Аз за кво карам рм125 от япония 1997 г модел  
 
омръзна ми да спонсорирам разни мрънкалници 
							
						
					 
 омръзна ми да спонсорирам разни мрънкалници
 
							
						 
 
 
 
 . Не знам как е станало това, но при положение че като купих мотора тоя ми сложи няква верига от телфер по-широка отколкото трябва, може би се е получило някакво усукване при което щифта е изхвръкнал. Пък и крайно време е да си взема истинска верига за мотор все пак, но защо ли са толкова скъпи.....цели 200 лева ми искат за DID в макеята.
. Не знам как е станало това, но при положение че като купих мотора тоя ми сложи няква верига от телфер по-широка отколкото трябва, може би се е получило някакво усукване при което щифта е изхвръкнал. Пък и крайно време е да си взема истинска верига за мотор все пак, но защо ли са толкова скъпи.....цели 200 лева ми искат за DID в макеята.
							
						 
 
 
							
						


 
							
						
 оказа се че за 3.2секунди беше един от сравнително успешните опити
 оказа се че за 3.2секунди беше един от сравнително успешните опити   много трудно се стартира по асфалта с тези мотори трябва много прецизно боравене с съединителя и газта ,на "черното" е доста по лесно оказа се че като стартирах на 2-ра нещата станаха по бързо със старт на 1-ва най доброто време беше 3,8-9сек до колкото си спомням.Почти съм сигурен че на черно времето ще е по кратко тия дни ще направя експеримент и ще ви кажа
 много трудно се стартира по асфалта с тези мотори трябва много прецизно боравене с съединителя и газта ,на "черното" е доста по лесно оказа се че като стартирах на 2-ра нещата станаха по бързо със старт на 1-ва най доброто време беше 3,8-9сек до колкото си спомням.Почти съм сигурен че на черно времето ще е по кратко тия дни ще направя експеримент и ще ви кажа  според "дебелите книги" при около 15%буксуване на гумата искорението е най голямо
 според "дебелите книги" при около 15%буксуване на гумата искорението е най голямо  с 250тата съм стартирал и на 3та особенно за по новите модели на 3та е най добре май при 125ките обаче на 3та не е много подходяща.Друго за което асфалта е много подходящт е упражнението каране на "задна гума" най подходящи са леко стръмни участъци по които не се движат много коли
 с 250тата съм стартирал и на 3та особенно за по новите модели на 3та е най добре май при 125ките обаче на 3та не е много подходяща.Друго за което асфалта е много подходящт е упражнението каране на "задна гума" най подходящи са леко стръмни участъци по които не се движат много коли  
   
							
						В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар