Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мотор с регистрация или без ?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Мотор с или без регистрация ?

    на Хамериканците каде ходят да карат по дюните всичките им мотори регистрирани,ама всичките

    Христо,живей си живота и не ги мисли тия неща,хубаво решил си да го регистрираш мотопеда си-ок,както Краси е написал,най-простия пример,тия мотори не са за регистрация,или не в този вид както е при другите превозни средства....както на всякаде се карат по горите кросови мотори и ендуро,ок чистия крос няма нищо-факт,някой ще каже ам ендурото,ам ендурото ама моя ВР има един фар и един стоп/Краси, пластмасата на която ми е стопа и е за номера има бяла светлина за неговото осветяване/ та стоп и фар,толкова,и един ляв мигач няма нито пък дясно огледало-еее кво ще е регистриран амаааа нищо не му отговаря пак за да е както трябва и да се движи по шосе....затова караш го на ход,или с ремърке,даваш гас и си живееш живота

    Коментар


    • #32
      До: Мотор с или без регистрация ?

      Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
      Хайде сега всички които са с регистрирани мотори да сложат по една снимка тук, да видим къде им стои регистрационната табела.
      И след като покарате 5-6 пъти в гората, пак пуснете снимки да видим на какво прилича табелата, която сте сложили на задния калник така че да се вижда. (по закон трябва и да е осветена нощем), а и друго, след като сте карали цял ден и табелата ви е цялата в мизерия, измивате ли я преди да се качите на асфалта, че за нечетим номер пак има голяма глоба.
      Подкрепям изказването на Краси на 100%.Миналия сезон успях да регистрирам ендуро мотор в КАТ Габрово.Тогава още не бях много наясно къде и как ще карам мотора.Такова увъртане и такива пречки от бюрокращина трудно може да си представи човек.За технотест висях от 7и15 до 17 часа за да ми кажат че няма нужда от технотест понеже регистрацията му е нъвъзможна.Проблемът беше,че мотора е внесен от Япония а талонът по закон остава там и документа за произход бил нелигитимен.Така или иначе минах технотест и го регистрирах на друго име в Ловеч(минах бързо и хората бяха отзивчиви).После прехвърляне на моя мотор на мое име отново в Габрово.Цялата врътка ми струваше 600лв (при цена на Технотест 240лв),3 загубени работни дни,изминати 400км и потрошени нерви.Тогава се зарекох това да е последният път в който регистрирам ендуро.Не разбирам защо трябва да ме правят на маймуна аз само искам да съм редовен.
      Последно редактирано от VESO4AR; 04-12-09, 12:09.

      Коментар


      • #33
        До: Мотор с или без регистрация ?

        На моя мотор на задния калник пише, че не подлежи на регистрация и аз се съобразявам с това.
        Предлагали са ми да го регистрират по втория начин, но това пак си е едного рода нарушение на законите.

        Друго каквото и да напиша все ще се припокрива с тезите на Краси и Змея.
        Най-малкото което е, че ме е страх да карам по пътищата от колите а не от КАТ.

        Коментар


        • #34
          До: Мотор с или без регистрация ?

          Цитирам закона за движение или по точно наказателна разпореедба:

          (1) Наказва се с лишаване от право да управлява моторно превозно средство за срок от 1 до 6 месеца и с глоба до 100 лв. водач, който:
          1. 1. управлява моторно превозно средство, което не е регистрирано по надлежния ред иликоето е регистрирано, но е без табели с регистрационен номер или табелите с регистрационния номер не са поставени на определените за това места;

          Това е отговора,и забележете че и поставените неправилно табели са в това число.

          Коментар


          • #35
            До: Мотор с или без регистрация ?

            Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
            Цитирам закона за движение или по точно наказателна разпореедба:



            (1) Наказва се с лишаване от право да управлява моторно превозно средство за срок от 1 до 6 месеца и с глоба до 100 лв. водач, който:
            1. 1. управлява моторно превозно средство, което не е регистрирано по надлежния ред иликоето е регистрирано, но е без табели с регистрационен номер или табелите с регистрационния номер не са поставени на определените за това места;
            Това е отговора,и забележете че и поставените неправилно табели са в това число.
            Ами твоята табела е от точно този тип, поставени нарушител си голям така че ако "органите" поискат да те смачкат ще намерят начин, ако щеш дори затова че мотора ти е супер кален и влачиш мръсотия по асфалта.

            Веско кви технотестове, кви 5 лв. Аз с нов мотор от евросъюза и евро3 сертификат, в Габрово ме направиха див и щастлив за тази регистрация, а ти с мотор от япония, на всичко отгоре неевропейска модификация си тръгнал баш в Габрово.
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • #36
              До: Мотор с или без регистрация ?

              Аз много се колебаех дали да си регистрирам Бетата след като я купих.Колебанието ми трая повече от година,обаче след една случайна ситуация в която попаднах съвсем случайно и имах сериозни спречквания с власта взех много бързо решение и го регистрирах.
              Въпроса малко беше дилема между, регистрацията и шофьорската ми книжка.Вярно плащаш засраховки,данъци и прегледи но при едно евентуално произшествие в което бихте станали неволен учстник ще ви коства парите за всички тези неще за 10 години напред(моля не спорете с мен Габровец съм и съм ги сметнал)
              ..добре го е казал джартата
              най добре е да си има мотора регистрация..ако е ендуро разбира се
              за кросов..то е ясно че няма смисъл

              Коментар


              • #37
                До: Мотор с или без регистрация ?

                Веско кви технотестове, кви 5 лв. Аз с нов мотор от евросъюза и евро3 сертификат, в Габрово ме направиха див и щастлив за тази регистрация, а ти с мотор от япония, на всичко отгоре неевропейска модификация си тръгнал баш в Габрово.
                Да но успях.Карах го няколко месеца и го смених с малко по-мощен.Сега с Голфа и ремаркето до гората.Бих искал да съм редовен но с тази процедура по регистрацията не съм готов да се сблъскам. По асфалт не карам. Не ме е страх от полицаите.Страхувам се от шофьорите нали сме невидими и безправни.Може би ако отпадне технотест бих опитал да регистрирам.

                Коментар


                • #38
                  До: Мотор с или без регистрация ?

                  Кошмара с регистрация на мотор и аз го минах. Моя е внос от Италия и имаше всички необходими за КАТ документи.

                  От всичко писано дотук бих казал: Джартов е прав ама Гоблин е по-прав.
                  Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                  Замисли се кой има интерес да чете за практиките на каращите мпс без регистрация по републиканската пътна мрежа, кой може да си сверява часовника с тази информация, и ще си отговориш сам.
                  Проблема е, че станахме много мотористите по гори и балкани и на някои им липсват първите 7 години. Иначе по пътищата и извън тях има много повече автомобили, камиони и друга техника които се движат без регистрация или с нередовна такава.
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • #39
                    До: Мотор с или без регистрация ?

                    Абе то и на автомобилистите голяма част от тях им липсват първите 7 години, ама това не им пречи да правят идиотизми по улиците въпреки че имат регистрация, на всичко отгоре са много по опасни от нас за останалите участници в движението, но ние сме им кривите на ченгетата че сме минали 2-3 км по улиците.
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #40
                      До: Мотор с или без регистрация ?

                      Наистина има много мотористи, които са без регистрация да не кажа, че и доста без книжки(за мотор). Според мен трябва да се внесе някав закон или ред в който да гласи, че щом един моторист си кара нормално с каска и спазва законовите разпоредби ченгетата да не го пипат. Защото заради многото "газари" и мирните мотористи после патят.


                      Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                      На моя мотор на задния калник пише, че не подлежи на регистрация и аз се съобразявам с това.
                      Предлагали са ми да го регистрират по втория начин, но това пак си е едного рода нарушение на законите.... от КАТ.
                      А какъв е тоя надпис И на мене са ми казали за 2 ри начин, но май излиза прекалено солено
                      Живота е по-хубав, по-лек, когато го има ендуро спорта.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Мотор с или без регистрация ?

                        Хубаво е да имаш Регистрационен номер , така може да отидеш да пиеш кафе със своя ендуро-кросов мотор и да се фукаш с него пред мацките , но от момента в който сложите табелката на мотора си започват и редица задължения като това, че трябва да минава годишен технически преглед , да му се плаща данък , гражданска отговорност , кадегория за правоспособност , фар с къси дълги и тн. и когато сте някаде в гората ви срещне някой заблуден полоцай може да ви ги иззисква тези работи , но ако сте без "табечицата" , само ще ви погледнат и ще ви спрат и като видят, че няма регистрация мотора няма да ви кажат нищо или най-много да ви кажат да внимавате и да не излизате на пътя . При нас даже са идвали полицай на пистата дето, ако ви хванат с този мотор в града ще ви вземат и кръщелното , а тогава седнаха и ни гледаха разчупихме лафче и така .
                        Ето защо за мен ендуро-кросовият мотор трябва да е без регистрационен номер , моторите с регистрация не са предназначени за гора или крос , а за асвалтов път и спазване на правила . Лично мен ще ме е срам да карам коросовият си мотор с емблемата на форума върху него в града ( не че не съм го правил , ама на всеки му се е налагало )
                        http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                        Коментар


                        • #42
                          До: Мотор с или без регистрация ?

                          шифт мотора не ми е мотопед води се мотоциклет сузуки др250 28сс така пише в талона а преди един месец в балкана давахме въже на един колега с вр 450 беше блокирал едно китайче 100 кубика го прибра

                          Коментар


                          • #43
                            До: Мотор с или без регистрация ?

                            Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                            шифт мотора не ми е мотопед води се мотоциклет сузуки др250 28сс така пише в талона а преди един месец в балкана давахме въже на един колега с вр 450 беше блокирал едно китайче 100 кубика го прибра
                            Мисля че колегата го каза в саркастичен смисъл , с цел да прекрати опитите на всички колеги да те откажат от регистрацията
                            http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                            Коментар


                            • #44
                              До: Мотор с или без регистрация ?

                              Eто този тарикат си стоя доста време без книжка и му струваше 700 лева.
                              Добре че излезе умен и не започна да търси адвокати и обжалвания и тем подобни.И всичко това се случи със стария ми мотор.

                              Той най добре може да каже но май бяха 6 акта.
                              1.без регистрация
                              2.без гражданска
                              3 без документи
                              4 демонстративно каране
                              5.бяга от полицията
                              6.не се сещам, ама той като отвири форума ще каже по добре

                              Коментар


                              • #45
                                До: Мотор с или без регистрация ?

                                Както е казал един разумен човек навремето - всеки сам си носи кръста

                                Ако някой е решил да си регистрира мотора - бих го подкрепил ...
                                Ако някой не иска - негова си работа - бих го подкрепил ...

                                Лично аз съм си регистрирал и двата мотора и са изрядни (всъщност единия не е регистриран при данъчните). Гаража ми е в центъра на София и поради липса на колесар и т.н. дори ендурото излиза на самоход.

                                Наистина не се бутам по сериозните чукари, понеже все още нямам подходяща екипировка (остава ми да си намеря и читави наколенки). Номера ми е малко нагънат, стопа е от тиксо, а задните мигачи са сменени с такива с гумени дръжки

                                Спирали са ме полицаи - нямам актове и глоби (и не съм бутвал подкупи - противоестествено ми е) - Дори не са се заяждали с мен. Карам в рамките на разумното и на обществени места съм културен.

                                П.С.
                                Преди 3 години бях регистрирал и Кавазаки КДХ без мигачи (огледала за 5 лв от бабите), който освен това няма акумулатор и фара/стопа не може да се пусне на загасен мотор. В закона все още мигачите май не са крайно задължителни (опитвам се да се сетя за ИЖ Планета с мигачи) и подаването на сигнал с ръка е валидно (но малко сложно с дясната ръка). Имахме пререкание със служителя на канала (малкия мук) но след намесата на дежурния офицер всичко мина.

                                П.С.2 Действително голяма част от Хард Ендурата имат табелка "Само за офроуд употреба", но съм виждал регистрирани такива в Англия и Италия.

                                П.С.3 ЗДП и ППЗДП са валидни за републиканската пътна мрежа. В двора ми могат само да ме глобят за нарушаване на обществения ред ако вдигам шум - за каране на мотор може само да гледат и да ръкопляскат. Ако познаваме по-добре законите и повече ги спазваме, няма да могат да ни изнудват ...

                                П.С.4 Завиждам на тези, които могат да си позволят изцяло офроуд мотор и имат къде да го държат или превозват.
                                Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X