Най-после феновете на Сузуки ще бъдат ощастливени с новото спорно ендуро което липсваше в гамата на фирмата.
Модела е RMX450Z и излиза на пазара с доста обещаващи параметри.
Както и кросовия така и този е снабден с ижекционна система която пректически елиминирва реджетинга на карбуратора и сама регулира сместта в зависимост от температурата, а това за ендурото е изключително важно, защото за няколко часа може да смените многократно температурата и надморската височина, което при мотокроса практически е константа. Двигателя също е пипнат за да бъде малко "по-мек" с по-малка компресия и други разпределителни валове, предполагам и ауспусите също са нагодени за ендуро. Окачването е преработено за елементите на ендуро каране, както и скоростите, покриващи диапазон от спънати сесни пътеки до скоростни черни пътища тип рали. Разбира се стартера е задължителен плюс още някой други дреболии които като цяло вдигате теглото спрямо кросовия с около 8-10 кг. Притеснителен е факта че резервоара е колкото на кросовия, само 6.2л но предполагам инжекциона е по икономичен което ще осигурява поне 100-120 км пробег.
Остава да изчакаме да се появи в БГ и първите собственици да се похвалят с надявам се перфектното му представяне

Модела е RMX450Z и излиза на пазара с доста обещаващи параметри.
Както и кросовия така и този е снабден с ижекционна система която пректически елиминирва реджетинга на карбуратора и сама регулира сместта в зависимост от температурата, а това за ендурото е изключително важно, защото за няколко часа може да смените многократно температурата и надморската височина, което при мотокроса практически е константа. Двигателя също е пипнат за да бъде малко "по-мек" с по-малка компресия и други разпределителни валове, предполагам и ауспусите също са нагодени за ендуро. Окачването е преработено за елементите на ендуро каране, както и скоростите, покриващи диапазон от спънати сесни пътеки до скоростни черни пътища тип рали. Разбира се стартера е задължителен плюс още някой други дреболии които като цяло вдигате теглото спрямо кросовия с около 8-10 кг. Притеснителен е факта че резервоара е колкото на кросовия, само 6.2л но предполагам инжекциона е по икономичен което ще осигурява поне 100-120 км пробег.
Остава да изчакаме да се появи в БГ и първите собственици да се похвалят с надявам се перфектното му представяне



Коментар