Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мотор с регистрация или без ?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Мотор с или без регистрация ?

    Първоначално публикуван от tatkobarba Преглед на мнение
    ....подаването на сигнал с ръка е валидно (но малко сложно с дясната ръка).....
    Сигнали се подават само с лява ръка!
    Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

    Коментар


    • #47
      До: Мотор с или без регистрация ?

      Първоначално публикуван от Ivan Minkov Преглед на мнение
      Сигнали се подават само с лява ръка!
      Мдаммм... Явно се е променил правилника от мое време насам... Къде го пише това ?
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #48
        До: Мотор с или без регистрация ?

        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
        Мдаммм... Явно се е променил правилника от мое време насам... Къде го пише това ?
        Извини ме! За всеки случай проверих и май наистина са го променили! Прави сте! И с двете можело!
        Явно съм се заблудил от картинките в листовките с мотористи!
        Последно редактирано от Ivan Minkov; 04-12-09, 20:02.
        Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

        Коментар


        • #49
          До: Мотор с или без регистрация ?

          Аз си карам мотора без книжка пък за регистрация ще мисла ?!!!

          Коментар


          • #50
            До: Мотор с или без регистрация ?

            Ти хубаво си го караш без книжка,предполагам нямаш години,но хванат ли те,освен глоби ще вземат книжката на родителя!

            Коментар


            • #51
              До: Мотор с или без регистрация ?

              нека и аз да се изкажа
              смятам че регистрацията е хубаво нещо но за това пък никой не може да те задължи да я направиш .и двете страни си има и + и - както всички други неща.НО на мен ми писна да плащам за всичко в тази държава и накрая да не получавам нищо насреща .писна ми и от пътища и от всичко останало да не изброявам и аз сега (ще се повтарям за 10000000000000път) за недостатъците на управляващите и законите ни.та аз съм ЗА БЕЗ регистрация
              Да се откажеш е лесно,да успееш е трудно.

              Коментар


              • #52
                До: Мотор с или без регистрация ?

                Аз съм твърдо за регистрацията на моторПросто не ми харесват игрите на дребно и бих си спестил ядовете от това да карам мотор без номер в градаИма градове, в които без регистрационен номер може да минеш метър, но има и такива, в които ако те набарат прошка нямаКазвам го от личен опит, защото съм карал мотор с и без регистрация, но в крайна сметка мнението ми е продуктувано от това, че рядко излизам на черно и карам предимно по асвалт.Наистина парите за данъка, гражданската и прегледа не са малко, но такава ни е държавата
                SUZUKI DRZ SuperMoto

                Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                Коментар


                • #53
                  До: Мотор с или без регистрация ?

                  Първоначално публикуван от Ivan Minkov Преглед на мнение
                  Извини ме! За всеки случай проверих и май наистина са го променили! Прави сте! И с двете можело!
                  Явно съм се заблудил от картинките в листовките с мотористи!
                  Много, ама много хубаво нещо е бутона "Редакция", нали ?

                  От кога са го променили обаче ?
                  Понеже по мое време изискване за подаване на сигналите с лява ръка нямаше. А книжките ги почнах от М, още по соца. При злия Др. Шекерджийски, срещу Централна Гара. Който е бил при него ще знае за какво говоря. Другите няма да разберат.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #54
                    До: Мотор с или без регистрация ?

                    Незнам какво си мислите,обаче ако наистина си вярвате,че полицайте не могат да ви намерят-жестоко се лъжат,могат да го направя стига да искат и тогава ще стане проблема..това ,че са мързеливи и не им се занимава е отделен въпрос,но все пак аз съм за нерегистриането може би е по-разумно защото ти го копуваш да караш в гората ,така че ще се наложи да се съобразяваш,аз съм без регистрация заедно с баща ми и ето на всяко излизане полицайте всеки път дебнат,прибираме се и след 5 мин пристигат и гледат като голям камък от къде ще се покажем,вярно е ужасни са и не се поставят на наше място,но това е нашата държава,няма какво да направим!
                    [B]Honda 450R
                    Kawasaki 450R -продава се!
                    Range Rover Sport 2.7 stormer ;)[/B]

                    Коментар


                    • #55
                      До: Мотор с или без регистрация ?

                      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                      Много, ама много хубаво нещо е бутона "Редакция", нали ?

                      От кога са го променили обаче ?
                      Понеже по мое време изискване за подаване на сигналите с лява ръка нямаше. А книжките ги почнах от М, още по соца. При злия Др. Шекерджийски, срещу Централна Гара. Който е бил при него ще знае за какво говоря. Другите няма да разберат.

                      Раздел VI.
                      Сигнали, подавани от участниците в движението
                      Чл. 28. (1) За предупреждаване на останалите участници в движението за
                      намерението си да извърши маневра водачът на пътно превозно средство подава следните
                      сигнали:
                      1. ляв пътепоказател или лява ръка, изпъната хоризонтално встрани - за завиване
                      наляво или за отклонение наляво;
                      2. десен пътепоказател, дясна ръка, изпъната хоризонтално встрани, или лява
                      ръка, сгъната в лакътя и насочена нагоре - за завиване надясно или за отклонение надясно.
                      (2) Като допълнителен сигнал при маневра водачът може да използва
                      превключването на светлините, а извън населените места - и звуков сигнал.
                      Чл. 29. Сигналът за спиране, подаван от водач на пътно превозно средство, което
                      няма стоп-светлини или те са повредени, е лява или дясна ръка, изпъната нагоре.
                      Чл. 30. Използването на звуков сигнал в населените места е забранено, освен за
                      предотвратяване на пътнотранспортно произшествие.
                      Чл. 31. За предупреждаване на участниците в движението за опасност водачът
                      може да подава авариен сигнал чрез едновременно включване на всички пътепоказатели.
                      Чл. 32. (1) Преди да навлязат на платното за движение, пешеходците могат да
                      сигнализират за намерението си чрез подаване на сигнал с ръка -лява или дясна ръка,
                      изпъната нагоре или напречно на пътя.
                      (2) Сигналът по ал. 1 не освобождава пешеходците от задължението, преди да
                      навлязат на платното за движение, да се съобразят с разстоянието до приближаващите се
                      превозни средства и с тяхната скорост на движение.


                      В сила от 01.09.1999 г.
                      Отразена деноминацията от 05.07.1999 г.
                      Обн. ДВ. бр.20 от 5 Март 1999г., изм. ДВ. бр.1 от 4 Януари
                      2000г., изм. ДВ. бр.43 от 26 Април 2002г., изм. ДВ. бр.76 от 6 Август
                      2002г., доп. ДВ. бр.16 от 18 Февруари 2003г., доп. ДВ. бр.22 от 11 Март
                      2003г., изм. ДВ. бр.6 от 23 Януари 2004г., изм. ДВ. бр.70 от 10 Август
                      2004г., изм. ДВ. бр.85 от 28 Септември 2004г., изм. ДВ. бр.115 от 30
                      Декември 2004г., изм. ДВ. бр.79 от 4 Октомври 2005г., изм. ДВ. бр.92
                      от 18 Ноември 2005г., изм. ДВ. бр.99 от 9 Декември 2005г., изм. ДВ.
                      бр.102 от 20 Декември 2005г., изм. ДВ. бр.103 от 23 Декември 2005г.,
                      изм. ДВ. бр.105 от 29 Декември 2005г., изм. ДВ. бр.30 от 11 Април
                      2006г., изм. ДВ. бр.34 от 25 Април 2006г., изм. ДВ. бр.61 от 28 Юли
                      2006г., изм. ДВ. бр.64 от 8 Август 2006г., изм. ДВ. бр.82 от 10
                      Октомври 2006г., изм. ДВ. бр.85 от 20 Октомври 2006г., изм. ДВ.
                      бр.102 от 19 Декември 2006г., изм. ДВ. бр.22 от 13 Март 2007г., изм.
                      ДВ. бр.51 от 26 Юни 2007г., изм. ДВ. бр.97 от 23 Ноември 2007г., изм.
                      ДВ. бр.109 от 20 Декември 2007г., изм. ДВ. бр.36 от 4 Април 2008г., изм.
                      ДВ. бр.43 от 29 Април 2008г., изм. ДВ. бр.69 от 5 Август 2008г., изм.
                      ДВ. бр.88 от 10 Октомври 2008г., изм. ДВ. бр.102 от 28 Ноември 2008г.


                      Целият ЗДвП -http://www.mvr.bg/NR/rdonlyres/5279C541-3329-44DE-81D1-9E74E9E7F521/0/ZDvP_BG.pdf
                      Per aspera ad astra.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Мотор с или без регистрация ?

                        Само искам да ви кажа, че всичките "недостатъци" (минуси) на регистрацията се отнасят не само за моторите, а за всички МПС - разходи за данъци, застраховки, прегледи... Обаче с мотора по-лесно се избягват срещите с контролните органи. Иначе ако разсъждаваме, че машината е за гората - значи и джипката да я возим на платформа до гората , хем да не й се изтъркат гумите.
                        По-добре късно, отколкото по-късно.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Мотор с или без регистрация ?

                          Като гледам правописа и изказванията,май повечето от пишещите са тийнейджъри и явно заради това не се замислят с тая безотговорност как може да си провалят целия живот при някой инцидент.Дори за 5 м. на асфалт /за зареждане примерно/ може да се предизвика ПТП и при вашата логика да се избяга веднага от местопрестъплението,другия водач какво прави-духа супата ли?Или отхвръкнал камък по някоя пътека рани тежко,или още по лошото-убие човек,какво правим,пак ли бягаме
                          Затова е добре според мен да си имате всички нужни документи,защото гражданската отговорност е точно затова,да покрива подобни случаи,а не да те мъкнат по съдилища цял живот КОГАТО те хванат.А ченгетата потърсят ли те-хващат те.Ако на някой му се е разминало,това е само заради мързела им.
                          Естествено изключвам случаите в които се кара на предвидено за тази цел трасе,на което няма туристи,овчари и т.н.
                          SUBARU LEGACY 2.2 4WD GX
                          0878299791

                          Коментар


                          • #58
                            До: Мотор с или без регистрация ?

                            Първоначално публикуван от Жоро Преглед на мнение
                            Само искам да ви кажа, че всичките "недостатъци" (минуси) на регистрацията се отнасят не само за моторите, а за всички МПС - разходи за данъци, застраховки, прегледи... Обаче с мотора по-лесно се избягват срещите с контролните органи. Иначе ако разсъждаваме, че машината е за гората - значи и джипката да я возим на платформа до гората , хем да не й се изтъркат гумите.
                            Остава и да неспирате и на полицаите
                            Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                            Коментар


                            • #59
                              До: Мотор с или без регистрация ?

                              Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                              шифт мотора не ми е мотопед води се мотоциклет сузуки др250 28сс така пише в талона а преди един месец в балкана давахме въже на един колега с вр 450 беше блокирал едно китайче 100 кубика го прибра

                              Христо,изразил съм се така "мотопед" ест не защото ти е с педали и е 50 кубика ами така си казвам на моторите/моторетки,мотопеди и пр./


                              Питам всички писали по темата,а може би Goblin може да каже и най-точно-американците дискутират ли такива неща,и техните кросови/леки ендура мотори регистрирани ли са?.....ест ако някой каже тук не е USA,да бе знам каде се намирам ама ми е интересно....

                              Коментар


                              • #60
                                До: Мотор с или без регистрация ?

                                Първоначално публикуван от Златко Илев Преглед на мнение
                                Или отхвръкнал камък по някоя пътека рани тежко,или още по лошото-убие човек,какво правим,пак ли бягаме
                                Колега, ти мотор в гората карал ли си или просто си пишеш да минава времето ? Нали не смяташ, че сме малоумни и като видим турист пеша или овчар или колездач даваме газ колкото можем, само и само да ги заринем с кал и камъни ?! Ами ако това наистина се случи и имаш регистрация, платен данък и ГО какво, ще съдиш общината, че не е почистила балкана от камъни и клони ли? Започвам да оставам с впечетление, че на доста хора в този форум им пречат мотористите и не изпускат удобен случай/тема/, за да го подчертаят за пореден път ........ А все пак всички сме колеги и сме се събрали тук заради офроуда, а не заради "онроуда" и всички свързани с него документи, все си мисля, че трябва да сме малко по-колегиални.

                                п.п. Не съм тинейджър, както и доста от хората писали по темата.
                                2018 KIA Sportage 1.6T AWD GT Line
                                2007 AUDI A6 3.0TDI S-Line Quattro
                                2007 HOMDA FMX 650

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X