Обява

Свий
Няма добавени обяви.

-въпрос за мотор-преглед на различни модели

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • -въпрос за мотор-преглед на различни модели

    Харесал съм си тези два модела и според мен май май ще е по-добре 426-цата, защото също не е тежка по-мощна е и по-малко ще се отпускам да я юркам все пак малко или много, но все пак ще почакам да дадете коментари...и също така Митков да каже на каква цена е намерил неговия ЦРФ, защото и на такова съм хвърлил око макар, че са доста по-скъпи...
    А обявите на -=>[ YZ 250F ]<=- & -=>[ YZ 426F ]<=- естествено видях в мобиле.бг , но се надявам, че може да се намери наистина хубава и сносна машина и за малко по малко парици, дори и годината да е по-малка...
    Относно кой ще е шофьора - Аз ще съм ! Надявам се да открия следващия сезон със сносна машина и както на мен си ми е кеф
    Та ще се радвам на повече информация относно предимства и недостатъци + съвети за това каква машина би ми подхождала най-много !
    Митков, Жоро Хаджиев (предполагам), Димитър и друг от форума освен Баджо никой не ме е виждал как карам ... та все пак ще се радвам на максимален брой мнения, защото тоя път няма шега няма измама до Април-Май месец трябва да съм направил избора, щото ще си слагам главата в торбата заради тая машина , за това очаквам максимална помощ от всички тук, независимо какви са мненията важното е да ги има и да ме накарат да погледна от всяка една гледна точка на нещата..
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

  • #2
    Айде да ти направя сефтето ...

    Това с по-тежкия и мощен мотор, че да не го юркаш... забрави го тоя момент. Ако мотора наистина те плаши с мощност и не се отпуснеш да го караш ... започваш да караш с неправилни техники. Не съм експерт по Офроуд, ама предполагам не е много различно от шосето. Тъй като по твоите думи нищо не те плаши ... това означава, че само ще падаш по-мощно и тежко .

    Техническо мнение няма да дам, понеже не познавам толкова нови машини що за стока са.

    Казвам ти само да се замислиш по въпроса и да видиш кое ще е по-вярно за теб ... дано да бъдеш обективен за себе си.
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

    Коментар


    • #3
      За да бъда искрен ще си призная, че доста от одавна мисля по този въпрос и определено ще си взема нещо, но си признавам, че и няма да успея без помоща ви, или поне няма да е най-правилното...
      Най-голяма помощ очаквам от Събин относно ямахите, макар че с него на бузлуджа само се поздравихме понеже явно бе прекалено зает с ГПС траковете но както и да е....
      С нетърпение очаквам предложения и мнения
      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
      [/FONT]________________________________________
      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
      [/CENTER]
      [/CENTER]

      Коментар


      • #4
        yz426 се произвежда последно през 2002-ра.

        Коментар


        • #5
          Пак се започва!
          Даниеле, както каза Събин, последно 426 (YZ, WR) се произвеждат до 2002 г. Някои от частите им, особено по рамата са взаимнозаменяеми с тези, на 450-тките, но не всички. Разбира се, че 426 е по-мощен мотор, но вече морално поостарял. WR 426 - 2002 отговаря горе-долу на YZ 250F по мощност пък е по-издържлив. Кросовите модели винаги са по-напомпени и моточасовете им са по-малко !!!
          Старият ми WR изкара вече 3-ти сезон и е сигурно на над 40000 км и като изключим механичните повреди от падания, по двигателя все още не е пипано нищо, макар да съм сигурен, че буталото и сигментите му отдавна да трябваше да се сменят
          Изборът си е твой, но с един куршум два заека ...
          ... знаеш как е.
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
            Пак се започва!
            Даниеле, както каза Събин, последно 426 (YZ, WR) се произвеждат до 2002 г. Някои от частите им, особено по рамата са взаимнозаменяеми с тези, на 450-тките, но не всички. Разбира се, че 426 е по-мощен мотор, но вече морално поостарял. WR 426 - 2002 отговаря горе-долу на YZ 250F по мощност пък е по-издържлив. Кросовите модели винаги са по-напомпени и моточасовете им са по-малко !!!
            Старият ми WR изкара вече 3-ти сезон и е сигурно на над 40000 км и като изключим механичните повреди от падания, по двигателя все още не е пипано нищо, макар да съм сигурен, че буталото и сигментите му отдавна да трябваше да се сменят
            Изборът си е твой, но с един куршум два заека ...
            ... знаеш как е.
            ИИИииииииии...... "пак се почва" Стига де просто искам да избера най-доброто за една сума примерно до 6500 лв. защото ще ми се пече доста дълго време задника за тея пари
            Относно обявата разбрах, че лъжат за годината - това е ясно...Другите неща за WR-a примерно също ги разбрах и да си призная от ендурата според мен най-добре ще е ако си взема някакво Kawasaki KLX или Yamaha WR (Ямахата повече ми харесва, но пък е доста по-скъпа!). Като цяло исках да кажа, че искам нещо което да прави каквото аз искам без да влагам особено усилие, а не нещо което да искам да направя нещо с него и в опитите си да влагам толкова усилия че да се пребивам... същевременно мотора да е над 2000-та година и да мога да кажа, че най-накрая имам някакъв сносен мотор с който ще си правя повече експерименти от колкото някакви сложни офроуд разходки, макар че...то понякога едното ще бъде съпроводено от другото така че...!
            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
            [/FONT]________________________________________
            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
            [/CENTER]
            [/CENTER]

            Коментар


            • #7
              пак пощуре

              слушай сега дедо си митков

              вземи си ти казвам едно 125 2т

              или едно 200 2 т

              хем ще ти е по евтино и първоначално и като поддръжка хем няма да те е жал да го меташ из деретата и хем ше се научиш да караш

              като го покараш 2 години -пак ще говорим за уз та и тн

              не се майтапя въобще казвам ти го с най искренни чуства
              кефи ме не стихващият ти ентусиазъм но бива и да чуваш малко и от по "дъртите"

              а иначе ако все пак държиш на въпроса 250срещу 426-то по добре е 250 то според мен
              426 не ми харесват-тежки са не вървят много ...а бе аре че сега пък някой друг ще се обиди
              но даже смея да твърдя че yz400 по ме кефи въпреки че е по старо от yz426

              Коментар


              • #8
                Сигурен съм че го казваш всичко това с искрени чувства.... но да ти кажа чесно писнало ми е от 2Т Просто знам и осъзнавам, че поддръжката им е по-ефтина и ти дават повече мошност, но аз определено съм отвратен от такива машини, колкото и странно да звучи !
                А ти, Митков, на каква цена пазари тоя ЦРФ 250 с който си в момента ?
                [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                [/FONT]________________________________________
                [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                [/CENTER]
                [/CENTER]

                Коментар


                • #9
                  А ти, Митков, на каква цена пазари тоя ЦРФ 250 с който си в момента ?

                  не съм се пазарил колкото казаха за толкова го продадоха
                  ...но бе над парите които ти имаш предвид да инвестираш

                  според мен просто не си карал свястно 2 т
                  за тва дето си го намислил с 4 т то поддръжката му след това ще ти е много трудна и непосилна финансово
                  а и първоначалните пари ще ти излязат после през...

                  Коментар


                  • #10
                    Даниле, за да ти стане още по-ясно , ще кажа, че дедо ти Митков говори простотии като сравнява 400 и 426
                    Нямат нищо общо. 426 макар да е само с 26 куб. по-голям е по-мощен, по-лек и по-удобен за каране. Той си е естествено продължение на стария 400, но поусъвършенстван !!!
                    Моят съвет е: Не вземай изстискан кросов мотор, на които ще трябва да сменяш маслото на всеки 500 - 700 км (и то да му слагаш само от най-хубавото), тъй като ще го скапеш за нула време
                    Виж, ако дедо ти Митков те направи съдружник на фармацефтичния си клан за регоин "Подбалкански полета", тогава може Фсичко
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #11
                      Интересува ме още един модел на Ямаха и той е WR 450 ... случайно да имате представа на каква цена може да се намери и коя година съответно ?
                      И ако може малко информация относно модела ще съм още по благодарен, защото това което знам е достатъчно малко, че да не се счита за знание
                      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                      [/FONT]________________________________________
                      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                      [/CENTER]
                      [/CENTER]

                      Коментар


                      • #12
                        Не, че разбирам от мотори, ама моя прост съвет е: Вземи си нещо, с което ще се научиш да караш и би се качил навсякъде с него! Един RMX 250 би ти дошъл екстра, пък ако ти е нервен и не те кефи - вземи си KDX! А ако искаш нещо наистина леко вземи си нещо от рода на КХ 125 - върви много, можеш да си го носиш на ръце!

                        Ще се научиш да караш и след това ще си вземеш някакъв 4Т "изрод". Но 4Т си е сложна работа. За една година ще дадеш пари за ремонти, колкото за едно 2Т. Ти си избирай...

                        Аз така сигурно ще направя пролетта! Сега има много учене, много hard rock, а пък и идва зимата!

                        Поздрави!

                        Коментар


                        • #13
                          Даниеле, слушай народо, право ти дума
                          Не се хвърляй на тия изцедени 4т кросаци, че след време рядко ще го изкарваш от бокса за каране. Много пари искат за поддръжка пущинаците....
                          Някое пазено 2т ще ти свърши работа, но ти си знаеш в крайна сметка.
                          Щом толкова искаш 4т и си готов с гореописаната сума, защо не помислиш за един почти нов XR 400, според мен е много, много добър вариант. Пък с един тунинг на окачването става безценен. Здрав, не изискващ сериозни финансови инжекции за подържането, прилична мощност и още доста плюсове, които и ти ги знаеш......
                          Нали знаеш "Три пъти мери, веднъж режи"

                          Коментар


                          • #14

                            Какво още не му е предлагано ?
                            А да, вземи си RMZ, ем като те подгони носталгията, ще изртриеш онова излишно "R" отпред.
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #15
                              Даниеле какво им е на 2тактовите че колкова се плашиш?

                              я виж по ендуро състезанията из европа дали не се кара масово 2Т ?!?
                              няма лошо да си вземеш 4Т, ама да е нов или в перфектно състояние, но за тия пари които говориш ще попаднеш на нещо което му е дошло времето за скорошен ремонт. много рядко ще се оцели някой мотор след ремонт за продан. като се замислиш какви са цените за ремонта на 4Т свят ще ти се завие, отделно че неможе да ти го направи кой да е. на половин цена можеш да намериш 2Т в много много добро състояние. ремонта на 2Т е много много по евтин от на 4Т, все едно на руска и западна кола, отделно че можеш да си го правиш сам в гаража, между маншовете както се казва
                              напоследък няколко познати им дойде времето за ремонт на 4Т и като видях какво ги чака, както и сметката за частите май тотално се отказах от 4Т, макар че ми се кара ако трябва да съм честен.
                              може би една 6дневка от типа на КТМ EXC 200 или 250 е много много добро решение, лошо е че трудно се намират
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X