съвет да си смениш гумите иначе ще си правим компания в "брането на цветя"
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
знам, но няма пари....
иначе вчера точно брах цветята-защо мислиш че съм с 1 огледало
Аз в момента почти привърших със "реставрацията" на МЗ-та но, докато не го направя фишек няма да пусна пост в тая тема..
Между другото аз ще карам с МЗ ТС 250...
Има много подобрения по него, но за тях ще научите, когато вече всичко е фишек и да съм спокоен, че няма нужда да карам с раницата с инструменти на гърба
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
JRC2 ме помоли да кача тази снимка тука предполагам, че Kawasaki KX 250 F няма да бъде машината само на малък Кеко този сезон, а и на JRC2
(Което всъщност е много добре, защото се надявам и аз да намажа от тази картинка )
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
хехеей
тоя пич на снимката има много недвусмислен номер - 69
ехх дидке дидкеее....за какво си мислиш само направо наруши РЕДА И ДИСЦИПЛИНАТА в форума..как може такива работи а колкото до МОТОРА мнооогооо ммнооогооо добър незнаех,че на КЕКО е 250..хмм...не беше ли 125
хехеей
тоя пич на снимката има много недвусмислен номер - 69
Aми нарочно е...но не идва от тов акоето си мислиш.по точно с двоино значение,едното от което е това,а другото,,хехе малко парадокс но идва от...Ники Хеидън...просто симпатия...роден Хонда-джия и т.н....а
ето и още нещо от мен по подготовката на мотора
вчера ми пристигна предпазителя PRO TAPER за кормилото си бях поръчал
направо добави COOL фактор на моторчето
разопакован и готов за поставяне
не е с дунапрен а с нещо като мус което и не попива вода а и е по плътно и пази по добре при удар
и мусчето отвътре даже е надписано
вече поставен
COOOL
Те тоя материал, дето му викаш "мус", би трябвало да е полиуретан (търговското му наименование е >PUR<, а техническото най-често е Celltec, но има и други видове), синтетичен материал е, дунапрена също е вид полиуретан, само че твоя Про Тапер е с по-голяма плътност, а оттам и твърдост.
Даже ако го огледаш Про Трапер-а, и ако наистина материала е ПУР, то ще да го има тоя търговски надпис PUR някъде по изделието.
Преди работех в една фабрика, която работеше с PUR и съм гледал как става работата. Полиуретана представлява една течност, малко по-гъста от масло М10Д ( ), която се налива в предварително изработени форми (негативен отпечатък на крайния вид на изделието), после тези форми се загряват до към 60-70 градуса по целзий, при това полиуретана разширява обема си няколко пъти, вследствие на което пък заема формата, в която е налят. Има си много тънкости при тези операции, изработката на формите трябва да е много прецизна, също така тоя ПУР, който ползвахме ние беше двукомпонентна смес, и трябваше да е с много точно съотношение, което се постига със специални машини (големи колкото мотокар). Въобще, това си е цяла индустрия.
Обикновено повечето волани на автомобилите се правят от ПУР, както и много много други изделия, които са навсякъде около нас. Доколкото знам има и седалки (мотоциклетни, автомобилни и др.), които също са направо изляти от ПУР.
Айде, че много се отплеснахме , надявам се инфото ми да е полезно и интересно за някои.
Е да де, да де, разбира се, че има метален (или от друг материал) обръч . Иначе спокойно ще можете да си сгънете волана в джоба
Ми ако на някой мога да помогна с някаква друга информация относно полиуретана .... (стига да мога разбира се), да пита. Макар че полиуретаните са много видове, а аз имам наблюдения само върху 2-3 вида от него.
П.П. При мотоциклетните (а и другите) седалки, които пък са обшити с кожа (или друг материал) отвън, вътре "дунапрена" също е полиуретан, само че от доста по-меките видове, но се отлива (всъщност процеса се нарича "формоване") по същата технология.
Също така има и много твърди видове полиуретан, от които крайното изделие е твърдо почти като камък.
Коментар