Петре я кажи ква марка и модел е туй ендуро  
 
макар че аз май се досещам 
 
на ерзберг над 70% от участниците сигурно бяха с 250 2т мотори ктм250 и 300 ехс и гас гас 250 и 300 ес
имаше и кросови преправени но бяха по малко
аз видях един ср на един унгарец и един кх
имаше и няколко 200 2т гас гас и ктм
от четеритактовите 450ехс беше най често срещан
и тук таме некой хусаберг
					 
 макар че аз май се досещам
 
 на ерзберг над 70% от участниците сигурно бяха с 250 2т мотори ктм250 и 300 ехс и гас гас 250 и 300 ес
имаше и кросови преправени но бяха по малко
аз видях един ср на един унгарец и един кх
имаше и няколко 200 2т гас гас и ктм
от четеритактовите 450ехс беше най често срещан
и тук таме некой хусаберг


 разбира се
 разбира се
							
						
 Напълнихме ги първо с W10 на Motorex. При отпуснати регулировки докрай към "soft" си остана твърда и неподвижна като камък. На малките грапавини все едно, че няма амортисьори, като каруца! Веднага заминах за София и взех от Събин W5 на Motul, сменихме го. Малко се поотпусна, но сега пък на малките неравности вибрира, та ще ми откъсне ръцете
  Напълнихме ги първо с W10 на Motorex. При отпуснати регулировки докрай към "soft" си остана твърда и неподвижна като камък. На малките грапавини все едно, че няма амортисьори, като каруца! Веднага заминах за София и взех от Събин W5 на Motul, сменихме го. Малко се поотпусна, но сега пък на малките неравности вибрира, та ще ми откъсне ръцете  
   Писна ми, качих Ямахата на ремъркето и утре как ще карам, не знам, но няма да пришпорвам много за да не ме хвърли някъде мотора.
 Писна ми, качих Ямахата на ремъркето и утре как ще карам, не знам, но няма да пришпорвам много за да не ме хвърли някъде мотора.

 
							
						 
  
 
 
  
							
						

Коментар