Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF mania (само за пристрастени)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: CRF mania (само за пристрастени)

    Питаш ли ги хонда дали им е било лесно да създадат тази репутация и да крепят това име. Дяволи са те. А Шерко с инжекцион от сума години ама тънат в небитието горките, кой е чувал за тях
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • До: CRF mania (само за пристрастени)

      ..е то и хонда 250 црф с инжекцион един отбор в щатите я имат от оттдааавна ..дори имаше тест в списание мотокрос екшън
      а подразделението на хонда в италия -НМ имат модел срф-х с инжекцион от миналата година още сериен

      Коментар


      • До: CRF mania (само за пристрастени)

        Всичко за CRF все свързваме с щатите заради ниските цени и заради това, че Хонда е на особена почит там НО...
        Ровейки се в познатата ми италианска фирма НМ останах много приятно изненадан от един факт:
        Хонда Япония произвеждат серийно два от най-популярните модела 250 кубика и 450 кубика.
        На едни 250 им е слаба други 450 ни е силна...
        А италианците са обогатили гамата със поне още 3-4 модела или тоест различни по кубатура от познатите ни вече 250сс и 450сс.

        Ето кое привлече най-много вниманието ми:

        CRE F290X Инжекцион

        CRE F300X Инжекцион

        CRE F490X Инжекцион

        CRE F500X Инжекцион

        За мен моделът 300сс заедно със ел. стартера май ще ми стане фаворит.
        Това са заводски подготвени ендура на който можеш да добавиш съвсем мъничко и да постигнеш заветната мечта за едно леко и мощно ендуро.
        П.П. Искам да добавя, че всички тези Х модели са преработени от R базовите модели а не са използвани оригиналните Х модели,
        което прави двигателите много по мощни от японските им Х адаши.

        И ОЩЕ ЕДИН ПЛЮС...ВСИЧКИ МОДЕЛИ МОГАТ ДА СЕ РЕГИСТРИРАТ В КАТ.
        Последно редактирано от Chinela; 17-10-08, 17:28.

        Коментар


        • До: CRF mania (само за пристрастени)

          Ванка, то убаво, ама ги няма по обявите за втора ръка...
          сигурно още не са им се нарадвали собствениците...
          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

          Коментар


          • До: CRF mania (само за пристрастени)

            Ванка не знам, но Р-овия двигател ми се струва много рязък за ендуро ... при всички положения ще са им сложени подобрения на р-ките за да ги напаснат, и ще приличат по-скоро на х-а в поведението си. Принципните разлики в двигателите на р и х 250 май са много малки. Май използват р-ките защото са доста по-тесни от ендурата, които от своя страна са безумно широки Мотора е страхотен, но няма такова прасе като него... седиш разкрачен като кокошка отгоре.
            Виж 300-тицата сигурно е страхотна и ще е доста по-вървежна от 250, но тука вече опираме до резервните части - къде ще намериш бутала и сегменти за туй чудо Как се постига тази кубатура - само с разстъргване на цилиндъра ли? Ами главата

            А и цената им е.... ум да ти зайде. Хората тука продаваха за 10 500 лв чисто нови 250, 300-то е още толкова отгоре
            DCRT®

            Коментар


            • До: CRF mania (само за пристрастени)

              Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
              Ванка не знам, но Р-овия двигател ми се струва много рязък за ендуро ... при всички положения ще са им сложени подобрения на р-ките за да ги напаснат, и ще приличат по-скоро на х-а в поведението си. Принципните разлики в двигателите на р и х 250 май са много малки. Май използват р-ките защото са доста по-тесни от ендурата, които от своя страна са безумно широки Мотора е страхотен, но няма такова прасе като него... седиш разкрачен като кокошка отгоре.
              Виж 300-тицата сигурно е страхотна и ще е доста по-вървежна от 250, но тука вече опираме до резервните части - къде ще намериш бутала и сегменти за туй чудо Как се постига тази кубатура - само с разстъргване на цилиндъра ли? Ами главата
              За съжаление или радост сме в EU и ей го къде е Италия за резервни части.
              А иначе този кит 300 със сигурност е бутало, цилиндър, глава и какво ли още не НО
              Нека не забравяме, че това не е 2т мотор и цилиндри, бутала и др. не са консуматив.
              А иначе за всичко останало си права, има малки преработки и се е получило всичко най-добро от R и Х.
              Не мисля, че за момента има какво повече да се желае от един мотор като съотношение на двигател и тегло.
              Последно редактирано от Chinela; 16-10-08, 16:14.

              Коментар


              • До: CRF mania (само за пристрастени)

                Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
                ...А и цената им е.... ум да ти зайде. Хората тука продаваха за 10 500 лв чисто нови 250, 300-то е още толкова отгоре
                Дедо ми викаше "КЕФ ЦЕНА НЕМА ЧЕДО" нали ???
                В Бултрако един 250Х е около 16,000 и отгоре което е 8,200 евро нали ???
                Тоест за още около 1,000 евро получаваш нещо което е вложено в мотора.
                Един кит за 300кубика в щатите е около $1000 но е за Х ами R показателите които спомена...
                А иначе ние сме царе по цени включително и аз де......

                Коментар


                • До: CRF mania (само за пристрастени)

                  Е, и тука си прав ...
                  След всички изброени предимства и нито един недостатък остава само да си купиш един.
                  И разбира се после да ми дадеш няколко кръгчета с него
                  DCRT®

                  Коментар


                  • До: CRF mania (само за пристрастени)

                    .. като гледам данните..разстърган е само диаметъра
                    части ще има от италия със сигурност
                    а цената..висока е но като се има предивд всичко което е правено по мотора ..и че наистина го взимаш рейс реди..не е толкова дебела /ако сам тръгнеш да ги преправяш тези неща ще излезе много повече/ ..а и предполагам ще има мегдан за преговори и промоции с някой местен дилър ..той ванката е ..от стара коза яре опцията пък за легална регистрация в кат..си е огромно предимство

                    ..така че ..ванка...действай

                    Коментар


                    • До: CRF mania (само за пристрастени)

                      Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                      .. като гледам данните..разстърган е само диаметъра
                      части ще има от италия със сигурност
                      а цената..висока е но като се има предивд всичко което е правено по мотора ..и че наистина го взимаш рейс реди..не е толкова дебела /ако сам тръгнеш да ги преправяш тези неща ще излезе много повече/ ..а и предполагам ще има мегдан за преговори и промоции с някой местен дилър ..той ванката е ..от стара коза яре опцията пък за легална регистрация в кат..си е огромно предимство

                      ..така че ..ванка...действай
                      Ето тоя отговор чаках....
                      Митак мерси, няма да си плащам парното тая зима и напролет ще се похваля...

                      Коментар


                      • До: CRF mania (само за пристрастени)

                        ..като го докараш ще го пробвам и аз..ако ми хареса може и аз да се включа

                        ..между другото по въпроса с КАТ ..понеже е 300 и няма такъв модел до сега регистриран у нас ..така или иначе може да се наложи да иде до технотест..освен ако не са твои хора в кат и не го впишат 250 та да "мине" ..при мен не щяха и ехс200 то се разходи до технотеста..което е голямо безумие защото технотеста всъщтност заверява протоколите на мотора издадени от западните тех служби ..които са много по квалифицирани и легитимни от нашия технотест

                        Коментар


                        • До: CRF mania (само за пристрастени)

                          А защо технотест, след като е внесен от Евросъюза и е легитимен там?
                          Няма ли възможност да се издаде такъв документ още от дилъра там? (доколкото знам трябва да има такъв сертификат)

                          Което ми е странно и за КТМ-а - или някой не си е свършил работата, или тези от КАТ са били пълни дебили...

                          Демек, ако си взема такъв мотор втора ръка, и той е бил регистриран в ЕС - тук ще ме карат да ходя до Технотест, въпреки, че мотора е ималсъответните сертификати и вече е регистриран на територията на ЕС?
                          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                          Коментар


                          • До: CRF mania (само за пристрастени)

                            Принципно от КАТ връщат в технотест когато нямат такъв модел в базата данни. Тогава на база заключенията на технотест го вкарват в базата данни.
                            НО всички нови МПС купени от ЕС още от дилъра трябва да имат сертификат за съответствие, въпросът е именно той неможе ли да послужи пред КАТ?! Иначе се получава двойна процедура бъркаща джоба на един и пълнеща го на друг.

                            Коментар


                            • До: CRF mania (само за пристрастени)

                              Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                              Иначе се получава двойна процедура бъркаща джоба на един и пълнеща го на друг.
                              Ми да де, то това е идеята
                              Hristo Draganov
                              http://htftp.domainbg.com/HD/

                              И аз искам България чиста ! ! !

                              Коментар


                              • До: CRF mania (само за пристрастени)

                                Първоначално публикуван от sve Преглед на мнение
                                Поредния уникат от Хонда беспорни лидери в производството на мотоциклети.
                                +1

                                KTM Fen

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X