Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

    Стига с тия безмисени спорове...оттук насетне само по темата,инак трия всичко!!!
    MG RACING

    Коментар


    • #32
      До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

      Някой не се ли сдоби вече с този красавец .....
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #33
        До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

        Ето малко информация за РМЗ моделите за 2010-та.

        http://www.vitalmx.com/product/featu...MX-Models,2496

        На пръв поглед ми правят впечатление по-малките резервоари на 450-тките (6.2л за 450, спрямо 6.5л за 250) и доста по-високото тегло на РМХ-а спрямо конкуренцията от КТМ примерно.Дано да има успех РМХа.
        Иван Маринов
        Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
        ЕНДУРО ВАРНА

        Коментар


        • #34
          До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

          Разликата между RMZ И RMX e 11кг. (стартер, акумулатор, фар, стоп ....) но това са килогарами на готов за каране мотор.
          Не си мисли че другите мотори като се заредят с всички флуиди са по-леки.
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #35
            До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

            Не съм обърнал внимание.Благодаря за пояснението.Бях видял само, че РМХа е 123,5кг а КТМ 450 ЕХС-то за 2009 е 113,9кг, но без горивото, а то и резервоара е 9л там, така че явно пак толкова излиза горе долу.
            Иван Маринов
            Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
            ЕНДУРО ВАРНА

            Коментар


            • #36
              До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

              Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
              Някой не се ли сдоби вече с този красавец .....
              При положение че има много Сузукаджии които харесаха crf-x значи би трябвало да има вече и такъв хубавец

              Коментар


              • #37
                До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

                Бензин, масло, антифриз, спирачна течност...
                Никоя от наложените марки не ги включват в теглото на характеристиките, които публикуват. Всичко е килограми в "сух" вид.
                Нищо чудно при заредени РМХса да дойде най-лек

                Коментар


                • #38
                  До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

                  И аз имам чувството че Сузукито ще дойде най леко.
                  Това е както CRE, R и X моделите на HM Honda. Единия е базиран на R а другия на X модела, и разликата в килограмите е повече от 10.
                  Сузукито ми изглежда максимално близо до кросовия си събрат.
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #39
                    До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

                    От Сузуки вместо да пускат нов модел дрз са направили рмз 450 ендуро.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

                      Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                      И аз имам чувството че Сузукито ще дойде най леко.
                      Това е както CRE, R и X моделите на HM Honda. Единия е базиран на R а другия на X модела, и разликата в килограмите е повече от 10.
                      Сузукито ми изглежда максимално близо до кросовия си събрат.
                      Съдейки по философията при конструирането на RMХ моделите през 90-те години на миналия век, вероятно и сегашния ще е нещо подобно. За база вземат RM добавят по-тежък маховик със ел.захранване за фар и стоп, намалят компресията малко и променят настройките на карбуратора за да е по-плавен, променят настройките на окачването, и добавят стъпенка.
                      RMX450Z е направен по същата схема, поне според това което пише в сайта на Сузуки.
                      И малко данни, като разликите съм ги подчертал:
                      Chassis:
                      Brakes Front-Disc brake
                      Brakes Rear-Disc brake
                      Color-Solid Black/Champion Yellow No. 2
                      Curb Weight-123.5 kg (272.3 lbs) при RMZ450 - 112kg
                      Final Drive-Chain
                      Fuel Tank Capacity- 6.2 L (1.6 US gal)
                      Ground Clearance- 320 mm (12.6 in) при RMZ450 325 mm
                      Overall Length -2185 mm (86.0 in) при RMZ450 2190mm
                      Overall Width- 830 mm (32.7 in)
                      Seat Height- 955 mm (37.6 in)
                      Suspension Front- SHOWA 47mm Telescopic, pneumatic / coil spring, oil damped
                      Suspension Rear- Swingarm link type, SHOWA piggyback-reservoir shock
                      Tires Front- 80/100-21
                      Tires Rear- 110/100-18
                      Transmission- 5-speed constant mesh
                      Wheelbase- 1480 mm (58.3 in) при RMZ450 1495mm

                      Engine:
                      Bore Stroke- 96.0 mm (3.780 in) x 62.1 mm (2.445 in)
                      Compression Ratio- 11.6 : 1 при RMZ450 12.2 : 1
                      Engine- 4-stroke, liquid-cooled, DOHC
                      Fuel System- Fuel injection
                      Ignition- Electronic ignition (CDI)
                      Lubrication- Suzuki Advanced Sump System
                      Starter- Electric Start with manual kick back up при RMZ450 има само манивела
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #41
                        До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

                        много симпатичен мотор..един приятел/от форум/ от нова зенландия си е купил и сега очаквам да сподели впечатления
                        ..според него дилъра му гу е дал супер на сметка и просто не можел да откаже..до сега нямали там такъв в града му и неговият е първият и той предполага че му гу е дал донякъде и рекламно за да бръмчи с него наоколо и да запали и още някой

                        ..наистина и на мен ми изглежда много близък до кросовия..между другото още като излезе навремето кроса 450 имаше в отливките на картера място предвидено за стартер и всички предположиха че още следващата година ще пуснат х модела ..но ето че се позабави
                        ..така като го гледам обаче..дори не съм съвсем сигурен дали ще има ЕВРО хомогизация..тоест ще може ли да се регистрира при нас --но предполагам европейските дилъри ще сръчкат завода и може би и европейският модел ще е малко по различен

                        по принцип във връзка с написаното от димитър че с малко променят кросовия модел от сузуки..странно ми е небрежното отношение на японските марки към ендуро сегмента..с това си отношение -изтърваха и ктм от контрол и сега и вече и доста други нароили се евро марки..те се оправдават с това че гледат най вече щатския пазар ама то като изтървът европейския..пък стимулират конкуренцията и тя като се позасили и ще започне и вече го прави инвазии и към така ценните им щатски пазари !! ..много не-далновидна политика ..какво толкова трудно има на заводско ниво да намалиш една компресия да сложиш една степенка и един мижав фар....та ги мотаят толкова ..не знам..сега нямат право да реват ни от ктм ни от никой!!
                        Последно редактирано от mitkov; 07-01-10, 13:28.

                        Коментар


                        • #42
                          От: До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

                          Колеги вече има Suzuki RMX 450 в българия. Мотора е много лесен за управление , има перфектни ниски, и силно изразена мощ при високите. По нататък ще постна снимки и впечатления.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

                            И все пак явно темата стига до тук. Някой ще даде ли мнение ,че много ми е интересно всичко около модела.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

                              90% е еднакъв с кросовия модел, дори и като поведение, ти си прецени дали те устройва.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X