ЗдравеЙте колеги! Имам проблем с водната помпа от две години. Всичко смених - лагер, ос, семерини и гарнитурата и все продължава да тече като из ведро и не мога да го направя хонда450р. Ако някоЙ може да ми помогне, ще му бъда много благодарен.
Оста на в. помпа, ВЛИЗА във баланс вала и от него взима движение. Точно там, е първата точка на опора на оста, а втората точка е лагерчето набито във капака. Ако мотора е експлоатиран много, неминуемо има и износване на диаметъра,(увеличение) на мястото на задвижване на оста от б. вала. Търси разликата (износването), между двата диаметъра - на оста откъм б. вала и вътрешния диаметър на б. вала.
Решението. Стържеш оста, и и правиш втулка по диаметъра на баланс вала. Във твоя случай, оста има опора само във лагера и се получава едно ''клатене на оста'', която отваря семерината във другия край е тече.
Оста на в. помпа, ВЛИЗА във баланс вала и от него взима движение. Точно там, е първата точка на опора на оста, а втората точка е лагерчето набито във капака. Ако мотора е експлоатиран много, неминуемо има и износване на диаметъра,(увеличение) на мястото на задвижване на оста от б. вала. Търси разликата (износването), между двата диаметъра - на оста откъм б. вала и вътрешния диаметър на б. вала.
Решението. Стържеш оста, и и правиш втулка по диаметъра на баланс вала. Във твоя случай, оста има опора само във лагера и се получава едно ''клатене на оста'', която отваря семерината във другия край е тече.
Отлично техническо обяснение.
Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.
Имам и аз един такъв проблем.Така и не можах да видя какво има в този двигател на тази Хонда.
Ямахата и КТМ-а ги знам наизуст, ама Хондата не ми се отдава възможност да я науча.Страхотен пън,няма счупване.
Един приятел каза така:Мотора трябва да бъде или чисто нов или Хонда.
Поздрави на всички червени!!!
Интересна информация за притежателите на ЦРФ 450Р и Х !!!
Без да искаме, се установи, че мотора върви и работи макар и шумно (като трошачка) със счупена пружина на обтегача на ангренажната верига. Един вид обтегача се е прибрал (или свил) до край.
Мотора е на приятел, кара го от няколко месеца така. Откакто го има, все му викам да го отваряме да видим какво става но.... е дойде и тоя ден. А до този момент, стотици пъти е пален на скорост и върви само на прекъсвач, защото е със 13/53 зъбаци. Отваряме отгоре и веригата хлабава та хлабава.
Свалянето на обтегача, даде отговор на проблема, а именно счупена е пружинката във самия и край. Много лимбизе направено - честно!
Загънах края на пружината на ново и я навих, после монтаж и .....няма чукане, тракане и т.н.
Ако се счупи пак, ще има поБългаряване, а именно......
Здравейте, колеги, имам въпрос отностно Honda CRF 250R, модел 2004 година. направих профилактика на целия мотор, по двигателя се наложи подмяна на всмукателни клапани, при сглобяването му оставих фабричните хлабини на клапаните (като по каталог), покарах го 2 моточаса и след това отворих капака на главата, за да видя дали има нужда от сменяване на пулове, хлабините на всмукателни и изпускателни клапани обаче бяха станали по 0.30 стотни. Реших, че не е проблем и го сглобих така. Моторът върви страхотно, няма нетрадиционни шумове и т.н., но има един проблем, много трудно пали с ритане, смених свещта с Иридиева рейсингова и пак същото. С бутане пали за 2 метра, само да превърти гумата... Понякога с ритане пали от първия път, но повечето пъти си е мъчение да го запаля. Карбуратора не съм го разглобявал и ме съмнява данеби някой жигльор да прави тези мизерии. Също така ще погледна и копчето за гасене, данеби да окъсява когато не трябва. Някакви други идеи?
Практическият ефект от адреналина е приток от хормони в резултат на възбуда на организма, което води до ускоряване на ритъма на жизнените функции.
За контакти с мен: gsm - 0883 68 08 88
Хлабините на клапаните са в десети от милиметъра , т.е. 0,1 мм -което е една десета от мм. Това което си написал ти като хлабина е 0,003 мм (3 хилядни от мм ), което е ужасно малко и се съмнявам да имаш такъв уред за да го премериш. Нещо бъркаш - или в измерването , или в написаното. Провери хлабините още веднъж .
@pe6o74, колега, имаш право. Допуснал съм грешка с тези стотни след цифровата стойност. Хлабиномера (луфтомера) е с порядък 0.05 мм., което си е 5 стотни. Възможно ли е това, че на всмукателните в момента хлабината е 0.30 мм, при фабрична стойност 0.15 мм да ми прави проблем при запалването с кик стартер?
Практическият ефект от адреналина е приток от хормони в резултат на възбуда на организма, което води до ускоряване на ритъма на жизнените функции.
За контакти с мен: gsm - 0883 68 08 88
Относно хлабините на клапаните по големият проблем е да са по малки от допустимото или почти да няма хлабини.
За паленето CRF-ите и по специално 250 са леко капризни откъм реглажа на въздушният жигльор спрямо моментната температура а също така и свеща е от голямо значение.
Свещта е чисто нова, NJK иридиева, така че проблема не е в нея. Хрумна ми, че проблема може да идва точно от това, че температурата на въздуха беше около 5 - 10 градуса, но все пак искам да видя и мнението на колеги, сблъсквали се с този проблем. Също така ще отделя време да изчистя карбуратора и да видя дали топлия смукач затваря напълно, когато не е дръпнато лостчето.
@devils78, колега, къде се намира въздушният жигльор, той би трябвало да е за регулиране на горивната смес (въздух/гориво)?
Практическият ефект от адреналина е приток от хормони в резултат на възбуда на организма, което води до ускоряване на ритъма на жизнените функции.
За контакти с мен: gsm - 0883 68 08 88
Коментар