Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няма да карам Honda CRF 450 X; модел: 2005 !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Жоре майтап си играеш май
    нали съм карал и твоята ямаха и тая хонда
    сравнение с твоя мотор този по се държи като кросов ,макар че дърпа и от ниските наистина много добре а и след това продължава да тегли докато твоя от средни на горе не дърпа много
    освен това е много удобен и създава впечатление че е много лек а всъщтност не е но центъра на тежеста му е много по ниско
    стартера пък е супер работа и толкова бързо се свиква с него че малко като го покараш и ще се чудиш как до сега си карал без чудното бетонче
    да ти пратя ли снимка от теста на мейла да я качиш
    между другото наскоро карах и новия вр450 и за сега мнението ми е че новия срф-х е доста по добър много по маневрен и по мощен,макар че вр-а е може би по подходящт като за по начинаещи срф-а си е направо като кросак със стартер
    по време на теста пробвахме и чисто нов ктм450sx като даже направихме пробни стартове между двата
    да ви кажа въпреки че срф450х са се усеща доста по мек то в никакъв случай не изостава от 450sx-а
    да не говорим че вдига на половината по малко шум
    покарах го малко и из една горичка без път или пътека маневрира се много леко и удобно
    стълби камъни и други препятствия се преодоляват като на шега
    а на задна гума се кара невероятно лесно на всяка предавка
    единствено имам забележка към предната спирачка
    в сравнение с тази на ктмsx-a тази на срф-х-а не държи много
    като за ендуро каране е напълно достатъчна но за каране на предна гума е прекалено слаба
    докато на срф450R е съвсем друга работата както и на всички ктм-и които съм карал
    на sx-а не дава да я пипнеш и мотора тръгва на предно колело
    но тва е дребен кахър според мен
    ако някой чак толкова иска яка предна спирачка и е дал 14 000 за срф-х то ще даде още малко и ще му фрасне един оверзайц къдрав брейкинг кит отпред и нещата ще си дойдат по местата
    на срф ите и на вр-ите има по един кабел който ограничава оборотите на двигателя който ако се изключи мотора почва друга песен да пее
    не знам но ме съмнява че на ники на срф-а е изключен
    защото е донесен сглобен от щатите и на него пишело че дилъра е направил всички необходими настройки по мотора
    жоре айде качи поне една снимка от тестчето ей сега ще ти я пратя

    Коментар


    • #17
      Ще се обадя да ми сглобят и на мен един
      Добре, ще кача каквото трябва, пращай!
      А на теб нали ти проведоха кратък курс по качване на разни работи в цяла тема?

      Коментар


      • #18
        пратих ти една снимка от теста
        на крейзи джоб мейла

        Коментар


        • #19
          Твоята молба е закон за мен! Ето:


          Само искам да знам две неща:
          Кой ти държи предната гума и снимката с твоя фотоапарат ли е правена

          Коментар


          • #20
            предната гума не знам точно какви сили я държат но предполагам че имат и физични измерения като ускорение гравитация и т.н. ако ти разбереш как точно я държат кажи им да я държат по дълго време щото досега като мина около 300 -400метра и им омръзва и я пускат
            а фотоапарата е моя олимпуса 3,2мрих като съм го нагласил както ме посъветва на максимална резолюция

            ще ти пратя още няколко ако искаш които мисля че ще са интересни
            или айде ще гледам да са най много три да не прекалявам

            Коментар


            • #21
              както предполагам забелязвате от снимката и двата радиатора са доста по големи спрямо crf450R модела
              има и разширителен съд който е сместен на максимално ниското възможно място -между двигателя и предпазителя за камъни на картера
              такова решение при офф роуд мотоциклет се среща много рядко но е изключително добра идея според мен
              макар че има хора които си мислят че там се налива маслото
              и ...наливат
              така се сваля центъра на тежестта
              друго което се вижда от снимката е чудесно направената вратичка в ляво под седалката от която много лесно се достига до филтъра и може да се сменя без да се сваля седалката и без да се ползват инструменти е освен тия които Господ ви е дал тоест ръце и пръсти

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от mitkov
                ... а фотоапарата е моя олимпуса 3,2мрих като съм го нагласил както ме посъветва на максимална резолюция
                За резолюцията добре, ама движещи се обекти се снимат на висока скорост за да не се мацат А за тези дето по-не разбират хората са направили елементарен спортен режим /човече, което тича/!!!

                Коментар


                • #23
                  Ето още малко снимки от Митков:


                  Митков отпред


                  Митков отстрани


                  Мечтата на Митков


                  Хибрид


                  Мръсник

                  Митков, ето и една снимка дето правих едно тестче на новия КТМ.

                  К'о ш' каиш

                  Коментар


                  • #24

                    На мен така по-ми харесва

                    Коментар


                    • #25
                      така дай подред да караме
                      на тая снимка с момичето що си и сложил заглавие "мръсник" НЕ ЗНАМ тва момиче ако не го помниш е Биляна Мартинова която участваше в ендурото в стара загора и която ти така интензивно разцелува докато я награждаваше че въпроса кой е по голям мръсник е много спорен
                      та Биляна беше и тя на мотокроса и на събора на който бяхме тая седмица и да ти кажа успя да прескочи един трапец на пистата който и много от другите участници едва прескачаха и то караше един хибрид направен от баща и с рама от RM125 И двигател от чз125
                      та как да не я прегърна а и с нея отдавна се познаваме и лично аз уважавам много и нея и семеиството и

                      На снимката където е странния мотор с костите и черепа просто не се въздържах да я щтракна щото мотора е уникален а и много актуален щото върви не с бензин а с газ за светене нафта или квото там друго му сипеш а и дизайна му е невероятен

                      другия пък е некъв хибрид с двигател на заз и резервоари от заварени един за друг пожарогасители и покрай тестовете реших да го щтракна щото гледам че в форума има много любители на странните конструкции

                      Бягащо човече в менюто на моя фотоапарат няма той е по евтин и няма чак такива възможности иначе чак толкоз се сещам че скоростта трябва да се смени снимал съм дълги години с зенит и съм я менял постоянно/при него има такава възможност/

                      на последната снимка си излязъл супер само че тва упражнение е опасно за кръста а от там е леко застрашено и второто занимание което си спменал в лозунга ти ама ти си знаеш
                      аз като медицинско лице съм длъжен да предупредя

                      Коментар


                      • #26
                        Знам я Билянчето и точно за това ... Пита ли я дали ще идват на Севлиево? Николай няма да и вземе един хубав кросак, ами я мъчи с тия хибриди. Момичето се бори, има и желание и талант, ама с тая машина ...
                        Пак говорих с Ники от Пловдив и той каза, че WR-а в ниските повече дърпа, но наистина похвали от там нататък CRF(X)-а! Ще видим, че сега пък хвалят много новият WR 450 - 2006 Вече бил с алуминиева рама и много лек! "Поживем - увидим", както би казал нашият приятел Руснака.
                        Не може да нямаш ръчни настройки на Олимпуса. Разгледай го добре!
                        ... и благодаря за грижите по последната точка!

                        Коментар


                        • #27
                          жоре с алуминиева рама за 2006 та ще е само модела YZ-F
                          A WR450F Ще си е с старата желязна рама за 2006 та
                          може би за 2007 ма ще го направят с алуминиева и него

                          Коментар


                          • #28
                            Незнам ако аз имах парите-със сигурност бих си купил CRF450...Начини милярди да му сложиш усветление и да си го регистрираш

                            Коментар


                            • #29
                              Освен Митков и аз успях да се вредя да направя едно кръгче с тоя CRF450X на сбора в Асеновград. Мотора е направен доста балансирано според мене. Има достатъчно мощност като за ендуро. Вози супер и се контролира сравнително лесно. Малко му липсва мощност в ниските обороти, но пък в средните и високите дърпа яко. Впечатлението ми е че са го направили доста мощен но не прекалено Няколко коня отгоре и става кросак. Даже и без тях става за крос ако го кара някой с мойте кила
                              Пешо дето иска да си купува CRF и да му слага фар ще му кажа че е в грешка. CRF450 и CRF450X мисля че са доста различни. Най-малко липсата на стартер при кросака е достатъчна разлика. С копчето паленето става много лесно и е голям кеф За разликата в окачването няма какво да говорим - който е карал кросак на 300км. преход знае
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар


                              • #30
                                Ми да де ама той пешо на тоя учебен час имаше отсъствие май
                                а и тва дето ще го сложиш на R-а няма да е фар а някой фенер най много
                                освен тва х-а е и с много по големи радиатори
                                с по тежък маховик
                                по къса първа което е супер важно
                                по дълга 5та което е също важно
                                за стартера няма да говорим щото там всички спорове са изключени
                                който го е опитал назад не се е върнал
                                R а също съм го карал и паленето му може да не е много трудно но никак не може да се нарече и прекалено лесно
                                особенно в сравнение с стартера то с сравнение с стартера и 125ка ми се вижда зор да я палиш
                                камо ли ако си обезводнен слънчасал и изморен и едвам си стоиш на краката а си на някой баир и трябва да палиш мотор
                                направо щти дойде да го палнеш ама с запалката

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X