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO/Icon%202.jpg[/IMG]
Ами има едни мотори дето им казват сайдкар (мотор с кош)
като запали и си до него трепери земята и усещаш удари в стомаха си.
толкова ми липсва гледката от такова състезание откакто няма кръгове в БГ
според мен от кавазаки klx450r, хонда crf450x и ямаха wr450f най-добра е ямахата. ако някои се интересува защо, веднага се обосновявам.
конски сили (не на двигателя а предадените на задното колело)
кавазакито е с 38 коня и го постига при 7400 оборота
хондата е с 41 коня, постига ги при 8000 оборота
ямахата е с 42 коня, постига ги при 8200 оборота
(ако може да вметна, че кавазакито и хондата имат само тапи на ауспуха а ямахата има много огранчители по нея. на тези тестове са махнати всички механични такива, тоест отпушени ауспуси, на яамахата са махнати ако не се лъжа само болта в карбуратора, у запушалката на гърлото на мотора (без да се отпушва ауспуха и без да се маха електронния ограни4ител) вие си пражете сметка дали ако се отпуши ауспуха и се настрои електрониката в състезателен режим (което като си копуваш мотора от ямаха казваш:искам састезателен софтуеар! и те с техния компютър го пражиат такъв) слагаш един akrapovic и става като да не кайа и по як от MX мотор като си постига всички коне при по малко обороти!)
вартящ момент (извиявам се за мерните единици, но с това разполагам)(става вапрос за футуве на либра или нещо такова)
кавазакито разполага с 28ft-lbs при 7400 оборота
хондата разполага с 29ft-lbs при 7200 оборота
ямахата разполага също с 29ft-lbs но при 6900 оборота
мойто мнение се оповава на тези данни пък сам карал и кажазакито ,и ямахата кросова хонда сам карал само crf450r не x а r.
става вапрос само за 2008 година!
от интернет. а относно мнението ми, че ямахата е най-хубава, не е само от тези данни както жече казах, ми и от лични впе'атления.
ако искаш да знае6 кой мотор колко коня вади на задното колело те саветвам да гледа6 саитоже за ауспуси кадето се правжят такива тестове, например на akrapovic сайта, или на fmf, или на yoshimura. нв пише мощността на двигателя ами на задното колело както же4е казах, с прости думи: с какжа сила стъпва мотора на земята.
Коментар