Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой кара Husaberg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Вярно ли е че Хусаберг нямат маслени помпи?Чух някъде такова нещо което ме учуди.Интересно как става смазването.
    "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
    MG Racing Team

    Коментар


    • #17
      аз знам за хускварна че имат модели без помпа маслото се движи от подбуталното налягане и се пестели конски сили

      Коментар


      • #18
        Вярно е пичове!И на Хускварната и на Берг-а маслото се качва в главата от картерните газове!Затова пък кобилиците са лагерувани в контактната зона с клапана.Абе шведска му работа!Иначе много коне,много яко каране,ама да си собственик на сервиз за мотори примерно!Части-скъпо и тегаво!Всички ги махат тоя тип мотори май,иначе да се карат е жестоко!
        offroad фен
        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

        Коментар


        • #19
          нямал съм хускварна но ми се струва че не са подходящи за нашите условия.Частите им май трудно се намират и са скъпички.А пък и май
          честичко се скапват.Моя приятел Австриеца каза че били големи боклуци а той знае за какво говори,даже ми разправи разни страшни историйки с тия машинки например как някаква чисто нова Хускварна се скапала защото маркуча на водата се опирал в аиспуха който стопил маркуча без да забележи тоя дето я кара/става въпрос за мотокрос не за разходка/ и моторчето се скапало още на първото изкарване.За Хусаберга пък е още по СТРАШНА историята.Пак чисто нов пак го подкарали по трасе и след няколко скока предницата направо се отделила от рамката тя е заварена с едни тънки тръбички към рамата които явно не са и ги заварили много добре.А на световното в Испания неква Хускварна направо се разцепила на две след някакъв много голям скок след който се приземявало на равно пича в/у нея заминал за болница а скока решили да го махнат

          Коментар


          • #20
            Това не попречило обаче на японските журналисти да направят една хубава фотосесия на разчекнатия мотор
            Най вероятно с рекламна цел
            А за ЕВЕРТС пък ми разправяше като беше преди няколко години
            фирмен състезател на хускварна ходили да го гледат в ИТАЛИЯ на тренировки и представяне на новия мотор.ПО едно време спрял да кара и казал на механиците че не му харесва ъгъла на предницата и
            иска да го променят.Пичовете направо изкарали флекса и някво приспособление за мерене на ъгли и резнали предницата направо как-
            то си били там на трасето.Даже и ЕВЕРТС се шашнал и им казал че по добре да го направят тва някъде другаде.Тия италианските механици
            май вятъра наистина малко ги "повява" аз веднъж ги гледах в бокса на
            ТМ единия свалил филтъра и го чисти а другия точно в този момент ме-
            те около него и то не с метла или др ами с духалката на компресора раздухва прахоляка от пътечката под тях.

            Коментар


            • #21
              така че май бая трябва да се внимава при закупуване на такъв мотор.
              Макар че ако е на много добра цена може би си заслужава
              Друг недостатък който ми изтъкнаха австрииците е че водната помпа
              се задвижва от разпределителния вал и е качена на главата затова ако например поизхвърли малко вода което се случвало често по техните тежки ендуро състезания става така че водата която остава не се движи и в резултат много по бързо мотора се скапвал докато японските даже и в такова положение издържали защото все пак водата циркулирала.Според мен това решение е лошо и за управляемастта даже и да си има вода защото може да е с малко но вдига центъра на тежестта нагоре което хич не е добре.
              М/у другото някои от гореспоменатите неща важат и за КТМ например в нашия шампионат като кледам почти няма КТМ без да му е заваряна рамата все пак КТМ май са на бая по високо ниво като изпълнение
              особенно по новите модели

              Коментар


              • #22
                Леле какви истории - някой иска ли да си купи Хусаберг?

                Коментар


                • #23
                  Въпреки всички тези историйки съвсем не казвам че не бива да се купува такова нещо особенно от някой маниак на марката който си го е поддържал и си е оправил всички производствени дефекти и е вложил маса пари а заради реномето на марката не може да иска прекалено висока цена тази покупка може да се окаже даже и изгодна.
                  Просто трябва добре да си направи сметката човек.

                  Коментар


                  • #24
                    Абе много противоречиви мнения има, има си и доста привърженици. Моите впечатления са добри, но нямам много опит с други мотори от този вид. Според мен това за предницата е малко вероятно, изглежда ми много здраво направен от добър материал.

                    Коментар


                    • #25
                      е това с предниците не е казано че трябва непременно да се случи това са единични много редки случаи и то с чисто нови мотори при които явно от завода не е догледано .тези дефекти излизат бързо наяве затова ми се струва че от тези мотори малко каран екземпляр може да е по добър вариант и от чисто нов защото ако е имало нещо предишнея собственик би трябвало да го е оправил плюс това при по аматьорско каране би трябвало да няма проблем иначе питайте БАЛИНОВ по колко КТМ -а троши годишно а като караше Хонда с един мотор си изкарваше целия сезон без проблеми
                      Иначе си имат и плюсове например на мен ми харесват спирачките брембо които им слагат карах една хускварна с такива много яки окачването също не е лошо ,но може би най маниашкото за собствениците е че карат нещо което не се среща често и ги отличава доста от останалите а това си заслужава някои жертви

                      Коментар


                      • #26
                        Страхове и поверия Всичко зависи от собственика

                        Има и друго или караш и подържаш спортно ендуро или се возиш на чопуро
                        чопуро е нещо между ендуро и чопър

                        Аз също съм почитател на ХОНДА но дори и в момента няма подходящ модел за нашите условия ЦРФ това ЦРФ онова
                        Недеите да мислите че ЦРФа е мулето ХР Това си е спортен модел на които подръжката не е по лека нито от на КТМ нито от на Хусаберг
                        Един познат взе нов Хусаберг и от него буквално лъха на спортна агресия на които му трябва или го кефи такъв тип мотор ще го подържа Недеите да купувате такъв мотор от мърляч и няма да бъдете разочаровани от реисинговите му заложби Много хора си мислят че мотора като е Ендуро и няма нужда от подръжка
                        А за какво трябва да се возиш 10 години на чопуро като може да караш 2 години спортно ендуро После новият модел
                        Ще чакам да видя какви проблеми ще се появът при ЦРФ и когато ги изчистят тогава ще видим За сега съм доволен от КТМ А и частите не са му толкова скъпи за това което ти дава мотора Няма скапани мотори има скапани собственици И другото най добрият мотор е новият мотор

                        Коментар


                        • #27
                          наистина КТМ частите не са скъпи и се намират без проблем освен това от година на година ги правят все по добре май . лесно се намират и тунинги за тях . всеки най добре сам да си прецени а и всеки си знае джоба най добре лошото е че като купиш нов мотор после продаването е много трудно .а загубата голяма за съжаление пазара на тези мотори е много стеснен в БГ.
                          Лично на мине ми писна да купувам мотори стягам си ги и после като ги продавам идват някви мрънкалници и искат да ги вземат за без пари за съжаление това е действителността в момента. затова лично за мен си съм решил да не се набутвам излишно ами да си взема нещо по евтино и просто да си се кефя на карането и като видя зора на някой баир например направо го хвърлям мотора и да върви където щте не да се чудя как даже и с риск за мене си да го предпазя
                          да се надяваме все пак че с развитието на ендуро спорта пазара на тези мотори ще нарастне и нещата се попроменат

                          Коментар


                          • #28
                            А да знаете как са частите на Ямаха? Моят не се чупи и нямам представа
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #29

                              Коментар


                              • #30
                                Що се хилиш бе Митко? Не очаквах такава издържливост от Ямаха, сериозно. Все ми се иска да имам Хонда, но WR-а ме изненада, а на какви натоварвания съм го подлагал В Стара Планина на големите камънаци около Сливен 3 пъти си хвърля антифриза и си бачка като нов Твоят правил ли ти е номера?
                                Ендурото и сексът не са шега работа !
                                -------------
                                Животът се измерва с броят на издишванията !

                                http://sixdayscrazyjob.com
                                http://crazy-job.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X