Обява

Свий
Няма добавени обяви.

-въпрос за мотор-преглед на различни модели

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Different_Soul
    Аз по МЗ-та си хвърлях всичките пари, камо ли пък ако имам хубава машина
    Въпроса е дали ще стигнат ...
    Все пак решението е твое ... и сигурно ще е правлно.

    Аз не казах, че ВР е капризен, обаче обслужването и смяната на маслото му е по-честа отколкото на ХР например или КЛХ. Просто е по-спортен и наточен. Верно и маслото му е по-малко ...

    Няма един отговор на въпроса ... просто трябва да се прецени и да се избере.
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Краси
      Първоначално публикуван от Different_Soul
      ...Писнало ми е да си бръмча да държа мотора в оборот, за да може да върви... + Това не съм привърженик на атаките на 2Т машините....
      Даниеле според мен имаш много изкривена представа за 2Т. Може би никога не си карал добре настроен и в добро състояние 2Т. Защо залиташ по разни 150 кг чудовища? на околосветско пътешествие ли ще караш с тях или просто ще се возиш. Мисля че е излишно да ти казвам че в Карлово снасят мотори. Едно RMX250 или CRM250 или DT200 ще ти пасне. ще има да го караш сума време без ремонт, а дори да стане време за ремонт всякакви части има за японките мотори вече. Тези модели също не горят много и не искат почти никаква поддръжка, а и цената им ако не се лъжа е около 2-2500 лв.
      Бе уж мотора на шампиона в клас Е1 е добре настроен и поддържан.... нали
      Верно върви си ... ама на мен мотор да ми гори 11 абсурт...ще трябва да карам през месец два сигурно...
      Говори се за лек 4Т мотор над 45 коня който да става и за Ендуро и за Мотокрос понякога в определени моменти на настроението ми, но може би повече за мотокрос.. и тва е
      125 НЕ !
      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
      [/FONT]________________________________________
      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
      [/CENTER]
      [/CENTER]

      Коментар


      • #33
        браво на димитър много ценно мнение е написал

        има и нещо друго..бях чел някъде май в дирт райдър един съвет-"не си купувайте мотори за стил"
        мисля че много от нас това правят
        аз така от 97 ма до 2004 та все си мислех че трябва по скъп по хубав и по мощен мотор да си взема
        в един момент обаче около 2004 та взех да се усещам че тя тая нещо не работи
        то да можеш да караш не означава само да караш на задна на предна и да скачаш
        това се учи много бързо

        за това и от големи мотори по 50 и нагоре коня / 2004 та имах YZ400F/ реших да се върна отново в 1 ви клас и да почна работата наново
        като помислих логично стигнах до извода че не случайно големите майстори са почнали първо с 60-80 125 и тн мотори
        за това и реших да си взема 125 и да почна да се уча отначало наново както си му е реда макар че рискувах да ми се смеят и да стана обект на подигравки както и стана де с тва 125 2 т какви ли майтапи не отнесох все пак се радвам че го взех обаче щото покрай него научих много нови неща,макар и на доста от състезанията да ми беше трудно със него да се конкурирам с по модерните машини

        сега обаче вече съм сигурен че човек не трябва да се хвърля и надценява ами тр да си опича акъла че тоя спорт е и доста рисков и нещата трябва да са под контрол а от 1 ви направо в 10 ти клас не е най разумното което може да се направи

        е хее тя темата взе да става филосовска ..направо конкурира -общи приказки и простотии

        ПП аа и 125 то не гори 11 -освен ако не го караш на мотокрос -но и там не стига чак до толкоз само ако е с някъв слаб бензин може да ги стигне до там иначе гори 7-до 9 максимум

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от mitkov
          .....е хее тя темата взе да става филосовска ..направо конкурира -общи приказки и простотии
          Аз лично мисля да я прекръстя, но се чудя как да я прекръстя
          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
          [/FONT]________________________________________
          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
          [/CENTER]
          [/CENTER]

          Коментар


          • #35
            кръсти я-" туйков -с въпрос за мотор"

            Коментар


            • #36
              ами аз като гледам, май е по добре да си купиш 2-3 мотора
              та да ти се задоволят желанията изцяло.
              а и никой не те кара да си купуваш 125 и то крос, нали ти казах
              има ендура по 200-250 кубика който са много по спокойни и плавни от кроса и не е както ти казваш да са все в оборот.
              на стара загора на 1-ви кръг гледах как на един много стръмен баир точно такива 2Т по 200-250 кубика изкачваха едно много стръмно и каменливо нагорнище с лекота, а там прословутите YZF и CRF просто те хвърляха някъде, а тия 2Т ми се струваше че всеки момент ще угаснат и ще тръгнат надолу, но уви не! катареха си при това много спокойно и плавно. разхода им не е повече от 5 на 100

              абе в крайна сметка всичко е много относително и субективно.
              сам си прецени кое най ти пасва на стила на каране и типа на мотора.
              но това може да го разбереш само с практика и каране, макар че и това не е точно така, защото едно е да имаш мнение за 1 мотор когато все още се учиш друго е когато вече можеш да караш добре. така де, може да се окаже че мотора който преди не си искал да видиш, след време да се окаже любимия ти

              давай с главата напред пък времето ще покаже
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #37
                Ще видим какво ще стане !
                Ако е 2Т, най вероятно ще е CRM 250 или прословутия CR500
                [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                [/FONT]________________________________________
                [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                [/CENTER]
                [/CENTER]

                Коментар


                • #38
                  Абе, я си вземи един мотор и си сядай на ...
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #39
                    хмм, ако е нов ще си 1 гърди напред със себе си

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от Насов
                      хмм, ако е нов ще си 1 гърди напред със себе си
                      Хах, че то CR500 слушах, че са доста запазени поради факта, че неможе да им се ползват максимално ресурсите на практика
                      Един нормален любител мноооого трудно би накарал такъв мотор да се "преклони"
                      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                      [/FONT]________________________________________
                      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                      [/CENTER]
                      [/CENTER]

                      Коментар


                      • #41
                        може да се окаже че мотора който преди не си искал да видиш, след време да се окаже любимия ти
                        да аз до преди 2004 та 125 2 тактовите ги имах за мотори дето въобще не са за мене и са много слаби изобщо не съм ги и поглеждал

                        практиката е показала че докъто човек сам не си направи изводите -не му увира главата
                        за тва взимай един ср 500 и да се свършва с тая

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от mitkov
                          може да се окаже че мотора който преди не си искал да видиш, след време да се окаже любимия ти
                          да аз до преди 2004 та 125 2 тактовите ги имах за мотори дето въобще не са за мене и са много слаби изобщо не съм ги и поглеждал

                          практиката е показала че докъто човек сам не си направи изводите -не му увира главата
                          за тва взимай един ср 500 и да се свършва с тая
                          Явно досаждам
                          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                          [/FONT]________________________________________
                          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                          [/CENTER]
                          [/CENTER]

                          Коментар


                          • #43
                            А-а, няма такова нещо.
                            Дай сега отначало, че вече прекарахме всички модели
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #44
                              Бе и за ЦРМ бих казал, че могат да се намерят много запазени мотори. това е така, понеже се карат предимно любителски (особено на запад) и не са цедени много. А иначе имат каво да дадат.
                              Лично аз смятам, че едно 250 трдно може да го победиш ...

                              В момента има 4-5 обяви за ЦРМ 250 в мобиле ... цени 2600-3400 без пазарлъка ... Ако са от МК 3 (1994) нататък машината е много добра.

                              Има доста спекулации относно мощноста и някои го пишат до към 60 коня, което може да е вярно за ЦР 250, но ЦРМ е "само" 40 коня при 8000 оборота и 41 НМ при 6500 ...
                              Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от tatkobarba
                                ЦРМ е "само" 40 коня при 8000 оборота и 41 НМ при 6500 ...
                                и за сметка на това супер здрав мотор

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X