Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой кара Husaberg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    чупил сам 2 пъти съединител но накрая сложих ЕВС комплект метални феродови и пружини реисингов и стана работата
    е промених малко и стила на каране а и сложих отзад бая по голяма зъбчатка това доста разтоварва съединителя
    накрая го продадох с 1000 и кусур лева по евтино и то на изпла6тане и тва бе6е никои не ме попита колко подобрения сам направил колко трудочаса и пари сам вложил добре поне че го взе наш човек
    макар че и тои отначало се усъмни маи в искрените ми намерения но сега
    е доволен

    Коментар


    • #32
      въобште не че искам да се хваля но които е взел от мене мотоциклет е доволен тоя дето взе предишното ми сузуки оште и гумите му не бил сменил само кара
      по принцип гледам да си поддържам моторите а не ги карам кои знае колко освен това съм малко шемет и повече от 1година мотор в мене рядко се задържа все решавам че трябва да взема нешто друго
      но с ямахата надминах себе си и наистина и смених много повече нешта отколкото обикновенно а пък така стана че все нямах време да я карам

      Коментар


      • #33
        специално въпроса с съединителя е наи добре решен от хонда понеже ЦРФ-а съединителя е с отделно масло и е потопен до половината почти в масло а не като при другите това позволява яко ръчкане без притеснения
        докато на другите мнозина не знаят но съединителят само е кръстен че е в маслена баня но реално не е така сега мнозина ште ми се изсмеят но това си е техен проблем това което ви казвам е самата истина на ямахата например а и на всички без ЦРФ маслото се подава към съединителя от помпата по оста му а самата кошница стои над нивото на маслото може би за да не го разпличква незнам но този тип съединители са краино неподходящи за мотокросс и за хард ендуро . понеже тия мотори имат голям въртящ момент от ниските наистина не е необходимо много ползване на съединител но когато се наложи става лошо

        Коментар


        • #34
          освен това когато са разделени двигатела от скоростите може да се ползват по добри масла за двигателя и добавки които иначе заради съединителя не се използват да не говорим пък че частиците които се отделят от съединителя и са от основните замърсители на маслото при хонда няма как да попаднат в двигателя
          а всеки занимавал се с мотокросс знае че от време на време може да счупи някои диск и тогава знаете какво става
          А че ЦРФ не е ХR е ясно но си има и XR650 модерен с водно и т.н.
          които е отличен мотор и също е с алуминива рама и за мен е необяснимо отсъствието му в БГ засега поне последния печели БАЯ 1000 от бая години насам и съвсем не е по скъп от аналогичните модели на КТМ.
          А ЦРФ-а си е по скоро кросов мотор въпреки всички Х-сове и стартери които опитват да му закачат с произлизащите от това +сове и -нуси
          но ште видите че скоро всички 4-тактови кросаци ще минат на разделане на маслата както е при ХОНДА другото са остаряли концепции които почват да не вършат работа при сег.литрови моштности

          Коментар


          • #35
            Митко, аре да зашиваме окото, че умирам за сън. А за съеденителите си прав! Лека нощ, Френд!
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #36
              като говорим за съединители току що видах че евертс кара с специален съединител с 10 диска вижте в сайта му освен това се задвижва хидравлично
              а се оказва и че моторчето му било 102кг "горкичкият"

              Коментар


              • #37
                Ами не пише ли нещо за предницата му, че май е бая по-различна.
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #38
                  браво бе уцели 10-ката пише че тя била наи скъпата и специално произведена част по мотора 50мм колове

                  Коментар


                  • #39
                    В сезона когато Евертс се върна в клас 250сс, специалистите говореха, че само предницата на Пишон струва 250 000$ - специално разработена за него, но не от Сузуки. А тази на Евертс 120 000$ , същото се споменаваше и за Сметц като фирмен пилот на КТМ, говореше се за някакви колосални суми за един мотор.

                    Коментар


                    • #40
                      най вероятно в тази сума са включени и заплатите на 20-тина инженера 5-6 механика и още няколко души плюс поддръжката и обслужването скъпи софтуери и.т.н. и пари всичко това да се движи от състезание на състезание иначе не виждам как ще ги похарчат тия пари сигурно са му направили и поне една дузина предници може би за различни трасета различна

                      Коментар


                      • #41
                        Да такива са цените на тези чарколяци и отгоре на това не се продават на всеки Някои гледа ли вчера по ЕURO SPORT МX и световен ендуро шампионат в Испания ако не се лъжа имаше от всички фирми мотори Коя се представи най добре си личеше от класиранията някой състезатели си налагаха моторите като магарета
                        Другото което което беше интересно че всички се бяха уморили до смърт едвам държаха кормилата

                        Коментар


                        • #42
                          бях чел някъде че след професионалния бокс мотокроса бил най натоварвашия спорт или май виднъж Димитър Рангелов го беше споменал в едно интервю
                          Не знам аз в пофесионални боксови мачове не съм участвал /макар че веднъж един бабаит ме беше взел за боксова круша /в мотокросове обаче се е случвало да се бухна и трява да ви кажа че тая работа не е за неподготвени хора па и на подготвените им идва ташкън

                          Коментар


                          • #43
                            Най натрошаващия спорт се казва РОДЕО нашите травми са като погалване с перце имам касети които са гадни за гледане

                            Коментар


                            • #44
                              то тва май си е жив мазохизъм РОДЕОТО аз спорт му викам на ШАХА например

                              Коментар


                              • #45
                                Митков,недей говори,че шаха е безопасен, щото преди време двама приятели играха и накрая матирания хвърли един офицер по победителя, та щеше да му извади окото. Трабва да не ги острят толкоз тези офицери.Ще дам предложение в свтовната федерация.
                                Ендурото и сексът не са шега работа !
                                -------------
                                Животът се измерва с броят на издишванията !

                                http://sixdayscrazyjob.com
                                http://crazy-job.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X