Жоре майтап си играеш май
нали съм карал и твоята ямаха и тая хонда
сравнение с твоя мотор този по се държи като кросов ,макар че дърпа и от ниските наистина много добре а и след това продължава да тегли докато твоя от средни на горе не дърпа много
освен това е много удобен и създава впечатление че е много лек а всъщтност не е но центъра на тежеста му е много по ниско
стартера пък е супер работа и толкова бързо се свиква с него че малко като го покараш и ще се чудиш как до сега си карал без чудното бетонче
да ти пратя ли снимка от теста на мейла да я качиш
между другото наскоро карах и новия вр450 и за сега мнението ми е че новия срф-х е доста по добър много по маневрен и по мощен,макар че вр-а е може би по подходящт като за по начинаещи
срф-а си е направо като кросак със стартер
по време на теста пробвахме и чисто нов ктм450sx като даже направихме пробни стартове между двата
да ви кажа въпреки че срф450х са се усеща доста по мек то в никакъв случай не изостава от 450sx-а
да не говорим че вдига на половината по малко шум
покарах го малко и из една горичка без път или пътека маневрира се много леко и удобно
стълби камъни и други препятствия се преодоляват като на шега
а на задна гума се кара невероятно лесно на всяка предавка
единствено имам забележка към предната спирачка
в сравнение с тази на ктмsx-a тази на срф-х-а не държи много
като за ендуро каране е напълно достатъчна но за каране на предна гума е прекалено слаба
докато на срф450R е съвсем друга работата както и на всички ктм-и които съм карал
на sx-а не дава да я пипнеш и мотора тръгва на предно колело
но тва е дребен кахър според мен
ако някой чак толкова иска яка предна спирачка и е дал 14 000 за срф-х то ще даде още малко и ще му фрасне един оверзайц къдрав брейкинг кит отпред и нещата ще си дойдат по местата
на срф ите и на вр-ите има по един кабел който ограничава оборотите на двигателя който ако се изключи мотора почва друга песен да пее
не знам но ме съмнява че на ники на срф-а е изключен
защото е донесен сглобен от щатите и на него пишело че дилъра е направил всички необходими настройки по мотора
жоре айде качи поне една снимка от тестчето ей сега ще ти я пратя
нали съм карал и твоята ямаха и тая хонда
сравнение с твоя мотор този по се държи като кросов ,макар че дърпа и от ниските наистина много добре а и след това продължава да тегли докато твоя от средни на горе не дърпа много
освен това е много удобен и създава впечатление че е много лек а всъщтност не е но центъра на тежеста му е много по ниско
стартера пък е супер работа и толкова бързо се свиква с него че малко като го покараш и ще се чудиш как до сега си карал без чудното бетонче
да ти пратя ли снимка от теста на мейла да я качиш
между другото наскоро карах и новия вр450 и за сега мнението ми е че новия срф-х е доста по добър много по маневрен и по мощен,макар че вр-а е може би по подходящт като за по начинаещи
по време на теста пробвахме и чисто нов ктм450sx като даже направихме пробни стартове между двата
да ви кажа въпреки че срф450х са се усеща доста по мек то в никакъв случай не изостава от 450sx-а
да не говорим че вдига на половината по малко шум
покарах го малко и из една горичка без път или пътека маневрира се много леко и удобно
стълби камъни и други препятствия се преодоляват като на шега
а на задна гума се кара невероятно лесно на всяка предавка
единствено имам забележка към предната спирачка
в сравнение с тази на ктмsx-a тази на срф-х-а не държи много
като за ендуро каране е напълно достатъчна но за каране на предна гума е прекалено слаба
докато на срф450R е съвсем друга работата както и на всички ктм-и които съм карал
на sx-а не дава да я пипнеш и мотора тръгва на предно колело
но тва е дребен кахър според мен
ако някой чак толкова иска яка предна спирачка и е дал 14 000 за срф-х то ще даде още малко и ще му фрасне един оверзайц къдрав брейкинг кит отпред и нещата ще си дойдат по местата
на срф ите и на вр-ите има по един кабел който ограничава оборотите на двигателя който ако се изключи мотора почва друга песен да пее
не знам но ме съмнява че на ники на срф-а е изключен
защото е донесен сглобен от щатите и на него пишело че дилъра е направил всички необходими настройки по мотора
жоре айде качи поне една снимка от тестчето ей сега ще ти я пратя








Момичето се бори, има и желание и талант, ама с тая машина ...
Коментар