сега все пак и аз ще кажа нещо което едва ли е очаквал някой точно от мене ..че ще кажа
но... наистина 250 4 т то е е-гати кефа за каране
от две три седмици имам такъв карал съм го съвсем малко може би да съм изгорил..25-30л бензин ..ама май нямат 30л де от които 10 то са от тополовград състезанието -те почти не съм го карал
тия дни обаче гледам да го карам че до сега само ми стоеше в гаража нещо беше кът времето ..та както и да е въпроса е че е много много готин мотор..става въпрос имам CRF250R 2004 та..то по стари нема от тоз модел
невероятен мотор лек мощен абсолютно подчиняващт се на командите
окачването е просто...
вървенето...
просто ... що не бях с него на бузлуджа емине кефа щеше да е х2
единственно на мокро и кално и в много тежки и трудни места е по кофти от предишният ми 125 2 тактов..и то май най вече от това че не съм му свикнал още а и че пали малко по трудно от 125 2 т и трябва да гледаш да не го загасиш на някое криво място
все пак обаче разликата между него и предишният ми 125 2 т като цена е... горе долу е колкото 3 125 2 тактови
подръжката пък изисква по специални умения ,маслото се сменя на всеки 2-3 резервоара изгорен бензин а трябва да се слага хубаво масло
а и ако трябваше това да ми е първи мотор и да се уча на него ..мисля че щеше да ми е малко силен
така че даниеле ако имаш в повече пари и добри приятели механици вземи си такъв но ...знаем че това не е точно така така че по добре ни послушай и вземи нещо по евтино и достъпно 125 2 т или още по добре 200 или 220 2т ако щеш и 250 2т -например някой CRM250 много са добри а са евтини и имат и фарове и всичко можеш и гаджетата да разкарваш и за всичко да го ползваш
а и поддръжката им на практика е ..че нямат поддръжка
наливаш бензин, масло отделно и газ
освен това винаги е кеф когато с по стар и слаб мотор успееш да се представиш добре ..щото то с црф и и баба знае
Е-е, човекът ясно е писал, че не ще тън-тън-тън, какво го натискате постоянно за тия резачки
... пък от друга страна един RM 125 ще му свърши хубава работа, особено, ако е запазен! Някой тук да има такъв за разкарване ?
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
Ако трябва да съм искрен 2Т харесвам само КТМ и Хонда
А, колкто до КТМ 250 или 125 2005-та някаде 45 коня.... не бих отказал на една 125-ца новичка ... ама знаете че аз няма как да направя тоя трик.... ето имам МЗ одеве нещо му се прецака в двигателя и като ритна рязко да запали.... буталото - йок не мърда милиметър..... стискам съединителя - ритам.... скъсва се да върти Явно нещо в съединителя там около касетата е изпуснало от това прегряване дето му одарих и тея полу съединители неска и моторчето си каза своето и сега съм още по решен за хубав мотор
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
щом толкова искаш 4Т. Вземи си един KLX 250. Доста добри моторчета са .. имах такъв
мисля че и в мобилето се продава такъв
Ще го направя на нищо за отрицателно време !
Трябва ми нещо подобно на WR или ХR... но за ХR-a все си мисля, че няма да ме устрои тежеста му...
Дайте повече информация за Yamaha WR 426 & 450
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Даниеле, я кажи, защо смяташ, че ще скапеш КЛХ-а по-бързо от ВР? Теоритически може би защото ще го насилваш? Питай Жоро обаче колко често се прави профилактика на ВР-а.
От тези машини само ХР-а е направен с повече ресурс и малко мощност, така че да не ти позволи да го скапеш от душманско отношение ...
От друга страна моторите са като жените - не може да се държиш душмански и да те обичат вечно ... всъщноста някои жени може да ти простят и да си мълчат, ама мотора не
А и защо си отвратен от 2Т? Може би защото си попадал само на таралясници? Не виждам защо отхвърляш така лесно идеята за 2Т ...
както Петьо Манолев беше писал за РМХ ... или пък ЦРМ 250 ...
Писнало ми е да си бръмча да държа мотора в оборот, за да може да върви... + Това не съм привърженик на атаките на 2Т машините.... как си караш примерно на задна оп атаката и ай по гръб
4Т си е кеф поради доста причини + това аз искам ниско-оборотен мотор, а не да си жужа като пчеличка насам натам..... друго си е като ревне и да дрънкат стъкла и да се включват аларми по колите
Другото предимство на 4Т е че са по-икономични (и то доста) макар че поддръжката е по-скъпа .... Колкото до КЛХ-а съм сигурен, че ще се скапе, защото е малко кубици, а аз съм свикнал да поизрязвам моторите, които карам както видя Димитър... та колкото е по-големи кубици толкова по-малко ще се тозмози, следователно хем ще си има ряс, хем скорост, хем няма да се мъчи толкова щото все пак и мен ще ме е шубе да го режа до край, а по-малките кубици ще искат повече ряс за да вървят повече та за това съм се насочил към толкова голяма кубатура мотори
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
+ Това само искам да добавя, че точно Жоро Хаджиев ми каза, че не е толкова капризен мотор, както много други ендура
А аз лично смятам ако взема нещо такова, да си го гледам както трябва а не да се отнасям с него като с побългарения ми МЗ Аз по МЗ-та си хвърлях всичките пари, камо ли пък ако имам хубава машина
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Абе Даниеле голям човек си пък говориш глупости
Такъв мотор за какъвто говориш просто няма.
Искаш хем да е здрав хем да е лек, хем да е мощен хем да е икономичен, хем да се изрязва на високи хем да тегли от ниски - все несъвместими неща.
Тоя номер с изрязването само е ефектен за мацките (а може и за тях да не е). На тебе ти трябва мотор на който да се научиш да караш защото сега само си мислиш че караш То и аз още си мисля, че карам ама съм далееееече още от някакви истински умения. Ако си мислиш че като яхнеш ВР450 и ще станеш майстор - много се лъжеш. Не напразно хората които са най-добри в мотокроса и ендурото са минали ПОСТЕПЕННО от малки към големи кубици.
Вземи покарай поне една година една 125-ка със свястно окачване да свикнеш с маниера на каране на кросовите мотори. Да се научиш да си контролираш врътката на газта, а не просто да "усукваш масура". Да се научиш да ползваш съединителя, а не само да тръгваш и да превключваш скоростите с него. Сега ще кажеш "ами аз тези работи си ги знам" Само си мислиш че ги знаеш. Питай Жоро Хаджиев дали може да кара мотор да видим какво ще отговори
Последно на 450 4Т мотор се качих на Тополовград. Братчеда ММ ми даде завойче с неговата ЦРФ-ка. Мааааалиииииии . Тва кък въриииии. Ужаааас. За 5 минути ставам леш Определено не става за учебен мотор
...Писнало ми е да си бръмча да държа мотора в оборот, за да може да върви... + Това не съм привърженик на атаките на 2Т машините....
Даниеле според мен имаш много изкривена представа за 2Т. Може би никога не си карал добре настроен и в добро състояние 2Т. Защо залиташ по разни 150 кг чудовища? на околосветско пътешествие ли ще караш с тях или просто ще се возиш. Мисля че е излишно да ти казвам че в Карлово снасят мотори. Едно RMX250 или CRM250 или DT200 ще ти пасне. ще има да го караш сума време без ремонт, а дори да стане време за ремонт всякакви части има за японките мотори вече. Тези модели също не горят много и не искат почти никаква поддръжка, а и цената им ако не се лъжа е около 2-2500 лв.
Коментар