Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сузуки с ново ендуро през 2010-та RMX450Z

    Най-после феновете на Сузуки ще бъдат ощастливени с новото спорно ендуро което липсваше в гамата на фирмата.

    Модела е RMX450Z и излиза на пазара с доста обещаващи параметри.
    Както и кросовия така и този е снабден с ижекционна система която пректически елиминирва реджетинга на карбуратора и сама регулира сместта в зависимост от температурата, а това за ендурото е изключително важно, защото за няколко часа може да смените многократно температурата и надморската височина, което при мотокроса практически е константа. Двигателя също е пипнат за да бъде малко "по-мек" с по-малка компресия и други разпределителни валове, предполагам и ауспусите също са нагодени за ендуро. Окачването е преработено за елементите на ендуро каране, както и скоростите, покриващи диапазон от спънати сесни пътеки до скоростни черни пътища тип рали. Разбира се стартера е задължителен плюс още някой други дреболии които като цяло вдигате теглото спрямо кросовия с около 8-10 кг. Притеснителен е факта че резервоара е колкото на кросовия, само 6.2л но предполагам инжекциона е по икономичен което ще осигурява поне 100-120 км пробег.

    Остава да изчакаме да се появи в БГ и първите собственици да се похвалят с надявам се перфектното му представяне



    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

  • #2
    До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

    Ее това вече е добра новина.Супер.Много ми харесва
    Вижте какво пише в http://www.automoto.bg/ -
    Suzuki RMX450Z С оглед на промените в Рали Дакар, от Suzuki реагират мигновено. Suzuki RMX450Z ще се опита да покори състезанието през 2010. Ендуро мотоциклета е изграден на базата на RM- Z450. Suzuki RMX450Z запазва познатия двигател с работен обем от 450 кубика, като към екстрите е добавено и електрическо запалване. Suzuki RMX450Z е с олекотена рамка, подобрено окачване и специална 18 инчова задна гума. Мотоциклетът ще бъде на пазара към края на тази година, но цената все още не е обявена.
    [LEFT][URL="http://ftp.domainbg.com/FreestyleR/"][COLOR=#0000ff]http://ftp.domainbg.com/FreestyleR/[/COLOR][/URL] :arrow:[/LEFT]
    [LEFT][URL]http://forum.mobile.bg/member/FreestyleR/[/URL] :arrow:[/LEFT]

    Коментар


    • #3
      До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

      Хе, точно в този си вариант надали е конкурентен за дакар. Това си е 100% спортно хард ендуро което грам не е пригодено за дакар.
      Виж ако е нещо такова по мога да се съглася, но това е мотор подготвен от Valenti специално за пустинята, и пак е далеко от чудовищата на КТМ.

      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #4
        До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

        Ето още малко снимки на шедьовара:







        [I]Радослав Димчовски[/I]

        Коментар


        • #5
          До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

          Мдааа хубав е доста,има си стартер и манивела на едносузуки и кавазаки отдавна си разработват моторетките заедно(поне кросовите) и скоро ще излезе и от зелената боя нещо,нека първо жълтия да обере овациите

          Ето тези два модела се различават само по цвета,рама,окачване пластмаси и тн. са еднакви....







          а това болтче за какво е....мн ми е интересно
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #6
            До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

            Първоначално публикуван от Shifta Преглед на мнение
            Мдааа хубав е доста,има си стартер и манивела на едносузуки и кавазаки отдавна си разработват моторетките заедно(поне кросовите) и скоро ще излезе и от зелената боя нещо,нека първо жълтия да обере овациите

            Ето тези два модела се различават само по цвета,рама,окачване пластмаси и тн. са е
            до 2006 бяха един и същи мотор след това ниамат нищо общо от 2003 до 2006

            Коментар


            • #7
              До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

              Първоначално публикуван от gargata Преглед на мнение
              до 2006 бяха един и същи мотор след това ниамат нищо общо от 2003 до 2006
              Нещо неми се връзва .. как до 2006 са били един и същ, а същевременно от 2003 до 2006 нямат нищо общо
              [LEFT][URL="http://ftp.domainbg.com/FreestyleR/"][COLOR=#0000ff]http://ftp.domainbg.com/FreestyleR/[/COLOR][/URL] :arrow:[/LEFT]
              [LEFT][URL]http://forum.mobile.bg/member/FreestyleR/[/URL] :arrow:[/LEFT]

              Коментар


              • #8
                До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

                2003-2006








                [/QUOTE]

                Коментар


                • #9
                  До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

                  Първоначално публикуван от gargata
                  има ги отдавна такива ендура сузуки моето например е 2003
                  Не е точно така, това твоето е RMZ преправено на ендуро, най-вероятно от Valenti www.valentiracing.it, а това тук си е заводско японско ендуро, което пак е базирано на крос но въпреки това си е ендуро което излиза за 1ви път от Сузуки, разбира се ако не бройм DRZ моделите които са по-скоро dual purpose.

                  Първоначално публикуван от Shifta Преглед на мнение
                  Мдааа хубав е доста,има си стартер и манивела на едносузуки и кавазаки отдавна си разработват моторетките заедно(поне кросовите) и скоро ще излезе и от зелената боя нещо,нека първо жълтия да обере овациите

                  Ето тези два модела се различават само по цвета,рама,окачване пластмаси и тн. са еднакви....
                  Сузуки и кавазаки правеха заедно първите си кросови мотори през 2004-2005-та и по-точно кавазаки ги правеха а сузуки бяха с леко променени пластмаси и цвят Откакто минаха на алуминиевите рами са си изцяло независими. Отделно от това Кавазаки направиха отдавна своето спортно ендуро KLX450 така че няма какво да копират от Сузуки защото овациите ги обра отдавна кавата
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #10
                    До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

                    Ще ме извините но спрямо всички останали хард-ендуро мотори си е отново туч.И Ямаха и Хонда и Хускварна и Бета са все около 115 кг.
                    Сузукито пише че е 123.5 кг което си е разлика.За мене това е от значение,не знам за вас.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

                      Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                      Ще ме извините но спрямо всички останали хард-ендуро мотори си е отново туч.И Ямаха и Хонда и Хускварна и Бета са все около 115 кг.
                      Сузукито пише че е 123.5 кг което си е разлика.За мене това е от значение,не знам за вас.
                      Бе то и на 250 4Т крос пише че са 92 кг, ама като ги сложиш на кантара показват 105-106 и то без бензин, а 450 крос отива към 115, така че ги забрави тия 115 кг
                      Сега гледам на сайта на хонда че 450х е 122кг без течностите и горивото, за всички други положението е същото.
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #12
                        До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

                        Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                        Ще ме извините но спрямо всички останали хард-ендуро мотори си е отново туч.И Ямаха и Хонда и Хускварна и Бета са все около 115 кг.
                        Сузукито пише че е 123.5 кг което си е разлика.За мене това е от значение,не знам за вас.
                        "Curb Mass" е теглото с всички флуиди до горе. Бензин, антифриз, масло, демек - готов за каране.

                        Можеш да бъдеш сигурен че при еднаква окомплектовка няма да е по-тежко от Бета-та.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #13
                          До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

                          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                          "Curb Mass" е теглото с всички флуиди до горе. Бензин, антифриз, масло, демек - готов за каране.

                          Можеш да бъдеш сигурен че при еднаква окомплектовка няма да е по-тежко от Бета-та.
                          Ще взема да премеря мотора ми в пълен вид.Флуиди.
                          Ще споделя публично.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

                            Първото което не ми харесва на мотора е цената.Прекалено висока за един кросов мотор ,на който има монтиран един кит за омологация много спорен .Проблма е в това че в БГ купувате много от щатите и работата е съвсем различна.Не си мислете че Сузуки са го измислили ей така това ендуро,Това са им кросовите мотори ,но и монтираха фаровеистопове зада могат да бъдат наистина омологасирани в европа.Даже ги сглбят тук в европа.Същата работа като при Хондата.Иначе като мотор е много добре ,тоси е старото от преди което винаги е било много добре,но пак казвам струват ми се много скъпи тук 25о 2т са около 7000 евро.Мотора е много добър за тези дето живеят в Америка там работата е съвсем различна.А и за килограмите на мотора до колкото знам по правилник не може да са по леки от 99 килограма ,и за Хусаберга казват едно ама зареден е съвсем друго.Гледайте моторите заредени не това което пише тук там.
                            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Сузуки с ново ендуро през 2010-та

                              Пепи, това което вадят италиянските фирми като хомологационен комплект няма много общо с ендуро вадено за Щатите.

                              Тук говорим за сменени предавки в скоростите, променен картер за ел. стартера и какво ли не още. Не е толкова просто.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X