Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няма да карам Honda CRF 450 X; модел: 2005 !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Няма да карам Honda CRF 450 X; модел: 2005 !!!

    По клипа май ангренажна верига , но все пак един реглаж на клапаните няма да е лошо.
    Нukога не се отkазвай от нещо nредu да uзnробваш всuчкu възможнu начuнu , за да го nостuгнеш !

    Коментар


    • #62
      От: Няма да карам Honda CRF 450 X; модел: 2005 !!!

      Клипа не съм го гледал, но една 250-ка чукаше от веригата. Веригата като я свалих и в каквото положение се остави и така си остава. Дори и при опъване все имаше пречупени звена. Разгледай и гърбиците на валовете, може да има някоя скапана. Това са по лесните неща за проверка.
      EXC TPI 2019

      Коментар


      • #63
        От: Няма да карам Honda CRF 450 X; модел: 2005 !!!

        Отвий от дясната страна на двигателя алуминиевата тапа със 10мм шестостен ,бръкни с един ключ и врътни леко напред-назад енергично, aко усещаш чукане или малък празен ход - биела.Отделно се чува на клипа и цъкане от клапаните .
        Силата е нищо без контрол.

        Коментар


        • #64
          От: Няма да карам Honda CRF 450 X; модел: 2005 !!!

          Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
          Отвий от дясната страна на двигателя алуминиевата тапа със 10мм шестостен ,бръкни с един ключ и врътни леко напред-назад енергично, aко усещаш чукане или малък празен ход - биела.Отделно се чува на клипа и цъкане от клапаните .
          По тоя начин който обясняваш,ако има луфт между зъбчатката на коляновия вал и касетата пак ще има леко чукане което може да го заблуди.
          0888 074 049

          Коментар


          • #65
            От: Няма да карам Honda CRF 450 X; модел: 2005 !!!

            Първоначално публикуван от Наско Петков Преглед на мнение
            По тоя начин който обясняваш,ако има луфт между зъбчатката на коляновия вал и касетата пак ще има леко чукане което може да го заблуди.
            Точно по този начин хванах луфта на биелата на предишния ми мотор, същия модел. След смяната и, този луфт го нямаше. И друго, CRF-а луфт между касетата и зъбчатката на вала няма. Може да има луфт между зъбчатката на вала и зъбчатката на балансиращия вал ,единствено ако е разбит лагера на б. вала, който е на десния картер .На левия картер лагера е иглен .
            Силата е нищо без контрол.

            Коментар


            • #66
              От: Няма да карам Honda CRF 450 X; модел: 2005 !!!

              Колеги...лоша работа:Д.Оказа се поне така ми каза човека от който е взех, че мотора е блокиран 3 пъти и са му слагани евтини части.Състоянието на двигателя при огледа беше идеално(с изключение на този звук за дето говорим по отгоре),при пробното каране вървенето нямаше равно,пали ок,не дими при високите обороти(т.е. не гори масло)и все още е в такова състояние.Незнам какво да предприема?Съвети?Благодаря;

              Коментар


              • #67
                От: Няма да карам Honda CRF 450 X; модел: 2005 !!!

                Стана ли ясно от какво е шума ,от биела ,верига или и от двете?!

                Коментар


                • #68
                  От: Няма да карам Honda CRF 450 X; модел: 2005 !!!

                  Не съм се занимавал с моторетката активно,само отворих да проверя клапаните и проверих ангренажната верига,дръпнах я нагоре надолу,беше хлабава,трябва да проверя обтегача дали си върши още работата,защото е възможно от това да се поражда тоя шум.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X