Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няма да карам Honda CRF 450 X; модел: 2005 !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Остави го бе, прави се луд! За 160-ти път я дъвчим тая тема
    То акъл не се набива, набиват се други работи.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #32
      Тва си е мое мнение...

      Коментар


      • #33
        Чудесно е, че всичко ти се е изяснило! Това значи, че повече няма да пускаш теми от типа на: "ендуро или крос", "двитактов или четиритактов", "Иж или Хонда" , а ще се занимаваш с по-глобални въпроси като например: "Влиянието на двигателя без балансираш вал върху тестисите".
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #34
          Това е идея!

          Коментар


          • #35
            Днес пак карах CRF 450X! На безиностанцията в Сопот се засякохме с Ники Странджата, който отново беше с нов CRF на 0км. Онзи го продал на някакъв приятел.Аз му направих сефтето. Точно слизах от Ямахата си и можех да направя директно сравнение! Моторът си беше със заводските настройки и малко твърд, но двигателят нямаше нищо общо с предишния, който пробвах. Този си дърпаше добре и от ниски, а от средни и високи обороти, направо отлепва предната гума Не исках да тормозя двигателя много, тъй като ще е в процес на разработка, но не мога да си обясня разликата от първия, поради който пуснах темата.
            Имам си и други неща на ум, така че оставам на становището, че ще си взема този модел като му оправят някои неща през 2006 година!
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #36
              И аз тоя CRF X го видях на събора Готина машинка, бих я предпочел пред чистия крос Ама и е по-скъпа

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                Днес пак карах CRF 450X! На безиностанцията в Сопот се засякохме с Ники Странджата, който отново беше с нов CRF на 0км. Онзи го продал на някакъв приятел.Аз му направих сефтето. Точно слизах от Ямахата си и можех да направя директно сравнение! Моторът си беше със заводските настройки и малко твърд, но двигателят нямаше нищо общо с предишния, който пробвах. Този си дърпаше добре и от ниски, а от средни и високи обороти, направо отлепва предната гума Не исках да тормозя двигателя много, тъй като ще е в процес на разработка, но не мога да си обясня разликата от първия, поради който пуснах темата.
                Имам си и други неща на ум, така че оставам на становището, че ще си взема този модел като му оправят някои неща през 2006 година!

                С риск да се прецакам и да не ти гледам саира как си мъчиш с CRF ще те посъветвам да пробваш и ВР 2005. Много яки ниски в сравнение с 426, центъра на тежестта и седалката са значително по ниско и мотора се усеща МНОГО по лек!

                Коментар


                • #38
                  ВЯРНО е събине ма срф -а се усещта пък ощте по лек и много лесно се контролира отговаря на всички прищтевки и между нас казано създава впечатление че "върви " доста повече а и на практика е така
                  цялата му тежест е мноого по ниско като цяло от коя да е ямаха прокто конструктивно е така направен включително и дизайна на главата му и рамата и резервоара са много по добре позиционирани въобщте хонда налага нови стандарти при тези мотори

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от sabin
                    С риск да се прецакам и да не ти гледам саира как си мъчиш с CRF ще те посъветвам да пробваш и ВР 2005. Много яки ниски в сравнение с 426, центъра на тежестта и седалката са значително по ниско и мотора се усеща МНОГО по лек!
                    А бе, каних се да карам един по време на Зигзаг трофито, но пичовете на които беше много бързо си тръгнаха и не можах. Наистина искам да видя и 450 - 2005, та да съм сигурен в избора си
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #40
                      жоре вземи ги и двата
                      и който усетиш че по не ти се кара го продай след тва
                      или ми го дай на някое състезание да покарам може и под наем

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от mitkov
                        жоре вземи ги и двата
                        и който усетиш че по не ти се кара го продай след тва
                        или ми го дай на някое състезание да покарам може и под наем
                        Не мога. Много се охарчих покрай тия ремонти. Аз за един нямам, ти два ме караш да вземам Ямаха са пуснали някаква полутраялка-полуендуро 250 куб. 4Т. К'во ли шъй туй?!
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #42
                          а да не се бъркаш
                          как се казва модела сигурно го знам

                          Коментар


                          • #43
                            Дори не обърнах внимание! Правен е от Ямаха - Италия и го няма в официалният сайт на фирмата. А бе нещо като "Бета"-та на Бучката в Стара Загора, нали я кара?! Ама като я наклоних, бая тежка ми се видя за този модел и 250 на всичко отгоре!
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #44
                              да не е ТY 250
                              дай некъв линк
                              или качи неква снимка
                              нали знайш как става
                              теглиш файлезилата и т.н.

                              Коментар


                              • #45
                                Нали ти казах, че дори не погледнах инициализирането. Видя ми се кютюк за такава моторетка и за тези мижави кубици. Ще видя дали ще я открия в някой италиански сайт, пък после ще ми обясниш как се качва в домейна!
                                Ендурото и сексът не са шега работа !
                                -------------
                                Животът се измерва с броят на издишванията !

                                http://sixdayscrazyjob.com
                                http://crazy-job.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X